olejové filtry Mann a jiné
Moderátor: Colommbo
Re: olejové filtry Mann a jiné
Ja som teraz menil všetky 4 filtre.
Všetko som dal mann len palivový originál vw, reku, že doprajem autu.
Co som sa zdesil, že na ňom píše UFI.
UFI ako neoriginál stojí asi 5eur,s logom VW 20.
Takto sa robí biznis.
Ľutujem, že som nedal mann.
Všetko som dal mann len palivový originál vw, reku, že doprajem autu.
Co som sa zdesil, že na ňom píše UFI.
UFI ako neoriginál stojí asi 5eur,s logom VW 20.
Takto sa robí biznis.
Ľutujem, že som nedal mann.
- BigBang
- Příspěvky: 1871
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: olejové filtry Mann a jiné
cos čekals?
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Re: olejové filtry Mann a jiné
ja mám jedno,či použijem MAn alebo originál. Na origo je značka MAN.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Re: olejové filtry Mann a jiné
Já kupoval Mann olejový filtr a tam je na krabičce Made in Bosnia and Herzegovinalefort píše:Zvláštní, olejové Purfluxy co kupuju do Fordů a Lancie vždy Made in France.Pitris píše:Já měl v ruce filtry Valeo i Purflux, a na obou bylo Made in Poland. Tak jsem se vrátil k MANN-u. Tam je (aspoň) Germany.
Airfiltr jsem vzal Japanparts.
Mann jak kdy - Německo, ČR, Španělsko.
- Colommbo
- Příspěvky: 9949
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: olejové filtry Mann a jiné
Tolik kilometrův je běžné...? Myslel jsem, že naftové palivové filtry se mění častěji... Avšak zřejmě záleží na systému filtrace a palivovém systému konkrétního motoru.mfilip2 píše:...naftové filtry .... na každém nafiltrováno okolo 30-50 tkm
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: olejové filtry Mann a jiné
Podle plánu údržby vozidla je předepsaná výměna palivového filtru po 70 tkm.Colommbo píše:Tolik kilometrův je běžné...? Myslel jsem, že naftové palivové filtry se mění častěji... Avšak zřejmě záleží na systému filtrace a palivovém systému konkrétního motoru.
Re: olejové filtry Mann a jiné
znečistený olejový filter https://www.youtube.com/watch?v=j7_zNOPP38M
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Re: olejové filtry Mann a jiné
Co mi otec jako strojvedoucí říkal cca 30 let zpátky,tak v lokomotivách ČD se olej v motorech měnil pouze při střední nebo generální opravě což bylo po 10 letech nebo cca 3 mil.km,jinak se pouze dolívalo,on ten dlouho neměněný olej potom rozežral všechny těsnění a gufera až ten olej tekl brutálně ze všech možných míst,tak pak se to dalo na opravu,kde se to jen celý přetěsnilo a vyčistilo,s opotřebením prý většinou problém nebyl,všechno kritické díly byly řádně předimenzovány,při vývoji se s tím počítalo.
O2 FL 09 1.8 TSI 118kW spotřeba oleje 0,5l/10tis.km
- Colommbo
- Příspěvky: 9949
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: olejové filtry Mann a jiné
Řekl bych, že se to týkalo nejen lokomotiv - kdysi se u dobrých značek aut hrálo na předimenzovanost, jež však v průběhu doby přišla o předponu, aby v době moderní ji získala zpět, ovšem opačného významu "pod-"...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: olejové filtry Mann a jiné
Máme 2 lokomotívy čkd dlhodobo prenajaté a olej sa mení podla harmonogramu odpracovaných hodín. Olej zo starých socík dieselov tiekol,respektíve sa bloky mastili. Bolo uplne jedno,či sa olej menil,alebo nie. Ked sa to pretesnilo,chvilku to vydržalo a potom to začalo odznova. Problém bol v technologii a použitých materiáloch.A neodborné zásahy tomu tiež neprospievali-nerovnomerne alebo privelmy utiahnuté skrutky v zlom poradí.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Re: olejové filtry Mann a jiné
Já se vrátím ke kvalitě filtru Mann... Měnil jsem vzducháč do 2.2 TDCi. Je tam válcový filtr a ten starý měl ve dvou místech prasknutou tu pásku z lepidla spojující překládaný papír (harmoniku) a tudíž se trochu rozšklebil. Nový filtr, který už rok skladuji je na tom podobně. Prdlý v jednom místě. Oba made in Spain. Hovno kvalita, je to německej šizuňk.
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Re: olejové filtry Mann a jiné
Dnes som odbalil filter mann a reku popozeram ci je vsetko v poriadku a napisane Made in BA (Bosna a Hercegovina) tato nemecka firma uz tiez ide pomaly dole vodou Alebo len koli lacnej pracovnej sile?
BMW X1 (E84) xdrive 18d
Ravenol VMP 5W30
Ravenol VMP 5W30
Re: olejové filtry Mann a jiné
To je to snižování nákladů/zvyšování zisků a těžko říci, jak to bude do budoucna. Já si od rady Jardy v česku objednávám už jen filtry od Purflux a zatím spokojenost.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: olejové filtry Mann a jiné
No keby som vedel ze na filtri MANN bude Made in BA tak to by som radsej Purflux objednal.No nabuduce mam uz v tom jasno.Ale ehopy by tiez mohi napisat kto konkretne vyraba produkt.Ci je to Made in Germany aleb Made in Czech Republic atd...Boha!!! Na nervy som chory ked nemam doma vyrobok Made in Germany Apon ze mam ten Ravenol TSi 10w40 Made in Germanytonny píše:To je to snižování nákladů/zvyšování zisků a těžko říci, jak to bude do budoucna. Já si od rady Jardy v česku objednávám už jen filtry od Purflux a zatím spokojenost.
BMW X1 (E84) xdrive 18d
Ravenol VMP 5W30
Ravenol VMP 5W30