Tak já to měl na R1 nastavené na 110. Jako už při 105 jsem měl nerva. Ale tehdá tam byl závodní olej Motul 300v2 10w50 a chladící kapalina motul bod varu 135st....Hej no já bych moto rád koupil,ale do vyhledové doby nevidím kdy. Řešení práce na sebe, nemám své bydlení. Nějaká moto je bohužel až na x tém místě. I rodinka kdyby byla má přednostPitris píše:Jo. Já míval při popojížďkách po zastavení 105° a sepnul větrák. Ani při míň, ani při víc. Prostě při 105-ti. Vloni se spínač poroučel, koupil jsem nový (origo na cbr 929) a byl za Honzem v Třebkách A tento drží 85° max. Na víc to nevylezlo a to jsem se cestou zpět do kolony dostal a popojížděl. A za jízdy 80°
Ale už je to asi jedno protože na 99% s moto končím. Na jaře ji odvezu Bere ji zeť - dal jsem mu dceru, a prodám mu i motorku A.... konec se dvěma koly Mám čtyři
Motorky a o motorkách všeobecně
Moderátor: Colommbo
-
- Příspěvky: 1245
- Registrován: ned zář 24, 2017 8:08
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
No sakra, to přece nejde jen tak pověsit přilbu na hřebík. Mám zatím málo prodrbaných rukavic, si to nedovedu představit...
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Z toho mít Honza radost nebude Pitrisi. Že ty se nevlezeš do kombinézy, proto jde mašina z domu?
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Že bys stárnul, dědkovatěl . Já kvůli zádům jsem si to řekl na 100%, přilbu ale pořád mám a jeden textil. Zatím ještě neuvažuji, jen občas kouknu na Harleye.Pitris píše:Ale už je to asi jedno protože na 99% s moto končím. Na jaře ji odvezu Bere ji zeť - dal jsem mu dceru, a prodám mu i motorku A.... konec se dvěma koly Mám čtyři
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Honza to už ví, není to okamžité rozhodnutí. Zrálo to už delši dobu, a něco jsem naznačil v Třebkách už vloni.Hombre píše:Z toho mít Honza radost nebude Pitrisi. Že ty se nevlezeš do kombinézy, proto jde mašina z domu?
A kombinéza v tom není bo žádnou nemám Do motoriflí se vlezu , ale boty, bunda a rukavice jsou už rozbitý a na těch mých 800 km za rok nemá cenu kupovat nový a platit pojištění. Ta motorka byl můj (už dětský) sen. Splnil jsem si ho, a pak na okruhu smázl PP i na předku. A dřív toho na moto najezdil víc. Napřed na jawce 250 kývačce, pak 350/639, potom cbr 600 F4 a teď Fároš. Stačilo, bo jsem se posledni dobou párkrát přistihl že to pouštím víc nez je zdrávo. A nechci ji (a sebe) rozbít.... Bude u zetě (kdyby náhodou), ale asi už ne. A Accord je solidní náhrada
A jestli dědkovatím, tak ad1) mám na to věk, a ad2) i 3 vnoučata.
Ale moudrost stáří káže uskromnit se: jeden dům, jedna manželka, jedna milenka....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Já dnes vyrazil směr práce. To je jiné kafe, než v MHD.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
- Colommbo
- Příspěvky: 9939
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Určitě ne stárnutí nebo dědkovatění, spíš bych to označil za jistý druh zmoudření, usazení (se), dokud je čas, v srdíčku to stejnak zůstane navěky. Někdo jezdí na dvou kolech celý život (pokud umí a má i tu kapičku štěstíčka, že se toho dožije), jiný jen určitou etapu, kterou si užije, rád na ni vzpomíná a vypráví o ní vnoučatům (zatímco babička u plotny kroutí hlavou, ale s pochopením a potutelným úsměvem), někdo nezačne nikdy, ač semtam cuky má (třeba já.) A čtyři kola jsou víc než dvě...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Pane Jiří DĚKUJU A řečeno slovy klasika: Děkuju Ti náčelníku že ses mě zastal
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
To sice jo ale moto je úplně jiný svět. Každopádně někoho to chytne v mládí, pak si to třeba ještě zopakuje ve středním věku a u někoho je to na celý život.Colommbo píše:A čtyři kola jsou víc než dvě...
To dědkovatění jsem asi použil nevhodně. Zmoudření, to zní daleko lépe.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Nene mě se to slovo líbí, a jsem rád dědkem A napsali jste to oba dobře, a hezky....
tonny píše: ....někoho to chytne v mládí, pak si to třeba ještě zopakuje ve středním věku
Ale helmu si nechám. Na památku, a co kdyby....Colommbo píše:....usazení (se), dokud je čas, v srdíčku to stejnak zůstane navěky....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
No nějáké závěry bych vynášel až v rakvi. Takže pořád to beru za otevřenou záležitost. Ono to bude pořád živý a bude v tobě cukat až kolem tebe v létě bude pořád něco na dvou kolech jezdit.
A rozhodně to není věk,který by byl překážkou. Táta teprve v 60 začal s pořádným endurem Takže i když jde fároš bokem,pořád je možnost pořídit něco nahatýho s pohodlným posezem. I kdyby na 500 km na rok. Máš naopak výhodu,že si v klidu užiješ ještě relativně klidnej benzínovej motodůchod ...
A nebo bych ti mohl fároše přestavět na pohodlnější stroj. Jiný řidítka, lepší sedlo a udělat z toho nahatinu
A rozhodně to není věk,který by byl překážkou. Táta teprve v 60 začal s pořádným endurem Takže i když jde fároš bokem,pořád je možnost pořídit něco nahatýho s pohodlným posezem. I kdyby na 500 km na rok. Máš naopak výhodu,že si v klidu užiješ ještě relativně klidnej benzínovej motodůchod ...
A nebo bych ti mohl fároše přestavět na pohodlnější stroj. Jiný řidítka, lepší sedlo a udělat z toho nahatinu
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
No to právě (ještě) nechci. Bo jsem se k ní už párkrát přiblížil, páč na tom jaxi ztrácim pud sebezáchovy Ale helmu si nechámDurex píše:No nějáké závěry bych vynášel až v rakvi....
Nechci aby to vyznělo blbě - dík za nabídku, ale jenom to ne. Jsem v tomto asi divnej ale podle mě má mít motka kapotáž. Nic jiného se mě nelíbi, a co se mě nelíbí na tom jezdit nechci. Byť by to mělo třeba být pohodlnější.Durex píše:nebo bych ti mohl fároše přestavět na pohodlnější stroj. Jiný řidítka, lepší sedlo a udělat z toho nahatinu
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
https://www.autoviny.sk/reportaze/12214 ... ych-chorob Vedci tvrdia, že šoférovanie je zdraviu prospešná činnosť! Pomáha znižovať riziko viacerých chorôb.
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
- Colommbo
- Příspěvky: 9939
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Kolik tu psal Durex, že mu Busa jede na jedničku...? https://www.youtube.com/watch?v=seduB0F05II
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Tak prvních 650km v tomto roce mám za sebou. Počasí OK, jen nažraný toho bordelu se solí z cesty. Během měsíce nevím, jak to budu dělat, přejíždět tři okresy. Stěhování a vyřizování vstupního papírování do nového zaměstnání.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50