ADITIVA DO BENZINU
Moderátor: Colommbo
Re: ADITIVA DO BENZINU
Já se po dvou letech ježdění na (převážně EO) N98 s VIF-em nebo Wynn's-em vrátil k N95 (snažím se u EO s 0% bio), a přidávám Millers Petrol Power Ecomax. Pocitově (i co do ⌀ spotřeby na pp) to vychází + - nastejno.
Důvod: doslal jsem 2 balení Millerse PPE. Na 1000 litrů
Důvod: doslal jsem 2 balení Millerse PPE. Na 1000 litrů
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: ADITIVA DO BENZINU
Zkusil jsem objednat https://automotoprikryl.cz/petrol-power ... order_item i do nafty pro syna. VIF mi nepasuje balení, zkusím přelít do prázdného obalu od MO.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re:
Dobrý den! To znamená, že tento produkt doporučujete, rozumím tomu správně?Pitris píše:Otevřu staré téma - hodí se nadpis vlákna
Dostal jsem přípravek Petrol Power ECOMAX https://www.millersoils.cz/petrol-power-ecomax?c=102 - tak jsem ho použil (první dávku na 50litrů), a mám první zkušenost (nebo spíš poznatek) - po ujetí asi 100km. Nemůžu říct, že by motor měl dřív problém se startováním, to v žádném případě, "chytalo to" vždy a za jakékoliv teploty dobře, ale už teď to "chytá" tak nějak ochotněji. Jestli se projeví další - třeba snížení spotřeby, nebo jiné, bude poznat asi později; kdyžtak dám vědět......Ale zatím to vypadá, že ta koruna za litr navíc by mohla být časem dobrou investicí.
Re: ADITIVA DO BENZINU
Ta citace je z doby před 12-ti lety když jsem ho dal poprvé. Od té doby ho dávám pořád (střídavě občas i VIF či Wynn's), a jak toho Millerse, tak i ty ostatní mohu doporučit. Samozřejmě do motoru nevidím, ale díky tomu že tyto dodatečná aditiva obsahují jak mazací, tak i čistící složky, a na postupně 3 autech šla spotřeba benzinu po déledobém soustavném používání asi o 0,4/100 dolů, nemám důvod pochybovat že by i nečistily.
A před pár měsíci jsem se po asi dvouletém používání VIF-u s N98 vrátil ke kombinaci (ten) Millers PPE a N95 - EO bez bio, (páč 2 oktany by ten "miler" měl přidat). Za mě
A třeba tady ho teď mají i za dobrý peníz
A před pár měsíci jsem se po asi dvouletém používání VIF-u s N98 vrátil ke kombinaci (ten) Millers PPE a N95 - EO bez bio, (páč 2 oktany by ten "miler" měl přidat). Za mě
A třeba tady ho teď mají i za dobrý peníz
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: ADITIVA DO BENZINU
Nechci být hnidopich, ale N95 z EO rozhodně není bez BIO. Bez BIO je pouze Diesel. N95 normálně bio složku obsahuje
Re: ADITIVA DO BENZINU
DirtyKing píše:....ale N95 z EO rozhodně není bez BIO....
Tak u EO by občas snad být měl. Vycházím z info v mobilní aplikaci přímo od Eurooilu. Už jsem to tu jednou psal jaky-olej-do-fabie-ii-1-4-16v-63kw-t5911-1358.html
Je to apka, kde je uvedeno u které čerpačky zrovna je poslední závoz N95 bez bio.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: ADITIVA DO BENZINU
Třeba před chvílí EO Brno Výstaviště obsah biolihu 0,0 % a konec destilace 198°C.
EO Střelice 4,9%.
EO Střelice 4,9%.
Naposledy upravil(a) abc dne ned črc 17, 2022 17:04, celkem upraveno 1 x.
Corolla 1,6 2017
Aygo 2022
Mazda 2 1,3 2011
Aygo 2022
Mazda 2 1,3 2011
Re: ADITIVA DO BENZINU
zhruba 3/4 rok dávam do TSI na jednu nádrž (možno je to ale k hovnu) LIQUI MOLY E10 ADDITIVE
https://www.liqui.sk/liqui-moly-e10-additive-150ml/
https://www.liqui.sk/liqui-moly-e10-additive-150ml/
Re: ADITIVA DO BENZINU
Někde jsem četl, že EO N95 bez bio je benzin vyřazený ze strategických zásob, který stát nahradí novým čerstvým. Neumím tuto informaci ověřit, ale dává mi to smysl. Aby se benzin dal skladovat tak je lepší aby bio neměl. A vlastně mě to ani neuráží koupit si starý benzin.
Re: ADITIVA DO BENZINU
mam zbytky polrocneho e10, a zastudena cuka. za tepla ok..
palivo starne. alebo lahke zlozky sa uz odparili..
palivo starne. alebo lahke zlozky sa uz odparili..
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: ADITIVA DO BENZINU
Chtěl bych se zeptat, jak často přidávat STP aditivum s odstraňovačem vody z nádrže ? Když mám skoro nádrž v červeném políčku, tak na několik sekund stratí tah a pak se zase chytne za plynem.To udělalo už 2x a při stejném ukazatali ručičky pal.nádrže.
- Colommbo
- Příspěvky: 9957
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: ADITIVA DO BENZINU
Ahoj! Pravidlo č. 1 zní nevyjíždět obsah nádrže do minima, protože se jednak může špatně chladit (právě protékajícím palivem) podávací čerpadlo a druhak hrozí nasátí nečistot/kalů/vody ze dna nádrže. Zřejmě se jedná o benzínový motor, v případě naftového (CR) už podávací čerpadlo v nádrži nebývá a voda se zachycuje v palivovém filtru. A jak často přidávat aditivum na pohlcování vlhkosti - teď přes zimu bych aplikoval na dejmetomu každou pátou nádrž, konkrétní doporučení však asi nebude. Taky záleží na tom, jak často jezdíš a za jak dlouho tedy nádrž spotřebuješ. Notabéne biosložka v benzínu bude, pokud se nepletu, sama o sobě vodu pohlcovat a pak spolu shoří ve válcích. Pokud jsi potíže s větším množstvím paliva v nádrži předtím neregistroval, prostě tankuj dřív, stejně nic neušetříš. A kdys naposled měnil palivový filtr (je-li mimo nádrž a tedy výměnný)...? Tvé potíže nemusejí souviset s vodou v nádrži.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: ADITIVA DO BENZINU
Díky za odpověď. Palivák jsem měnil před necelým rokem zn.Mann.Jinak mám Fabii 1,4Mpi benzín vždycky tankuji od půlky nádrže.Jenom nedávno jsem to skusil vyjet až k červené čárce Jinak pořád přidávám Wif. co 10-15k čistič vstřiku a teď po druhé STP odstraňovač vody.
Re: ADITIVA DO BENZINU
Neviem ako to ma fabia, ale niekde je este jedno sitko na cerpadle prave v nadrzi. To sitko obvykle stoji par drobnych a ( obvykle) sa da aj samostatne vymenit. Nie je to ( obvykle) nejaka zlozita praca a urobi to v pripade ak naozaj bolo zanesene az necakane zlepsenie. Hlavne v tahu, pri starte a akceleracii.
Kedze sa ti to stava ked je nadrz " u dna" ja by som tipoval toto.
Ale ajo hovorim, neviem ako to ma fabia.
Keby totiz bol pripchaty ten mimo nadrzze nerobilo by to " iba" vtedy. A zo skusenosti - tento filter aj po 300tkm som mal skoro cisty. Naopak sitko v nadrzi uz mierne zanesene.
Kedze sa ti to stava ked je nadrz " u dna" ja by som tipoval toto.
Ale ajo hovorim, neviem ako to ma fabia.
Keby totiz bol pripchaty ten mimo nadrzze nerobilo by to " iba" vtedy. A zo skusenosti - tento filter aj po 300tkm som mal skoro cisty. Naopak sitko v nadrzi uz mierne zanesene.
Toyota Carina E 1.6 Xli LB 1992 Japan
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey