Originální vs. neoriginální vzduchový filtr
Moderátor: Colommbo
Mno rozdíl ve vzducháčích jsem zaznamenal..Jezdím na lpg a používám MANN.Jednou jsem zkusil FILTRON a auto jelo o poznání hůře a zvedla se spotřeba,po vyhození toho polského Filtronu opět MANN a vše se vrátilo do původního stavu,auto ožilo a spotřeba lpg se o 1,5 l snížila..Vysvětluji si to v rozdílu průchodnosti filtr papíru,kdy byl ten Filtron méně průchodný do motoru šlo více plynu jak vzduchu.
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Originální vs. neoriginální vzduchový filtr
https://youtu.be/YypvDEQyNBY
Tohle je myslím super test ohledně otevřených filtru. Akorát mi přišlo, že byl možná dost suchý resp málo naimpregnovaný olejem. To je totiž největší a nejdůležitější filtrační složka
Tohle je myslím super test ohledně otevřených filtru. Akorát mi přišlo, že byl možná dost suchý resp málo naimpregnovaný olejem. To je totiž největší a nejdůležitější filtrační složka
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Originální vs. neoriginální vzduchový filtr
Filtre - aj tie "originály" im vždy niekto dodáva. Teda tu nevidím dôvod kupovať niečo čo je iba prebalene a obvykle ( aj keď nie je to pravidlo) aj cenovo nafúknuté. A "originály" ponúkané mimo oficiálnu sieť značky navyše bývajú spravidla na 99% falzifikáty.
Držím sa overených značiek.
Hlavne oil a air filter.
Čo sa týka kabínového, tam občas zaexperimentujem. Človek sa niekedy prekvapí.
Napríklad veľmi ma pozitívne prekvapil " BluePrint" , naopak sklamal Denso.
Sviečky - tu je zase Denso pre mňa jasná voľba. Ak niečo iné, potom NGK.
A žiarovky?
Ak ide o špeciálne niekam do prístrojovky napríklad a nie je vyhnutie, potom ok. Inak brávam Osram do hlavných svetlometovalebo čo príde napríklad do svetla ŠPZ . Inde som vlastne ani nemenil ...
Držím sa overených značiek.
Hlavne oil a air filter.
Čo sa týka kabínového, tam občas zaexperimentujem. Človek sa niekedy prekvapí.
Napríklad veľmi ma pozitívne prekvapil " BluePrint" , naopak sklamal Denso.
Sviečky - tu je zase Denso pre mňa jasná voľba. Ak niečo iné, potom NGK.
A žiarovky?
Ak ide o špeciálne niekam do prístrojovky napríklad a nie je vyhnutie, potom ok. Inak brávam Osram do hlavných svetlometovalebo čo príde napríklad do svetla ŠPZ . Inde som vlastne ani nemenil ...
Naposledy upravil(a) jarson1 dne stř lis 24, 2021 16:06, celkem upraveno 3 x.
Toyota Carina E 1.6 Xli LB 1992 Japan
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Re: Originální vs. neoriginální vzduchový filtr
A nebylo to Denso made in Polandjarson1 píše:Čo sa týka kabínového, tam občas zaexperimentujem. Človek sa niekedy prekvapí.
Napríklad veľmi ma pozitívne prekvapil " BluePrint" , naopak sklamal Denso....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Originální vs. neoriginální vzduchový filtr
Človeče neviem už...ale áno, japan to určite nebol.
Nechcem aby to zle vyznelo, ale zatiaľ nič čo malo ja sebe Made in japan nesklamalo.
Vlastne jedna vec možno - lak na japonskej carine. Po 29 rokoch sa začala lúpať strecha
Nechcem aby to zle vyznelo, ale zatiaľ nič čo malo ja sebe Made in japan nesklamalo.
Vlastne jedna vec možno - lak na japonskej carine. Po 29 rokoch sa začala lúpať strecha
Toyota Carina E 1.6 Xli LB 1992 Japan
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey