Jaké auto?
Moderátor: Colommbo
- Colommbo
- Příspěvky: 9970
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Jaké auto?
Sledujete někdo na YT Muldixe...? Já jo a moc mu fandím, bude to dobrej kluk.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Jaké auto?
Pane Jiří. Nemám to sice kam dát ale moc se mi líbí, uvažoval jsem o Cadillac STS ale toto kupé se mi moc líbí. Dělal to v Itálii pan Pininfarina, karosérii, tu pak převezli letecky do USA, kde tomu dali V8 s automatem. Letos byl kabriolet ve slosování v Pasohlávkách na srazu amerik ale s plátěnou střechou a to já nemusím. Tenhle ale se líbí https://auto.bazos.cz/inzerat/139608373 ... cabrio.php. Prostě pořád koukám po starším kupé. Možná i Challenger 3,6.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
- Colommbo
- Příspěvky: 9970
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Jaké auto?
Tož to je fakt hustokrásný kupé, Toníku! Akorát mě překvapuje motor napříč pod tou dlouhou kapotou a bál bych se, aby se na něm něco neposralo. I když na druhou stranu s díly na starý káry to prý za Velkou louží není tak strašný, spíš ta doprava...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Jaké auto?
A nejpravděpodobněji tam kde je k tomu ten nejhorší přístupColommbo píše:bál bych se, aby se na něm něco neposralo....
https://youtu.be/ZnpEXWKK5D8
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Colommbo
- Příspěvky: 9970
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Jaké auto?
Dobře plánováno, špatně provedeno/napsáno - měl jsem na müsli auto jako celek.Pitris píše:Colommbo píše:bál bych se, aby se na něm něco neposralo....
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Jaké auto?
Tak nějak se se začatkem dá souhlasit https://www.garaz.cz/clanek/test-ojetin ... .seznam.cz
A i pak je v článku dost pravdy o výměnných lhůtách oleje, otáčkách motoru, a stylu jízdy.
A i pak je v článku dost pravdy o výměnných lhůtách oleje, otáčkách motoru, a stylu jízdy.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Jaké auto?
Stará (byť nová) dobrá klasika https://www.garaz.cz/clanek/nejlepsi-oj ... -internetu
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Jaké auto?
Zdravím po delší době pánové.
Jedno velké pracovní kolo a další starosti. Nebyl vůbec čas a stále není na hodně věcí. Ani do Jiřic nešlo dorazit. Zpětně omluva Pitrisovi, že jsem neodepsal na PM.
Jen v krátkosti, co nového, detaily příště.
Felda je už na věčném odpočinku v květnu jsem přivezl za pomoci mého kamaráda z Německa další jedničkovou Octávku. Motorizace 2.0 MPi 85 kW, motor AZJ, poslední verze, s proměnnou delkou sání, vyvažovací hřídelí a a tato netrpí na spotřebu oleje. Najeto 130k při koupi a reálných.
Popravdě stav odpovídá, že to jezdilo někde kde se moc nesolilo, nebo minimálně v zimě. Ramena bez koroze nápravnice mají jen pár flíčků, jinak všude krásně černá barva. Výbava také slušná, možná i lepší než v RSu. Postnu Vám pár fotek příště. Tátovi jsem musel vysvětlit pár věcí. Ale už si zvykl a ve svých 76 letech si to pochvaluje. Hlavně posilovač.
Jede to až nad očekávání velmi pěkně. Příjemně mě to překvapilo. Dvojka dá tachometrovou 100, trojka 150ku, dá se s tím slušně předjíždět a jak říká můj táta. Je to neuvěřitelně tichý motor, ale jakože vážně. A spotřeba na dálku 6.5, dlouhodobě máme od koupě 7.5. A samozřejmě mega kufr
postnu Vám pak fotky. Zatím zdar.
Jedno velké pracovní kolo a další starosti. Nebyl vůbec čas a stále není na hodně věcí. Ani do Jiřic nešlo dorazit. Zpětně omluva Pitrisovi, že jsem neodepsal na PM.
Jen v krátkosti, co nového, detaily příště.
Felda je už na věčném odpočinku v květnu jsem přivezl za pomoci mého kamaráda z Německa další jedničkovou Octávku. Motorizace 2.0 MPi 85 kW, motor AZJ, poslední verze, s proměnnou delkou sání, vyvažovací hřídelí a a tato netrpí na spotřebu oleje. Najeto 130k při koupi a reálných.
Popravdě stav odpovídá, že to jezdilo někde kde se moc nesolilo, nebo minimálně v zimě. Ramena bez koroze nápravnice mají jen pár flíčků, jinak všude krásně černá barva. Výbava také slušná, možná i lepší než v RSu. Postnu Vám pár fotek příště. Tátovi jsem musel vysvětlit pár věcí. Ale už si zvykl a ve svých 76 letech si to pochvaluje. Hlavně posilovač.
Jede to až nad očekávání velmi pěkně. Příjemně mě to překvapilo. Dvojka dá tachometrovou 100, trojka 150ku, dá se s tím slušně předjíždět a jak říká můj táta. Je to neuvěřitelně tichý motor, ale jakože vážně. A spotřeba na dálku 6.5, dlouhodobě máme od koupě 7.5. A samozřejmě mega kufr
postnu Vám pak fotky. Zatím zdar.
Octavia RS 1.8T 132 kW AUQ - Ravenol HVT 5W-50; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Re: Jaké auto?
Nahore sice nic moc, ale zas bere 'vocpoda'. Jo, tento motor je po jedničkovém 1.8T 20V druhej nejlepší a nejsou tam ještě ekokurvítka. Tak ať autí jezdí....PavelRS píše:....jedničkovou Octávku. Motorizace 2.0 MPi 85 kW, motor AZJ....
PS: omluva přijata. Snad příště. Někteří ani neodpověděli....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Colommbo
- Příspěvky: 9970
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Jaké auto?
Souhlas! A že má spodek lepčí vršku, mohl být právě důvod, proč tuhle motorizaci kdysi zvolit...Pitris píše:...tento motor je po jedničkovém 1.8T 20V druhej nejlepší...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Jaké auto?
Ano, jak říkáte,
Jede velmi dobře odspodu. Ale ani nahoře není špatný.
AZJ ma vrchol krouťáku ve 3200 ot. Starší verze ve 2400 ot. Max. výkon v 5400 ot.
Upřímně být možnost ve faceliftu mít 1.8 20v 92 kW, byla by to první volba.
Moji kamarádi, bráchové ji měli v Octavce, rok 1999. Těsně než končila a nahradil ji 2.0 MPI.
Bohužel škodovka měla až do roku 1998 pevné sání. Pak dostala plastové s proměnnou délkou a jelo to úplně jinak a za málo. Audi a VW měli v téhle motorizaci proměnné sání od začátku.
Jeden z bráchû mi kolikrát říkal, že dálky jezdili do 6.5 litru. A ani jeden zrovna pomalu nejezdí.
Být možnost tento, šel bych do něj.
Ale dvoulitr je fajn ne, že ne.
Jede velmi dobře odspodu. Ale ani nahoře není špatný.
AZJ ma vrchol krouťáku ve 3200 ot. Starší verze ve 2400 ot. Max. výkon v 5400 ot.
Upřímně být možnost ve faceliftu mít 1.8 20v 92 kW, byla by to první volba.
Moji kamarádi, bráchové ji měli v Octavce, rok 1999. Těsně než končila a nahradil ji 2.0 MPI.
Bohužel škodovka měla až do roku 1998 pevné sání. Pak dostala plastové s proměnnou délkou a jelo to úplně jinak a za málo. Audi a VW měli v téhle motorizaci proměnné sání od začátku.
Jeden z bráchû mi kolikrát říkal, že dálky jezdili do 6.5 litru. A ani jeden zrovna pomalu nejezdí.
Být možnost tento, šel bych do něj.
Ale dvoulitr je fajn ne, že ne.
Octavia RS 1.8T 132 kW AUQ - Ravenol HVT 5W-50; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Re: Jaké auto?
Nevím, nejel jsem s tím ale co jsem kdysi kdesi četl, tak ten 1.8 20v 92 kW prý nic moc. Ani dole, ani nahoře.
Ale to je jedno....
Ale to je jedno....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Jaké auto?
Já taky ne.
Ale známý co to měl. Viz. co jsem psal.
Každopádně to plastový sání to nezachránilo a pověst zničena nenávratně Tak to raději nahradili dvoulitrem.
PS: Nedávno jsem četl článek jaký motor v OI zvolit. U benzínu všechny haněný. Nejvíce 1.8 20V, 2.0MPI, 1.8T, v pořadí jak to píšu.
O dvoulitru totalni nesmysly psal..
Ale známý co to měl. Viz. co jsem psal.
Každopádně to plastový sání to nezachránilo a pověst zničena nenávratně Tak to raději nahradili dvoulitrem.
PS: Nedávno jsem četl článek jaký motor v OI zvolit. U benzínu všechny haněný. Nejvíce 1.8 20V, 2.0MPI, 1.8T, v pořadí jak to píšu.
O dvoulitru totalni nesmysly psal..
Octavia RS 1.8T 132 kW AUQ - Ravenol HVT 5W-50; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Re: Jaké auto?
Tak jestli to psal naftalín čoudivý....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Jaké auto?
Spíš někdo kdo v životě neseděl za volantem...
TDi ale chválil
TDi ale chválil
Octavia RS 1.8T 132 kW AUQ - Ravenol HVT 5W-50; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324