Presne tak. X-cess umaze 330D Bmw s prstem v nose. Ty motory nejsou naročny. Spis si dej pozor na dostatečne zahrati motoru pred vytacenim. U 3 litru dieselu muze trvat nez bude olej v zime na 80-90 st klidne 16-20km.
Nerozumim nevim presne na jakem zakladu je ktery Motul nebo shell, ale jsou zde informovanejsi lide a priste muzes dat shell helix ultra 5w40. Vys je mozna Vst 5w40, a pak ,, race,, oleje. Ale zas uplne jina cenova hranice. Nicmene vubec bych se nebal X-cessu.
e46 330xd mot. olej, převodový olej a olej do diferenciálu.
Moderátor: Colommbo
-
- Příspěvky: 1245
- Registrován: ned zář 24, 2017 8:08
-
- Příspěvky: 23
- Registrován: ned črc 15, 2018 15:13
Re: e46 330xd mot. olej, převodový olej a olej do diferenciá
No tak ja to muzu vzit pres Alzu tam mii to prijde jeste dneska, bud Shell nebo ten Ravenol VSI, ten motul rikali ze to je prej plna syntetika a ted de vlastne nevi jestli nebo neni, mam v tom se bordel
Re: e46 330xd mot. olej, převodový olej a olej do diferenciá
Pojem plne syntetický olej si niektorý vysvetľujú po svojom...toto by som ale neriešil lebo výsledné top produkty sú často zmesou základovych olejov rôznych skupín... týmto by som sa ale nezaťažoval...Shell či ravenol za mňa osobne Shell (sympatie) to ale neznamená že ravenol je horší...hoď si mincu alebo kúp nabudúce proste lacnejší a znovu zopakujem bez problémov nalej motul a odjazdil si svoj interval
Toyota Corolla XI gen. 1.6 valvematic - Shell HU Prof. AF 5w30/ Ravenol MTF-3
Re: e46 330xd mot. olej, převodový olej a olej do diferenciá
Jak napsal Mirec - neřeš syntetičnost a nalij Motul. Je to jedno. Stejně to nepřeřízneš...Eqwidirium píše:....rikali ze to je prej plna syntetika....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF