Olej 10w50

Fórum o automobilových mazivech

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Martin.s.

Olej 10w50

Příspěvek od Martin.s. »

Ahoj, chci se zepat, zda má smysl do 83kw motoru lít 10w50. Rád bych ho tam dal, ale nejsem odborník. Tak si nechám poradit. Auto je Subaru, 14 let staré.
Návštěvník

Re: Olej 10w50

Příspěvek od Návštěvník »

Martin.s. píše:Ahoj, chci se zepat, zda má smysl do 83kw motoru lít 10w50. Rád bych ho tam dal, ale nejsem odborník. Tak si nechám poradit. Auto je Subaru, 14 let staré.
Benzín, 16V
tappaja

Příspěvek od tappaja »

Podle meho nazoru to nema cenu, leda bys auto provozoval nekde v tropech nebo jsi byl rally zavodnik.

Asi se tomu nic nestane, krom zvyseny spotreby, diky hustymu oleji.
Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

tappaja píše:Podle meho nazoru to nema cenu, leda bys auto provozoval nekde v tropech nebo jsi byl rally zavodnik.

Asi se tomu nic nestane, krom zvyseny spotreby, diky hustymu oleji.
pěknó blbosť pišeš
Moja

Příspěvek od Moja »

Klidně tam dej 10w-50.
tappaja

Příspěvek od tappaja »

Anonymous píše:
tappaja píše:Podle meho nazoru to nema cenu, leda bys auto provozoval nekde v tropech nebo jsi byl rally zavodnik.

Asi se tomu nic nestane, krom zvyseny spotreby, diky hustymu oleji.
pěknó blbosť pišeš
To je vzdycky chytrolinu na forech, ale aby napsali v cem ta blbost je, to ne. Pak tu ma clovek hledad nejaky smysluplny prispevky. Fakt super :wink:

Muzes mi teda rict, ceho dosahne, kdyz ho tam naleje? Venku kosa jak hovado, zimni specifikace 10W minimalne na tenhle tejden nic moc volba. 50 to je jakoze dost hustej olej sam o sobe, tam nic lehkobeznyho fakt nevidim, co by mohlo eventuelne setrit palivo. Nehlede na cenu oleje.

A to se bavime jen o viskozite, ne o tom, jestli to splnuje pozadavky vyrobce motoru.
Spis mi to prijde, ze mu nekdo nakukal, ze je to "zavodni" olej a prida aspon 20HP.

Nez odpoved typu "vykrik do tmy", tak radsi nic priste nepis, prosim te, nebo to rozepis, v cem je to blbost.
Martin.s.