2.0 TFSI Golf R 330-350HP
Moderátor: Colommbo
2.0 TFSI Golf R 330-350HP
Ahoj,
po projíždění fora jsem nějak nenašel podobnou tému takto upraveného motoru do většího výkonu oproti serii, proto jsem si dovolil založit tému. V serii má motor 270koní, je to starší typ oproti TSi (tento má řemen a řetízek na propojení vaček jako staré BWA) kod motoru CDLF 199kw. Rok 2010 najeto cca 170Tis.
V motoru je castrol LL 5w-30, čili počítám, že auto v minulosti jezdilo prodloužený interval, čili chci udělat pro začátek dekarbonizaci olejového prostoru BG EPR do starého oleje, poté nový olej společně s BG ENGINE PURGE, poté znovu nový již čistý olej kvůli zbytkovému oleji co se nevypustí z motoru(pokaždé nový filtr. poté znovu vypustit No a na finále nový olej, ale přemýšlím zdali 5w40 nebo rovnou 5w50.
Napadá mě zdali nějaký levnější olej např sunoco synduro gold 5w40 (a měnit po cca 5tis)
https://www.autodily-pema.cz/motorovy-o ... 5w-40-1l-1
nebo zainvestovat do fakt top oleje např. millers oil cfs 5w40 (a měnit 8-10tis)
https://www.autodily-pema.cz/motorovy-o ... t-5w-40-1l
Popřípadě rovnou nějakou 5w50. Jezdím převážněji kratší trasy 4-25km. Dále plánuji aditivovat Millers Oils Petrol Power ECOMAX do paliva a občasný přidání BG 44k do nádrže. Předem díky za rady.
po projíždění fora jsem nějak nenašel podobnou tému takto upraveného motoru do většího výkonu oproti serii, proto jsem si dovolil založit tému. V serii má motor 270koní, je to starší typ oproti TSi (tento má řemen a řetízek na propojení vaček jako staré BWA) kod motoru CDLF 199kw. Rok 2010 najeto cca 170Tis.
V motoru je castrol LL 5w-30, čili počítám, že auto v minulosti jezdilo prodloužený interval, čili chci udělat pro začátek dekarbonizaci olejového prostoru BG EPR do starého oleje, poté nový olej společně s BG ENGINE PURGE, poté znovu nový již čistý olej kvůli zbytkovému oleji co se nevypustí z motoru(pokaždé nový filtr. poté znovu vypustit No a na finále nový olej, ale přemýšlím zdali 5w40 nebo rovnou 5w50.
Napadá mě zdali nějaký levnější olej např sunoco synduro gold 5w40 (a měnit po cca 5tis)
https://www.autodily-pema.cz/motorovy-o ... 5w-40-1l-1
nebo zainvestovat do fakt top oleje např. millers oil cfs 5w40 (a měnit 8-10tis)
https://www.autodily-pema.cz/motorovy-o ... t-5w-40-1l
Popřípadě rovnou nějakou 5w50. Jezdím převážněji kratší trasy 4-25km. Dále plánuji aditivovat Millers Oils Petrol Power ECOMAX do paliva a občasný přidání BG 44k do nádrže. Předem díky za rady.
Re: 2.0 TFSI Golf R 330-350HP
Ahoj
Tému si možno nenašiel zato je tu vlákno vw.
Neviem čo všetko zahŕňa táto úprava motora len poviem toľko že snáď to nenapácha viac škody ako radosti....
Inak čo sa týka tvojho prístupu k "očiste" motoru tak si to poňal fajn
Nemám žiadne skúsenosti s takýmito prípravkami ale snáď to pomôže a hlavne že to nakoniec prepláchneš čistým olejom ...
Počas tejto očisty by som asi zbytočne neinvestoval do drahého oleja bo prácu by mali urobiť hlavne tie prípravky....
Čo sa týka finálneho oleja osobne nie som zástancom zbytočne viskózneho oleja preto by som na začiatok ostal pri nejakej silnej 40 tke (aj kôli relatívne krátkym jazdám) ak bude auto jazdiť celoročne tak 5w. trebárs aj to sunoco prípadne rowe synth 5w40 (to "h" na konci je dôležité) ktorý je v tejto sae dosť silný....ak bude nejaký problém so spotrebou oleja (možno aj kôli úprave) až potom by som šiel do sae 50.
toľko môj názor
Tému si možno nenašiel zato je tu vlákno vw.
Neviem čo všetko zahŕňa táto úprava motora len poviem toľko že snáď to nenapácha viac škody ako radosti....
Inak čo sa týka tvojho prístupu k "očiste" motoru tak si to poňal fajn
Nemám žiadne skúsenosti s takýmito prípravkami ale snáď to pomôže a hlavne že to nakoniec prepláchneš čistým olejom ...
Počas tejto očisty by som asi zbytočne neinvestoval do drahého oleja bo prácu by mali urobiť hlavne tie prípravky....
Čo sa týka finálneho oleja osobne nie som zástancom zbytočne viskózneho oleja preto by som na začiatok ostal pri nejakej silnej 40 tke (aj kôli relatívne krátkym jazdám) ak bude auto jazdiť celoročne tak 5w. trebárs aj to sunoco prípadne rowe synth 5w40 (to "h" na konci je dôležité) ktorý je v tejto sae dosť silný....ak bude nejaký problém so spotrebou oleja (možno aj kôli úprave) až potom by som šiel do sae 50.
toľko môj názor
Toyota Corolla XI gen. 1.6 valvematic - Shell HU Prof. AF 5w30/ Ravenol MTF-3
Re: 2.0 TFSI Golf R 330-350HP
Díky za odpověď. Auto zjištuju co má zatím za úpravy, ale je tam Bull-x vyfuk hg motorsport sání a nějaký chip vše z německa. Zatím měřím spotřebu oleje s tou 5w-30 a uvidím co to bude brát, zatím to vypadá že by to moc oleje žrát nemuselo(doufám). a 5w40 by určitě brala ještě o malinko méně.
Olej na ty "proplachy" mám shell 5w40 s normou 502, dostal jsem zadarmo 8l.)
Olej na ty "proplachy" mám shell 5w40 s normou 502, dostal jsem zadarmo 8l.)
Re: 2.0 TFSI Golf R 330-350HP
AK by motor nežral ani 30-tku kľudne pri nej zostaň...dá sa voliť aj 0w40...ale o tom asi neskôr...shell na preplachy super
inak ak si sa takto postavil k motoru tak mysli aj na iné prevádzkové kvapaliny a filtre
inak ak si sa takto postavil k motoru tak mysli aj na iné prevádzkové kvapaliny a filtre
Naposledy upravil(a) Mirec 29 dne úte bře 15, 2022 17:58, celkem upraveno 1 x.
Toyota Corolla XI gen. 1.6 valvematic - Shell HU Prof. AF 5w30/ Ravenol MTF-3
-
- Příspěvky: 1245
- Registrován: ned zář 24, 2017 8:08
Re: 2.0 TFSI Golf R 330-350HP
Shell helix ultra 5w40 je super olej, a i moc dobre cisti. A klidne by si ho tam mohl nechavat i dále. To byl dobry darek. Pokud jezdis denne, tak by 0w40 ( mobil1, ravenol ssl ) byl taky super.
V 5w40 a pao/ ester mas top yacoo galaxie, ravenol rsc ( ikdyz ten bez ofiko norem) a millers oils.
V 5w40 a pao/ ester mas top yacoo galaxie, ravenol rsc ( ikdyz ten bez ofiko norem) a millers oils.
Re: 2.0 TFSI Golf R 330-350HP
Z těch 5w50 olejů má tu normu vw 502.00 snad jen to yacco galaxie
A to yacco galaxie 5w40 nevypadá že by mělo vw normu
A to yacco galaxie 5w40 nevypadá že by mělo vw normu
Re: 2.0 TFSI Golf R 330-350HP
Ravenol SSL 0W-40
SSO 0W-30
VMP 5W-30
VSI VST VMO HST HCS 5W-40
SSO 0W-30
VMP 5W-30
VSI VST VMO HST HCS 5W-40
Re: 2.0 TFSI Golf R 330-350HP
Díky za další doporučení olejů. A nebude ta 0w40 zbytečně řidší než 5w40 v létě ?
Re: 2.0 TFSI Golf R 330-350HP
Si myslím,že ideš robiť zbytočný cirkus Daj nový olej, filter a jazdi. Keď tak, skrát interval výmeny a motor sa sám prečistí. Netreba to až tak prežívať
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: 2.0 TFSI Golf R 330-350HP
To čo je pred W je otázka zimy nie leta....zaky46 píše:Díky za další doporučení olejů. A nebude ta 0w40 zbytečně řidší než 5w40 v létě ?
Stále ale nevieš ako sa motor vysporiada s sae 30... takže zbytočne polemizovať.
Niekto povie že 0w40 na leto zbytočné...ja poviem že niektoré 0w sú silnejšie/stabilnejšie ako niektoré 5w. vždy záleží od konkrétneho oleja... dôležité je v akej kondícii je motor...to čas ukáže povedal by som....
Toyota Corolla XI gen. 1.6 valvematic - Shell HU Prof. AF 5w30/ Ravenol MTF-3
Re: 2.0 TFSI Golf R 330-350HP
Tak jsem se rozhodl asi následovně:
Léto : Ravenol VSI 5W-40 A3/B4 VW 502 00
Zima: Ravenol SSL 0W-40 A3/B4 VW 502 00
Léto : Ravenol VSI 5W-40 A3/B4 VW 502 00
Zima: Ravenol SSL 0W-40 A3/B4 VW 502 00
-
- Příspěvky: 1245
- Registrován: ned zář 24, 2017 8:08
Re: 2.0 TFSI Golf R 330-350HP
Super. Mozna by byl lepší pro turbo motor Ravenol Vst 5w40. Misto VSI
Re: 2.0 TFSI Golf R 330-350HP
Ten už je ale C3 což jsem se dočetl nějak, že je spíš k neprospěchu, než k prospěchu
-
- Příspěvky: 1245
- Registrován: ned zář 24, 2017 8:08
Re: 2.0 TFSI Golf R 330-350HP
Omyl. Koukni na stranky Ravenol.de a procti info o oleji. Je to plnohodnotny full saps oil. Zadny C3. C3 je VMO 5w40. Tady by ti nikdo do benzinaka bez filtru pevnych castic nedoporucil C3 !!
Re: 2.0 TFSI Golf R 330-350HP
C-čkové oleje nie sú žiadne zlo...mnohé racing oleje sú práce "C"niečo ravenol,yacco,rowe a inéBramborak3 píše: Tady by ti nikdo do benzinaka bez filtru pevnych castic nedoporucil C3 !!
Toyota Corolla XI gen. 1.6 valvematic - Shell HU Prof. AF 5w30/ Ravenol MTF-3