Výměna oleje.
Moderátor: Colommbo
Re: Výměna oleje.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Výměna oleje.
pekný článok
Toyota Corolla XI gen. 1.6 valvematic - Shell HU Prof. AF 5w30/ Ravenol MTF-3
-
- Příspěvky: 1245
- Registrován: ned zář 24, 2017 8:08
Re: Výměna oleje.
Chaa. Ja si dnes hadickou odsal 3 deci oleje z motoru po 3700km ( sunoco marathon 10w40 a dolito 1l zbyleho shell ultra 10w60 ) a ten olej je podle barvy zraly na vymenu...uz hodne tmavy. Porad je v motoru dost bordelu. Do vanoc ho vymenim. A to tam mel byt do pulky brezna!!.
Re: Výměna oleje.
O jaký motor jde? Mě olej v novém TCe viditelně tmavne už po pár tisících po výměne.
A v TDI ztmavne ještě víc po prvním protočení motoru a smícháním se zbytkem starého oleje
A v TDI ztmavne ještě víc po prvním protočení motoru a smícháním se zbytkem starého oleje
0,9 TCe ELF Evolution 900 SXR 5W-40 (RN0710, ACEA A3/B4)
1,5 dCi (DPF) ROWE Hightec Multi Synt DPF 5W-30 (ACEA C3)
1,5 dCi (DPF) ROWE Hightec Multi Synt DPF 5W-30 (ACEA C3)
Re: Výměna oleje.
Že jo.... A vlastně jen potvrzení toho co se tu snažíme všem říctMirec 29 píše:pekný článok
Než na experimentování s olejem se zaměřte na jeho včasné výměny. My víme, že výrobci doporučují třeba až 30 000 km dlouhý interval ale laboratorní zkoušky stále dokazují že už po 10 000 km bývají oleje v běžných autech na hranici snesitelného opotřebení....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Výměna oleje.
To Adamovo Báwo vykopali archeologovéZajda píše:O jaký motor jde?
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
-
- Příspěvky: 1245
- Registrován: ned zář 24, 2017 8:08
Re: Výměna oleje.
Po par tisicich. Par myslis kolik?
3 litr Bmw co zezere 0.5 l oleje za 1000k. A ma na hrbu pres 400 tis km. Takze jsem tam dolil 1.5 litru a uz to tak ztmavlo. To jsou ty long life vymeny oleju...x let. V motoru BORDEL
3 litr Bmw co zezere 0.5 l oleje za 1000k. A ma na hrbu pres 400 tis km. Takze jsem tam dolil 1.5 litru a uz to tak ztmavlo. To jsou ty long life vymeny oleju...x let. V motoru BORDEL
Naposledy upravil(a) Bramborak3 dne sob lis 20, 2021 17:35, celkem upraveno 2 x.
-
- Příspěvky: 1245
- Registrován: ned zář 24, 2017 8:08
Re: Výměna oleje.
Presne. Kratke jizdy do prace do 10km a olej je na vymenu za 10 tis km. Ikdyz je tam obcas delsi jizda.Pitris píše:Že jo.... A vlastně jen potvrzení toho co se tu snažíme všem říctMirec 29 píše:pekný článok
Než na experimentování s olejem se zaměřte na jeho včasné výměny. My víme, že výrobci doporučují třeba až 30 000 km dlouhý interval ale laboratorní zkoušky stále dokazují že už po 10 000 km bývají oleje v běžných autech na hranici snesitelného opotřebení....
-
- Příspěvky: 1245
- Registrován: ned zář 24, 2017 8:08
Re: Výměna oleje.
Ha mam v planu udelat nakonec tesneni pod vikem ventilu, z tama chcije olej uz dost. A rovnou gufera ventilu. Jdou udelat bez demontaze hlavy. A pak mozna pretesnit vanu a olej separator s hadicema. Potom vim, ze se ubytek oleje dost zmirníPitris píše:To Adamovo Báwo vykopali archeologovéZajda píše:O jaký motor jde?
