Určitě ne. Oleje s Usvo nejsou pro jetý motory co žerou olej. Měl jsem vst 5w40 minulou zimu a bralo to 0.8l na 1000km ! Olej to je ale dobry. Ted maxlife a po 500km skoro nic neubylojarson1 píše:Ravenolma na tvoj problem USVO recepturu.Vyber olej s týmto.
Studená viskozita 5w50 (větší) vs. 10w40
Moderátor: Colommbo
-
- Příspěvky: 1245
- Registrován: ned zář 24, 2017 8:08
Re: Studená viskozita 5w50 (větší) vs. 10w40
Naposledy upravil(a) Bramborak3 dne úte říj 20, 2020 11:44, celkem upraveno 1 x.
Re: Studená viskozita 5w50 (větší) vs. 10w40
Tak to pak jo, ja to HVT budu menit treba 3x do roka, takze me tohle netrapi. Deti jsou uz z baraku, nekourim, do hampejzu nechodim tak mam tuhle zalibu. Akorat pritelkyne krouti hlavou, ty uz zas kupujes olej, vzdyt jsi ho kupoval nedavno . Ja rikam , za jednu tvoji navstevu u kadernika ja mam 10 litru oleje tak mlc
-
- Příspěvky: 1245
- Registrován: ned zář 24, 2017 8:08
Re: Studená viskozita 5w50 (větší) vs. 10w40
Dobre tyyy...d výměna po 5 tis km ? Tak ono pokud mas náplň do 5 l a nebere oil, tak to je nic penězKoncernak píše:Tak to pak jo, ja to HVT budu menit treba 3x do roka, takze me tohle netrapi. Deti jsou uz z baraku, nekourim, do hampejzu nechodim tak mam tuhle zalibu. Akorat pritelkyne krouti hlavou, ty uz zas kupujes olej, vzdyt jsi ho kupoval nedavno . Ja rikam , za jednu tvoji navstevu u kadernika ja mam 10 litru oleje tak mlc
Re: Studená viskozita 5w50 (větší) vs. 10w40
5 tkm, horni limit. (nyni bude vyjimka). V jedny stopě 2,5. Dyk vetsina qalitnich oleju, stoji par peněz.
- Colommbo
- Příspěvky: 9941
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Studená viskozita 5w50 (větší) vs. 10w40
Pár peněz, to máš pravdu, Peťo. A o peníze mi, zaplaťpánbu, nejde. Ročně však najezdím 18-20tis. kilometrů, v motoru mám sedm litrů (a něco) oleje a abych čtyřikrát do roka měnil, takovej úchyl fakt nejsu. A to se tu na fóru motám už pár let...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Studená viskozita 5w50 (větší) vs. 10w40
Yi+Fiat+SV+Alma=15tkm, dohromady. 3L-5L-2,5L-3L
Skutrak 10-12tkm. 1,5L.
- Colommbo
- Příspěvky: 9941
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Studená viskozita 5w50 (větší) vs. 10w40
To pak ano. Svými dvěma náplněmi bych obsloužil celý tvůj vozopark vrátanie skútra...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
-
- Příspěvky: 1245
- Registrován: ned zář 24, 2017 8:08
Re: Studená viskozita 5w50 (větší) vs. 10w40
Pokud nejezdis Jiříku krátký trasy, tak těch 11 tis km jde akceptovat. Navic velka náplň tolik nedegraduje. Takže no stresColommbo píše:Pár peněz, to máš pravdu, Peťo. A o peníze mi, zaplaťpánbu, nejde. Ročně však najezdím 18-20tis. kilometrů, v motoru mám sedm litrů (a něco) oleje a abych čtyřikrát do roka měnil, takovej úchyl fakt nejsu. A to se tu na fóru motám už pár let...
Re: Studená viskozita 5w50 (větší) vs. 10w40
Jak znám pana Jiřího, tak on teda ve stresu určitě není
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF