Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Moderátor: Colommbo
- Colommbo
- Příspěvky: 9970
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
...aneb všechno dobré je k něčemu zlé...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Netvrdím že se při -10°C dá prvních 10 km jet pohodlně v tričku a v sandálech, ale já problém s topením neměl v Civicu a ani v jednom z Accordů....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Aby som to uviedol na pravú mieru, tak s kúrením ani ja, ale s tým zahmlievaním to je katastrofa Vtedy si vždy spomeniem na majitelov Fiest, ktoré majú vo výbave aj vyhrievanie čelneho skla
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
tento motor 1.5tvtec (na americkom trhu) ma dalsi problem, silne riedenie oleja benzinom.
nebrat ziadny priamostrek, problem vyrieseny..
nebrat ziadny priamostrek, problem vyrieseny..
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
proti zahmlievaniu:
https://potravinydomov.itesco.sk/grocer ... 2020163343
treba urobit jeden alebo viac "vankusikov ( podla vkusu), naplnit týmto a mas po vlhkosti. a ked je po vlhkosti , je aj po zahmlievaní a aj prípadne po zápachu ( ak je).
https://potravinydomov.itesco.sk/grocer ... 2020163343
treba urobit jeden alebo viac "vankusikov ( podla vkusu), naplnit týmto a mas po vlhkosti. a ked je po vlhkosti , je aj po zahmlievaní a aj prípadne po zápachu ( ak je).
Toyota Carina E 1.6 Xli LB 1992 Japan
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
- Colommbo
- Příspěvky: 9970
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
No jo, ale když budeš jeden alebo viac takýchto vankúšikov vozit v autě, hrozí nebezpečí, že ti začnou taky VYSYCHAT VOČI...!
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
jarson pro jeroma musíš dat odkaz na Kaufland.
Corolla 1,6 2017
Aygo 2022
Mazda 2 1,3 2011
Aygo 2022
Mazda 2 1,3 2011
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Skúšal som bárs čo,aj silikágel aj Loctite pohl.vlhkost aj Foggy Stop,ale proste to ofukovanie nie je najlepšie vyriešené bohužiaľ. V zime pokial nenaštartujem radšej ani nedýcham,alebo vydychujem von oknom Síce, asi by to chcelo to okno najprv otvoriť že ?jarson1 píše:treba urobit jeden alebo viac "vankusikov ( podla vkusu), naplnit týmto a mas po vlhkosti. a ked je po vlhkosti , je aj po zahmlievaní a aj prípadne po zápachu ( ak je).
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
No jo tá 0W40 od Mitanu pre SF mi vŕta v hlave. Asi ju skúsim Mobil sa mi zdá po 5.000 km už nejaký moc sčernalýabc píše:jarson pro jeroma musíš dat odkaz na Kaufland.
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
To je ale přece dobře, olej plní svou funkci, udržuje bordel ve vznosu.jerome píše: Mobil sa mi zdá po 5.000 km už nejaký moc sčernalý
Já teď měnil manželce ve Versu 1,8VVTi olej po 4.900km (12/19-4/21) a byl dost černý. Jezdí jen město 5+5km do zaměstnání, občas protáhnu. Byl MaxLife, nyní Shell HU (sjednocuji). Čeho si poslední dobou všímám, nedávno se to tu probíralo, v jakém je stavu víčko nalévacího otvoru motorového oleje. U mých aut jsem si nikdy nevšiml nějakého šlemu, u Octávií (O1, O2) co udržuji je to normální. Přitom bych čekal, že u tak krátkých jízd by se to mohlo projevit i u Japonce.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
jerome píše: Mobil sa mi zdá po 5.000 km už nejaký moc sčernalý
Jen bych se zeptal,jak se ten odstín oleje posuzoval?Tohle je zajímavé téma,zůstaňme chvíli u něj-mám ošmirglovanou barvu na jedné straně konce olejové měrky,takže čestvý horký vyměněný olej je na "stříbrném" podkladu téměř čirý,při vypuštění do sklenice je tmavý,téměř černý.tonny píše:To je ale přece dobře, olej plní svou funkci, udržuje bordel ve vznosu.
O2 FL 09 1.8 TSI 118kW spotřeba oleje 0,5l/10tis.km
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Taky tě mám rád....rosso píše:Jak jinak
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Pokud vím tak toto se týká motoru 1.0T, a těch co jezdí na 0w20 krátké jízdy Nicméně netvrdím že to není špatně.pepoh píše:tento motor 1.5tvtec (na americkom trhu) ma dalsi problem, silne riedenie oleja benzinom....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Nie neprejaví sa to u Jap. bo majú inak vyrobený kryt ventilov Oni tam majú ešte taký plech zvnútra tj sa im nekondenzujú vodné a olejové pary na viečku. Škodovky majú majú ten kryt laicky povedané "odjebaný" tj zráža sa im to na viečkutonny píše:Čeho si poslední dobou všímám, nedávno se to tu probíralo, v jakém je stavu víčko nalévacího otvoru motorového oleje. U mých aut jsem si nikdy nevšiml nějakého šlemu, u Octávií (O1, O2) co udržuji je to normální. Přitom bych čekal, že u tak krátkých jízd by se to mohlo projevit i u Japonce.
maran5 aj toto sa tu riešilo nedávno. Je to tým,že na tej odmerke je tenká vrstva oleja kdežto v sklenici je hrubšia
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30