Re: Výměna oleje.
Ze světle hnědého na tmavě hnědý to trvá tak 4 tisíce.Bramborak3 píše:Po par tisicich. Par myslis kolik?
3 litr Bmw co zezere 0.5 l oleje za 1000k. A ma na hrbu pres 400 tis km. Takze jsem tam dolil 1.5 litru a uz to tak ztmavlo. To jsou ty long life vymeny oleju...x let. V motoru BORDEL
Provozní podmínky v zásadě optimální - většinou 20km+.
Znečištěný být nemůže, takže prostě produkuje tolik sazí.
V atmosférickém Civicu K20A2 tmavnul pomaleji.
0,9 TCe ELF Evolution 900 SXR 5W-40 (RN0710, ACEA A3/B4)
1,5 dCi (DPF) ROWE Hightec Multi Synt DPF 5W-30 (ACEA C3)
1,5 dCi (DPF) ROWE Hightec Multi Synt DPF 5W-30 (ACEA C3)
-
- Příspěvky: 1245
- Registrován: ned zář 24, 2017 8:08
Re: Výměna oleje.
Jo ale zapomínáš kolik bordelu v tom mem motoru po long life výměnach bylo.!! Oproti tvému. Srovnáváš nesrovnatelnéZajda píše:Ze světle hnědého na tmavě hnědý to trvá tak 4 tisíce.Bramborak3 píše:Po par tisicich. Par myslis kolik?
3 litr Bmw co zezere 0.5 l oleje za 1000k. A ma na hrbu pres 400 tis km. Takze jsem tam dolil 1.5 litru a uz to tak ztmavlo. To jsou ty long life vymeny oleju...x let. V motoru BORDEL
Provozní podmínky v zásadě optimální - většinou 20km+.
Znečištěný být nemůže, takže prostě produkuje tolik sazí.
V atmosférickém Civicu K20A2 tmavnul pomaleji.
Re: Výměna oleje.
To je všetko ? Pán viac krát zdôraznil aj niečo iné...Pitris píše:Že jo.... A vlastně jen potvrzení toho co se tu snažíme všem říctMirec 29 píše:pekný článok
Než na experimentování s olejem se zaměřte na jeho včasné výměny. My víme, že výrobci doporučují třeba až 30 000 km dlouhý interval ale laboratorní zkoušky stále dokazují že už po 10 000 km bývají oleje v běžných autech na hranici snesitelného opotřebení....
Toyota Corolla XI gen. 1.6 valvematic - Shell HU Prof. AF 5w30/ Ravenol MTF-3
Re: Výměna oleje.
Alchymista Jeroným Alessandro Scotta....Bramborak3 píše:Chaa. Ja si dnes hadickou odsal 3 deci oleje z motoru po 3700km ( sunoco marathon 10w40 a dolito 1l zbyleho shell ultra 10w60)
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
-
- Příspěvky: 1245
- Registrován: ned zář 24, 2017 8:08
Re: Výměna oleje.
Alchymista nee. Jen jsem potreboval ten olej spotrebovat. A tomu motoru to je uplne sumak. To se v tech 7.5 l ztrati...Pitris píše:Alchymista Jeroným Alessandro Scotta....Bramborak3 píše:Chaa. Ja si dnes hadickou odsal 3 deci oleje z motoru po 3700km ( sunoco marathon 10w40 a dolito 1l zbyleho shell ultra 10w60)
Re: Výměna oleje.
Ano. Že když je výrobce motoru povoluje že se dají i ty "vodičky". Ale že je to především kvůli emisím. A taky že olejům dosahujícím vyšší hodnoty viskozity HTHS se netrhá tak snadno ochranný film z kovových částí....Mirec 29 píše:To je všetko ? Pán viac krát zdôraznil aj niečo iné...
A pak že SAE je potřeba přizpůsobit jízdním a klimatickým podmínkám. To tady ale bylo mockrát už taky Co tam máš dál?
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF