A3 vs A5
Moderátor: Colommbo
Re: A3 vs A5
V místním servise v současné době mají pouze SAE 5W30. Když jsem ptal na ACEA, tak A3 do "starších", novodobých A5 a od MY 2019 jen a pouze C3. Výjimka jsou CTR, kde nesmí nic jiného, než SAE 0W20 (C5).
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
- Colommbo
- Příspěvky: 9944
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: A3 vs A5
Mno, a pak auto svěř odborníkům (rozuměj servismanům)...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: A3 vs A5
Onehdy si přišel zákazník pro objednávku,olej 5w30 A5/B5 a filtry..Jen tak mě napadlo se zeptat do čeho to má,bo přijel v O2 TDI PD.A on,že tadyhle do oktavky.Pry to tam dávají
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: A3 vs A5
To je jasný, protože pak to žere o 0,1258 - 0,3421 l/100 míň!
Řekl jsi mu něco?
Řekl jsi mu něco?
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Re: A3 vs A5
Tak ono jsou i tací co by dali do starýho motoru v rámci pseudoúspory i 0w20
Co mu měl říct? Že je to blbost Takoví si moc poradit nenechají. Vždyť mu Fanóš u piva řekl, že 5w30 je super. Ale že by měl řešit i ACEA - potažmo HTHS, a u PD-čka i normu 505.01, ho evidentně nezajímálefort píše:Řekl jsi mu něco?
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: A3 vs A5
Tak vzhledem k tomu, že i u Civika mám několik tisícovek km ujeto jak se SAE 0W20, tak s 0W30, mohu znovu potvrdit, že mýtus "0W20 nejlepší pro úsporu paliva", se u mě v praxi opět nepotvrdil Data z spritmonitoru i z fuelia, jsou toho jasným důkazem
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: A3 vs A5
Ty, tohle ale v Bruselu slyšet nechtějí
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: A3 vs A5
Já jim to neberu
Najde se spousta "odborníků", co si budou myslet své. Nedávno mě pobavila diskuse pod jedním článkem, kde týpek napsal, že A5 je mnohem lepší olej, než A3. Vždyť má vyšší číslo za "Áčkem"
Najde se spousta "odborníků", co si budou myslet své. Nedávno mě pobavila diskuse pod jedním článkem, kde týpek napsal, že A5 je mnohem lepší olej, než A3. Vždyť má vyšší číslo za "Áčkem"
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: A3 vs A5
Libor píše:....kde týpek napsal, že A5 je mnohem lepší....než A3. Vždyť má vyšší číslo za "Áčkem"
A nespletl si to vořech s audinou
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: A3 vs A5
Pitris:
Dobrá idea, chlape
Dobrá idea, chlape
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: A3 vs A5
Ano přesně tak..5w30 jako 5w30, dyť je to všechno stejnéPitris píše:Tak ono jsou i tací co by dali do starýho motoru v rámci pseudoúspory i 0w20
Co mu měl říct? Že je to blbost Takoví si moc poradit nenechají. Vždyť mu Fanóš u piva řekl, že 5w30 je super. Ale že by měl řešit i ACEA - potažmo HTHS, a u PD-čka i normu 505.01, ho evidentně nezajímálefort píše:Řekl jsi mu něco?
Od jisté doby už nikoho nepřesvědčuju,bo stejně si 90% lidí nenechá poradit (bo kámoš říkal něco jiného) a jen pak vypadáš jako kokot.
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: A3 vs A5
Bohužel TO je bez znalosti ACEA matoucí U SAE třid 5w30 a 0w30 je nutno si pohlídat i HTHS viskozitu. To je ad1) dost podstatná, ale ad2) pro někoho nepochopitelná věc.... Ono totiž pozor: 5w30 a 5w30 NENÍ totéžNOVON píše:5w30 jako 5w30....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: A3 vs A5
Pitris: No ano, přesně tak.
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: A3 vs A5
Na druhu stranu xxW40 je volba na istotu co sa HTHS týka Vsetko s horným číslom 40 ...a je jedno či 0 alebo 20W, vsetko bude co sa HTHS týka klasika nad 3,5 .
Toyota Carina E 1.6 Xli LB 1992 Japan
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Re: A3 vs A5
Ahoj, chtěl bych se zeptat. Měl jsem Hyundai GDI EURO 4 s normou oleje 5w30 ACEA A5 API SM/SL.
Teď mám Hyudai GDI EURO 6 s totožnou normou. Lidi mi doporučují, abych tam raději dával ACEA A3 API SN/SN+.
Může to nějak negativně ovlivnit motor či jeho plnění emisí? (nevím jak u totožného motoru v průběhu let dosáhli zvýšení EURO ze 4 na 6, ale GPF tam není a motor je v podstatě totožný. Děkuju
Teď mám Hyudai GDI EURO 6 s totožnou normou. Lidi mi doporučují, abych tam raději dával ACEA A3 API SN/SN+.
Může to nějak negativně ovlivnit motor či jeho plnění emisí? (nevím jak u totožného motoru v průběhu let dosáhli zvýšení EURO ze 4 na 6, ale GPF tam není a motor je v podstatě totožný. Děkuju
Hyundai i30, 1,6 GDI 99KW, 2012
Fabia 1, 1,4 MPI 50kW, 2003
Dříve:
Peugeot 405, 1.6, 1991
Fiat Croma, 2,2mpi, 2006
Fabia 1, 1,4 MPI 50kW, 2003
Dříve:
Peugeot 405, 1.6, 1991
Fiat Croma, 2,2mpi, 2006