jarson1 píše:A prosím pekne, aké konkretne servisné zásahy proti prehrdzaveniu karosérie pomocou špecialnych technologíí sa robia v rámci záručných prehliadok v autorizákoch ? A u ktorej značky?
Nejak som ich v zoznamoch ukonov týchto prehliadok nenašiel...možno citroen? Ten som nepozeral. Lebo "vizuálna kontrola karosérie a podvozku" mi nepripadá tak technologicky náročná, že by ju nevedel rovnako urobiť neznačkový servis. Alebo to röntgenujú? Pravda , röntgen v každom servise nemaju... Ale nemaju ho ani v Toyote a ani v Honde ( napríklad - tam sa obcas objavím)...tak teda neviem.
maju ale napríklad UV okuliare. Akurát, že s tým na prehrdzavenie som ich nevidel ist...
len klimu ked kontroluju ...
neviem preco zrovna ten ton.
co sa tyka zaruk nad ramec zakona >2r, vyrobca ma pravo diktovat podmienky.
napr ked ti jebne motor, a ty budes chciet uznat zaruku, tak mozu si najst dovody preco nie. alebo mozu vyrubit horsie % spoluucasti.
skolenia, naradie, pripravky--vies garantovat v akom stave je to v neznackovych servisoch
2 priklady zo zivota- kolega na starom golfe dal vymenit loziska kolies do neznackoveho. nesmel byt pritomny a ani nedali mu stary diel..nakoniec mu doniesli nejake co malo odlisny rozmer.. s majitelom servisu sa pohadali.
mne po servise prijde dotaznik spokojnosti od importera. raz som nedal na vsetky otazky plne bodovanie, potom som sa dozvedel ze servis dostal zjeba od importera.
(autorizak ti neda stary diel, je to v zmluve ze sa stane majetkom automobilky. neviem o tom ze to plati aj v neznackovych servisoch..)
nema zmysel sa o tom dalej bavit, na starych autach sa robi udrzba az ked auto vydava pazvuky. (neskoro) a k tomu "longlife" brzdovka a "celozivotna" chladiaca kvapalina v hnedej farbe.