U auta při tankování jsem vždy nuloval PP.
Za prvé kontrola motoru přes spotřebu, a za druhé spřesňuje se dojezd. U mašiny vím, že na nádrž musím najet v rozmezí 300 - 400 km , kdy se rožne hladové oko s rezervou na dalších 80 - 120km do sucha.
Když 300km na rezervu 80km
Když 400km tak 120km
To potvrdí i Honza, že ten motor sežere vše, ale kvalita se pozná na dojezdu , volnoběhu a jak jde za plynem. U ONO jsem zkoušel B95, dojezd kratší, volnoběh i akcelerace v mezích. Dal jsem od ONO B98, cenově nižší než u ostatních benzinek B95, dojezd se o něco zvýšil a za plynem jde lépe. Jinak tankuji načip v nemocnici v Brně, kde to pro sanitky naváží OMW a dávám již třetí nádrž VIF. Mimo Brno u ONO, OMW , jiným se vyhýbám. S Vifem se motor chová znatelně lépe, ještě 17 tis.km a bude na tachometru 200 tis. km.