Dovolím si zde aktualizovat svíčku NGK CR8EIA10 po cca 30MTH, 100 oktanová paliva Verva, Maxx, Mol i Shell. Počasí od chladných po velmi horké. Na karburátor si myslím dobrý výsledek
Benzín na hobby motokros
Moderátor: Colommbo
Re: Benzín na hobby motokros
No mě tedy na 4T přijde černější než by měla být
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Benzín na hobby motokros
Tak leda posunout jehlu, ta to ovlivní nejvíc myslím. Volnobězná či hlavní tryska má vliv jen ve specifickém spektru.
Re: Benzín na hobby motokros
Ono to vlastně může být volnoběhem, mám ho nastaveny vyšší
Re: Benzín na hobby motokros
No dobře je to bohatší , ale když bude chladno bude to zase dobrý. Trochu bohatší, lepší než chudší ne
Re: Benzín na hobby motokros
Mám dotaz ohledně paliva do dvoutaktního motocyklu. Jelikož se do paliva přidává olej, zajímalo by mě, zda se mohou navzájem ovlivňovat aditiva v oleji s aditivi v palivu, ať už kladně, či záporně.
Dále zda je vhodnější více oktanový či standardní, kompresní poměr je 8,5 až 10,2.
Dále zda je vhodnější více oktanový či standardní, kompresní poměr je 8,5 až 10,2.
Re: Benzín na hobby motokros
Je to jen můj názor, ale myslím si že 2T olej renomovaného výrobce obsahuje aditiva která se s těmi benzinovými bez problémů snáší. A asi bych volil N98 kvůli ne-obsahu biolihu.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF