Voda v benzíne?
Moderátor: Colommbo
-
- Příspěvky: 59
- Registrován: ned úno 25, 2018 21:26
Re: Voda v benzíne?
No ja mám napísané že výmena sviečok je až po 60 000 km ale to sú asi prehnane intervali ...ešte ma napada či by to nemohli byť nejak zapchate vstreky , mal by som mať zmenšený primaz benzínu kôli tomu že mám aj primaz ventilov , ale je to nepriamovstrek tak neviem...a jazdím často 90 km trasy.
Re: Voda v benzíne?
obycajny podtlak system.?primaz ventilov
podla chemdat to ma dost spolocne s nahradou olova... a to sa bezne nedoporucuje pre kat.
v jednom fore som polozil otazku na flashlube; nikto sa na to nevyjadril. chodieva tam aj hatiar. usa forum bol nazor ze flashlube sa pouzivali na stare olovnate motory.
mam origo montaz bez kvapatok. to podtlakove kvapatko dava najviac na volnobehu, co je opak idealu.
kludne to moze zabranovat normalnemu horeniu zmesi.
-
- Příspěvky: 59
- Registrován: ned úno 25, 2018 21:26
Re: Voda v benzíne?
Nie ja mam elektronicky v-lube
Re: Voda v benzíne?
http://www.v-lube.sk/download/vlube.pdf
je to napisane na obale, bleiersatz bazmeklube=olovo
myslim ze origo dacia nema ziadne kvapatka.
je to napisane na obale, bleiersatz bazmeklube=olovo
myslim ze origo dacia nema ziadne kvapatka.
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: Voda v benzíne?
no ja teda neviem ale "bazmek" u nas znamená niečo iné
Toyota Carina E 1.6 Xli LB 1992 Japan
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Re: Voda v benzíne?
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: Voda v benzíne?
To sú ale desné zvuky, človek od klasického auta/motora by sa aj zľakol, že kde má v takom novom poruchu. Stále neviem, kedy čo zobrazuje, kde je to práve OK a kde nie. Ale podivných motorových audio variácií je už v bežnej produkcii kopec -nie vždy- (popri známych mizériách), rôzne nové Fordy F, Toyoty Corolly (tam pritom asi ani nemajú V3), štartujúce benzínové Fiaty Tipo...
Škoda, že na telefóne nebol vrchnák, to by sa mohol otočiť bez vyliatia vody a video by sa zmestilo pekne na celú plochu šírky, nielen taký flusanec .
Škoda, že na telefóne nebol vrchnák, to by sa mohol otočiť bez vyliatia vody a video by sa zmestilo pekne na celú plochu šírky, nielen taký flusanec .
« Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
Re: Voda v benzíne?
Ale dyk je to francouzak a trivalec. A to palivo...
Co bys chtel? Moje zkušenosti s Kaktusem.
Jo, mobil to nahraje prehnane.
Kdyz jsem na jaru po 7 měsících ozivil motor 22 let stary, 201tkm,s retezem, trvalo dlouhych 3-4s,nez bylo ticho a dalších 2-3s, nez se ustalil. S olejem 10w-50
Co bys chtel? Moje zkušenosti s Kaktusem.
Jo, mobil to nahraje prehnane.
Kdyz jsem na jaru po 7 měsících ozivil motor 22 let stary, 201tkm,s retezem, trvalo dlouhych 3-4s,nez bylo ticho a dalších 2-3s, nez se ustalil. S olejem 10w-50
Re: Voda v benzíne?
Kompresia 11:1. tak motor cvaka...To je cele.
Keď su aktívne plynové vstrekovače, cvakot sa zdvojnásobi.
Plyn 14€/500km. na obe nádrže az 1300km..
Naftova rakovina e-e..
Keď su aktívne plynové vstrekovače, cvakot sa zdvojnásobi.
Plyn 14€/500km. na obe nádrže az 1300km..
Naftova rakovina e-e..
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: Voda v benzíne?
14e je hodne nebo málo. Nejsem Decilovič, nevim.
Zadne neorigo palivo nepoužívám.
Kdysi jsem si koupil auto, co jsem moc chtěl. Bylo jich malo, tak musel vzit s Lovatem plynem.
Do tydne to cely bylo venku.
Komprese 11. Bud tam nepatri, nebo je neco špatně. Dulezity je tlak pri stlačení
Zadne neorigo palivo nepoužívám.
Kdysi jsem si koupil auto, co jsem moc chtěl. Bylo jich malo, tak musel vzit s Lovatem plynem.
Do tydne to cely bylo venku.
Komprese 11. Bud tam nepatri, nebo je neco špatně. Dulezity je tlak pri stlačení
Re: Voda v benzíne?
Mazda ide ďalej, 13 alebo 16 (dyzlobenzin)
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: Voda v benzíne?
hladali rozdiely na renolt-dacia motoroch, plyn verzia je rovnaka. ventily, piesty, vsecko.Pedro píše: Zadne neorigo palivo nepoužívám.
Kdysi jsem si koupil auto, co jsem moc chtěl. Bylo jich malo, tak musel vzit s Lovatem plynem.
Do tydne to cely bylo venku.
tiez som patral, motoricky rovnake. kabelaz z jedneho kusa origo, nenasiel som samostatnu plynovu rj..
kolega vzal akorda 7. bol s plynom. ale montaz na cierno, kvoli stk musel vyndat..
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: Voda v benzíne?
Ahojte; čítal som príspevok o vode v benzíne a keďže jazdím veľmi malo v tomto obdobi a tankujeme 95ku; trochu mám obavu či by sa mi nemohla hromadiť vlhkosť v nádrži. Vyhodnotil som; že Aquqfobin je na odbúranie vody-vlhkosti v benzíne asi naj a tak mám otázku; či by som ho mohol použiť aj preventívne a ako dlho ho môžem nechať v nádrži?
Ďakujem za každú radu…
Ďakujem za každú radu…
Re: Voda v benzíne?
návod k použití od výrobce : Sheron Aquafobin (náhrada za Velfobin) proti zamrzání benzínu - 500 ml
Sheron Aquafobin přísada proti zamrzání benzínu aditiva benzín
Sheron Aquafobin odstraňuje vodu z palivových systémů zážehových motorů. Tím zabraňuje vzniku mikrokrystalků ledu, mající za následek zamrznutí paliva.
Je vhodný pro všechny druhy benzínových motorů. Do celého objemu nádrže používejte vždy pouze jeden typ nebo druh přípravku proti zamrzání.
Návod na použití:
Kapalinu preventivně nalijte do palivové nádrže ještě před příchodem zimního období.
Při prvním použití je poměr ředění 100 g (130 ml) na každých 10 lt paliva (celý objem balení stačí na 40 lt paliva). optimální množství dalšího používání v zimním období je 50 g (65 ml) na každých 10 lt paliva.
K dávkování můžete využít 10 ml odměrku uzávěru.
Celý objem láhve vystačí na ošetření cca 40 lt paliva. Mírné předávkování není na závadu.
A na jak dlouho, než vyjedeš benzín v nádrži. Rozumný motorista benzín dnes neskladuje v nádrži, ale pokaždé koupí čerstvý. BTW voda se do nádrže dostává i z okolního vzduchu v podobě vzdušné vlhkosti, třeba při tankování.
Sheron Aquafobin přísada proti zamrzání benzínu aditiva benzín
Sheron Aquafobin odstraňuje vodu z palivových systémů zážehových motorů. Tím zabraňuje vzniku mikrokrystalků ledu, mající za následek zamrznutí paliva.
Je vhodný pro všechny druhy benzínových motorů. Do celého objemu nádrže používejte vždy pouze jeden typ nebo druh přípravku proti zamrzání.
Návod na použití:
Kapalinu preventivně nalijte do palivové nádrže ještě před příchodem zimního období.
Při prvním použití je poměr ředění 100 g (130 ml) na každých 10 lt paliva (celý objem balení stačí na 40 lt paliva). optimální množství dalšího používání v zimním období je 50 g (65 ml) na každých 10 lt paliva.
K dávkování můžete využít 10 ml odměrku uzávěru.
Celý objem láhve vystačí na ošetření cca 40 lt paliva. Mírné předávkování není na závadu.
A na jak dlouho, než vyjedeš benzín v nádrži. Rozumný motorista benzín dnes neskladuje v nádrži, ale pokaždé koupí čerstvý. BTW voda se do nádrže dostává i z okolního vzduchu v podobě vzdušné vlhkosti, třeba při tankování.
Re: Voda v benzíne?
A já k tomu odcituji ještě co o té biosložce v N95 píše Eurooil....
Jako jedna ze dvou základních biosložek v automobilovém benzinu je používán etanol (líh). Jedná se o tradiční komponentu s velmi bohatou historií. Jako základní složka benzinů má jeden významně kladný přínos - jedná se o vysokooktanovou složku. Problémem je jeho značná tendence vázat vzdušnou vlhkost. Do určitého okamžiku nemusí být tento projev vysloveně negativní. Pokud se nám do palivové soustavy dostane voda, etanol ji pohltí a umožní její rozpuštění v palivu, aniž by to mělo nežádoucí vliv na jeho spálení. Nutno však upozornit, že vzniklá směs benzin-voda-etanol ve formě stabilního homogenního roztoku existuje jen do určité kritické teploty. Při extrémním poklesu teplot dojde k odloučení vrstvy benzinu fosilního původu a liho-vodné vrstvy. Při nasátí této směsi do pohonné jednotky vozidla může dojít k nepravidelnému chodu motoru, případně i k jeho zhasnutí. To však není jediný nedostatek. Tím, že dojde k vyloučení lihu z paliva, sníží se jeho oktanová úroveň a současně má vrstva lihu a vody významný korozivní účinek na konstrukční materiály. Z tohoto důvodu by vozidla neměla být vystavována dlouhodobě extrémně nízkým teplotám a současně by měla být zajištěna pravidelná obměna paliva.
Ona to biosložka sice váže vodu, ale na delší skladování je vhodnější N98 protože obsahuje složku ETBE na rozdíl od N95 kde je MTBE. Ten Aquafobin se dá i do N98 a na delší odstávku by mi to přišlo i vhodnější
Jako jedna ze dvou základních biosložek v automobilovém benzinu je používán etanol (líh). Jedná se o tradiční komponentu s velmi bohatou historií. Jako základní složka benzinů má jeden významně kladný přínos - jedná se o vysokooktanovou složku. Problémem je jeho značná tendence vázat vzdušnou vlhkost. Do určitého okamžiku nemusí být tento projev vysloveně negativní. Pokud se nám do palivové soustavy dostane voda, etanol ji pohltí a umožní její rozpuštění v palivu, aniž by to mělo nežádoucí vliv na jeho spálení. Nutno však upozornit, že vzniklá směs benzin-voda-etanol ve formě stabilního homogenního roztoku existuje jen do určité kritické teploty. Při extrémním poklesu teplot dojde k odloučení vrstvy benzinu fosilního původu a liho-vodné vrstvy. Při nasátí této směsi do pohonné jednotky vozidla může dojít k nepravidelnému chodu motoru, případně i k jeho zhasnutí. To však není jediný nedostatek. Tím, že dojde k vyloučení lihu z paliva, sníží se jeho oktanová úroveň a současně má vrstva lihu a vody významný korozivní účinek na konstrukční materiály. Z tohoto důvodu by vozidla neměla být vystavována dlouhodobě extrémně nízkým teplotám a současně by měla být zajištěna pravidelná obměna paliva.
Ona to biosložka sice váže vodu, ale na delší skladování je vhodnější N98 protože obsahuje složku ETBE na rozdíl od N95 kde je MTBE. Ten Aquafobin se dá i do N98 a na delší odstávku by mi to přišlo i vhodnější
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF