osuchany volant paka pedaly to sa da bud vymenit alebo dat do vizualne lepsieho stavu.
![Smile :)](https://www.oleje.cz/forum/images/smilies/icon_smile.gif)
Moderátor: Colommbo
Jakože neumíš číst, tak ta pohádka je, že mu ho v listopadu dovezli, nejsou bazar ale dovozci a prodejci, takže je požádal, aby mu auto prodali a dovezli kombíka, protože nynější práce to vyžaduje a dvě auta si nemůže dovolit. Bylo vidět, že do toho za tu dobu zainvestoval, dle faktur do něj navíc dal 35.000,-, koupil ho za 160.000,-, jestli je to možné nebo ne je mi jedno, kluk to chtěl a já se zajel podívat a domluvit, on jezdí z práce 17.30hod, tak by to nestíhal.Koncernak píše:Dovezli ho borci, ten ztratil práci a jeste si uvědomil, že vlastně potrebuje kombajnaNo nevim, možný to je, ale hlavně že už pro tohle maji ženicha
. Ale jak pravim, není to nemožné,
Vždyť jsem to psal nahoře a už i objednal. Bude to jezdit i krátké přesuny po městě. V pátek by měl být přepsanej doma.tonny píše: ...objednám raději novej olej, asi Shell Hellix Ultra 5W-40.
No zrovna mám na prodej KOMPLETNĚ vyservisovanou svoji O1 v benzínuLibor píše:NOVON:
Myslel jsem to obecně (litinový blok) u dieselů, alespoň z toho, co jsem doposud doma měl, nebo se v tom hrabalAle to už je let... PSA moc načtené nemám. Tady "vedou" benzínoví japonci a koncern.
Jinak, sítko v tomto kusu je už údajně vyřešené a chod motoru (na diesel) kultivovaný, rovnoměrný. Zatím se v tom víc hrabat nebudu. Dnes jsem vyměnil ten olej + filtr. Přístup k filtru vymyslel asi idiot, naštěstí to ve Fordu trochu vychytali a filtr box je "plovoucí", takže krom vyjmutí filtr boxu, musí pryč jen přívodní hadice k němu a turbu.
Teď je pozdě bycha honit, prostě mají doma tohle a víc, než doporučit zkrácení olejového servisu o polovinu, nesvedu. Prostě si to nechají, než to umře. Teď by za to víc, než 30.000 nedostali. A co koupíš místo toho za 30?
Dík za reakci
2.0 FSI, pokud bych byl nucen s nožem na krku kupovat OvciPitris píše:Ano, to byly poslední dobré 'Škodovky'....