Ostatní
Moderátor: Colommbo
Re: Ostatní
Další důvod proč nekoupit nové auto. Ne že bych pořád překračovat rychlost ale při předjíždění je občas potřeba. https://www.garaz.cz/clanek/blog-konec- ... .seznam.cz
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: Ostatní
Takže předletová procedura bude o kousek delší.Naštěstí budete moci systém ISA vypnout
Prosím nevíte proč automobilky nedělají jedno konfigurovatelné tlačítko ? Já bych si pod něj dal vypnutí všech nesmyslů = customizace auta. Přeci neni rozdíl jestli vypínám postupně jednotlivě nebo vše co chci najednou.
- Colommbo
- Příspěvky: 9949
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Ostatní
Protože lidi, jako jsi ty (a předpokládám i naprostá většina na tomto fóru) uvažují jinak. Ona i ta možnost volby/výběru jednoho dne skončí...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Ostatní
Nevím, kam to dát a ani to nechci komentovat https://fontech.startitup.sk/auta-dosta ... tny-prvok/
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
- Colommbo
- Příspěvky: 9949
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Ostatní
Mno, tentokrát bych nečekaně a překvapivě napsal, že "Něco na té Mary je..." Ve městě ve vztahu k přecházejícím chodcům určitě.
P.S. Co je však úplně nejdůležitější - vůz dávající zeleným světlem vpředu najevo, že před přechodem brzdí, musí i případným zastavením chodci umožnit bezpečné překonání vozovky, v opačném případě (tedy bude-li jen brzdit, ale nezastaví), na tom mohou být chodci ještě hůř než doteď...
P.S. Co je však úplně nejdůležitější - vůz dávající zeleným světlem vpředu najevo, že před přechodem brzdí, musí i případným zastavením chodci umožnit bezpečné překonání vozovky, v opačném případě (tedy bude-li jen brzdit, ale nezastaví), na tom mohou být chodci ještě hůř než doteď...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
- Colommbo
- Příspěvky: 9949
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Ostatní
Ahojte! Dnes při jízdě vesničkou mou kdysi střediskovou za mnou jel pumpičkář. Předpokládám, že na elektrokole (bicykl s takovými těmi velmi tlustými gumami a v zrcátku jsem si nevšiml, že by šlapal), bo jsem jel padesát a furt se mi tlačil na kufr. Na výjezdu ze vsi jsem zrychlil na šedesát a sedmdesát a pořád jsem ho měl za sebou, teprve při osmdesáti a víc jsem se mu začal (konečně) vzdalovat. Nepovažuju to za normální...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Ostatní
Ze on mal nestastne zahaknutu tkanicku od topanky o tvoj naraznik?
A v tej 80-ke, uz sa mu asi vyzula.....
Skontroloval by som , ci nahodou na tom narazniku nie je stale zavesena
To by to vysvetlovalo.Aj to , ze nemohol pedalovat
A v tej 80-ke, uz sa mu asi vyzula.....
Skontroloval by som , ci nahodou na tom narazniku nie je stale zavesena
To by to vysvetlovalo.Aj to , ze nemohol pedalovat
Toyota Carina E 1.6 Xli LB 1992 Japan
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Re: Ostatní
Jirko na elektrokole se musí šlapat, jinak motor nespíná. Tohle spíš byla elektromotorka, někde jsem na to viděl reklamu. Vypadá to jako něco mezi horským kolem a trialovou motorkou
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
- Colommbo
- Příspěvky: 9949
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Ostatní
Netuším, co za sviňu to bylo. Ve zpětném zrcátku to vypadalo podobně jako tohle (široká kola) - https://www.zbozi.cz/vyrobek/leader-fox ... arianta=20 a jelo to jako čert...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Ostatní
Vianoce sa blížia.. ( MHI Mitsubishi OEM Turbo Bolt-on Upgrade) dnes preclenie zásielky priamo z výrobného závodu v JAP (v Európe momentálne žiaden kus k zohnaniu.. u oficialnych distributorov čakacia doba cca 10-12 tyždňov).
Originálne OEM turbo upravené/vylepšené priamo samotným výrobným závodom Mitsubishi (menší turbolag, lepšie reakcie a podstatne vyššie možnosti ako špičkového výkonu a sily tak aj samotného priebehu..
Čo sa mne ráta hlavne poskytne dostatok rezervy v preplňovaní pre strmý lineárny priebeh výkonu a tú tzv. gradáciu výkonu až do vysokých otáčok (kedy nárast nepoľavuje). Akože aj s pôvodným nevylepšeným to bolo fajn , ale tú sa odkrývajú v celom koncepte nové možnosti
Ešte pár špeci dielov budúci týžden a projekt ide do finále
Originálne OEM turbo upravené/vylepšené priamo samotným výrobným závodom Mitsubishi (menší turbolag, lepšie reakcie a podstatne vyššie možnosti ako špičkového výkonu a sily tak aj samotného priebehu..
Čo sa mne ráta hlavne poskytne dostatok rezervy v preplňovaní pre strmý lineárny priebeh výkonu a tú tzv. gradáciu výkonu až do vysokých otáčok (kedy nárast nepoľavuje). Akože aj s pôvodným nevylepšeným to bolo fajn , ale tú sa odkrývajú v celom koncepte nové možnosti
Ešte pár špeci dielov budúci týžden a projekt ide do finále
Re: Ostatní
....
Pozeram , ze internet je velmi nebezpečný pre duševné zdravie...nemalo by taketo nieco byt trestne? Co ak tomu niekto uveri?
Toyota Carina E 1.6 Xli LB 1992 Japan
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
- Colommbo
- Příspěvky: 9949
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Ostatní
Vím toho málo, ale jediný motor s extra hlavou pro každý válec, který znám, je čtyřválcový naftový dvaapůllitr z produkce VM Motori montovaný m.j. do starších Jeepů XJ (Cherokee), můj kamoš-mekánik jím spokojeně jezdí už mnoho let. Autor článku sám asi neví, kde mu hlava stojí nebo jeho levá hlava neví, co dělá pravá...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Ostatní
Colommbo, tak som to nemyslel.
Predstav si, ze si bezny uzivatel , vymenia ti hlavu na felde napriklad a nauctuju ti to 4x lebo vsak stvorvalec a museli vymenit vsetky 4 . Si bezny clovek. Nemas paru o tom ako to v motore vlastne je. Potom si precitas toto..... No ja nemam slov
Predstav si, ze si bezny uzivatel , vymenia ti hlavu na felde napriklad a nauctuju ti to 4x lebo vsak stvorvalec a museli vymenit vsetky 4 . Si bezny clovek. Nemas paru o tom ako to v motore vlastne je. Potom si precitas toto..... No ja nemam slov
Toyota Carina E 1.6 Xli LB 1992 Japan
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
- BigBang
- Příspěvky: 1871
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ostatní
Jj, a lepší verze od AMC stojí asi čtyřku nová Počkej, Colommbo, ještě Tatry mají na každej válec hlavuColommbo píše:Vím toho málo, ale jediný motor s extra hlavou pro každý válec, který znám, je čtyřválcový naftový dvaapůllitr z produkce VM Motori montovaný m.j. do starších Jeepů XJ (Cherokee), můj kamoš-mekánik jím spokojeně jezdí už mnoho let. Autor článku sám asi neví, kde mu hlava stojí nebo jeho levá hlava neví, co dělá pravá...
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Re: Ostatní
Tři roky jsem dělal na repasi hlav a válců (bloků). Samostatné hlavy na válec měl nějaké typy Alfy s karbecem , Olcit, Praga v3s. Krom svařování, prošel jsem si u soukromníka vším.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50