Jaké auto?
Moderátor: Colommbo
Re: Jaké auto?
Ach jo Kam jsme to dojeli velebnosti
https://www.autosalon.tv/novinky/nova-a ... .sznhp.box
Citace: Při ustálené rychlosti motor kvůli převodovce točil na tříválec absurdně nízkých 1100 otáček. Není tedy divu, že zpod kapoty neustále vycházely nepříjemné vibrace a pazvuky. Po sešlápnutí akcelerátoru naopak došlo k opačnému jevu. Převodovka podřadila hned o několik rychlostních stupňů níže, v ten okamžik otáčky vystřelily k červenému šrafování. Než tedy našla ideální kvalt, agregát ztratil jakoukoliv dynamiku.
https://www.autosalon.tv/novinky/nova-a ... .sznhp.box
Citace: Při ustálené rychlosti motor kvůli převodovce točil na tříválec absurdně nízkých 1100 otáček. Není tedy divu, že zpod kapoty neustále vycházely nepříjemné vibrace a pazvuky. Po sešlápnutí akcelerátoru naopak došlo k opačnému jevu. Převodovka podřadila hned o několik rychlostních stupňů níže, v ten okamžik otáčky vystřelily k červenému šrafování. Než tedy našla ideální kvalt, agregát ztratil jakoukoliv dynamiku.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Colommbo
- Příspěvky: 9952
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Jaké auto?
Zrovna jsem ten článek dočtl, tuto pasáž zkopíroval a chtěl sem vložit. A koukám, že Jarek byl rychlejší, resp. byl včera déle vzhůru než já... Každopádně tahle kombinace je prostě motorový masakr a já jdu blejt, Velebnosti...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Jaké auto?
Dokud do toho budou kafrat zelení ekopitomci, tak těch absurdně nízkých 1100 otáček bude pravidlo Pane Jiří, jdu s Vámi
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Jaké auto?
je v teste aj porsche, patri k vag. a zas ten zadok jak na oleji.lefort píše:Jaké auto ne? No přece novou Ofci!
https://www.autickar.cz/clanek/skoda-oc ... .sznhp.box
napriek tomu ze tazky motor vzadu a velke gumi..
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: Jaké auto?
A toto je taky darda
https://www.autoforum.cz/predstaveni/ma ... .sznhp.box
https://www.autoforum.cz/predstaveni/ma ... .sznhp.box
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Jaké auto?
Trochu vlastniho nazoru.
V patek jsme připravil na predani-odevzdani, muj dočasný služební vůz.
Kaktus 1.2 atmo. Celkový najezd 70tkm.
Bylo nutno vymenit kat a vsechny dvere. Koroze.
Interier- temer všechny,, ovladace,, jsou na centralnim displeji, takže pokud neco potreba, nutno koukat, kam prstama chmatat. Navic to nereaguje citlivě, tak ocni kontakt je poměrně dlouhy.
Ze si řidič neco intuitivně nahmata, otoci, prepne..., neexistuje.
Displej pred ridicem misto budiku, no v noci obtezuje, nema otáčkoměr.
Na displej misto analogu, jsem si trochu uz zvykl z Yi, jenze ta ho ma trochu vpravo, coz mi na zvyknuti trochu trvalo, nakonec vsak v pohode. Je mensi, informace vcetne otackomeru, ukazuje prehledneji.
Vec nazoru. Vice mi vyhovuje mala kaplička s analogem...
Zpet ke Kaktusu. Sedacky slusne bocni vedeni, avsak na delsi cestu pro me nepohodlne. Plasty uplne nelicuji, sem tam neco zadrnci. Ale zadna traga,ze to potrebuje ranu pesti.
Ovladani volantu s divnym tvarem zvlastni, prilis lehce reaguje-pro me spatna zpetna vazba od napravy.
Exterier- svetla solidni, odpruzeni taky. Celkově v naklonech pusobi gumove, proste neco za neco. V ostreji jetych zatackach, jsem nepoznal, kde bude hranice vyletu ven. Samozřejmě to není na kravinky.
Nevim proc, ale pneu 205,coz nechapu.
Motor, projev jak kdyz ctyrvalci sundate kabel z jedny svicky.
Vibrace velke a pronikaj i do kabiny. Bejt to,, kulaty,, 4V, na běžné jezdeni by vykon postacoval. Takhle jsem mel pocit, ze motor z auta vypadne, neb vibruje bez ohledu na otacky. Samozřejmě volnobeh kraluje.
Přišlo mi, ze narust vykonu ani Nm nikde neni.
Možná chyba ve mě. Spotreba cca 7-9. Přesně nevim, sluzebni auto. Obcas jsem ho tocil, obcas podtocil. Podle momentalniho stupne lenosti. Nenasel jsem k tomu auto cestu, tak neresil.
Na rozjezd nutno pridat plyn a pak pouštět spojku. Jinak zdechne.
Bezne to delam obracene, tedy poustim spojku a v momentě kdy zacne zabirat, pridavam pomalu plyn.
Mozna proto se mi zdalo, ze lamela s pritlacakem, uz nejsou v plne kondici.
Tot asi vse, Míra mi asi nepochvali. Ano, mam negativni zkušenosti s Xsarou 1,4 a C 5 hdi. A s Otcovym Scenikem 1,6.
Jo a velka vyhoda v rozumne hmotnosti. Kdyz zničehonic zdechla baterka, da se i v jednom odtlacit ke kraji.
V patek jsme připravil na predani-odevzdani, muj dočasný služební vůz.
Kaktus 1.2 atmo. Celkový najezd 70tkm.
Bylo nutno vymenit kat a vsechny dvere. Koroze.
Interier- temer všechny,, ovladace,, jsou na centralnim displeji, takže pokud neco potreba, nutno koukat, kam prstama chmatat. Navic to nereaguje citlivě, tak ocni kontakt je poměrně dlouhy.
Ze si řidič neco intuitivně nahmata, otoci, prepne..., neexistuje.
Displej pred ridicem misto budiku, no v noci obtezuje, nema otáčkoměr.
Na displej misto analogu, jsem si trochu uz zvykl z Yi, jenze ta ho ma trochu vpravo, coz mi na zvyknuti trochu trvalo, nakonec vsak v pohode. Je mensi, informace vcetne otackomeru, ukazuje prehledneji.
Vec nazoru. Vice mi vyhovuje mala kaplička s analogem...
Zpet ke Kaktusu. Sedacky slusne bocni vedeni, avsak na delsi cestu pro me nepohodlne. Plasty uplne nelicuji, sem tam neco zadrnci. Ale zadna traga,ze to potrebuje ranu pesti.
Ovladani volantu s divnym tvarem zvlastni, prilis lehce reaguje-pro me spatna zpetna vazba od napravy.
Exterier- svetla solidni, odpruzeni taky. Celkově v naklonech pusobi gumove, proste neco za neco. V ostreji jetych zatackach, jsem nepoznal, kde bude hranice vyletu ven. Samozřejmě to není na kravinky.
Nevim proc, ale pneu 205,coz nechapu.
Motor, projev jak kdyz ctyrvalci sundate kabel z jedny svicky.
Vibrace velke a pronikaj i do kabiny. Bejt to,, kulaty,, 4V, na běžné jezdeni by vykon postacoval. Takhle jsem mel pocit, ze motor z auta vypadne, neb vibruje bez ohledu na otacky. Samozřejmě volnobeh kraluje.
Přišlo mi, ze narust vykonu ani Nm nikde neni.
Možná chyba ve mě. Spotreba cca 7-9. Přesně nevim, sluzebni auto. Obcas jsem ho tocil, obcas podtocil. Podle momentalniho stupne lenosti. Nenasel jsem k tomu auto cestu, tak neresil.
Na rozjezd nutno pridat plyn a pak pouštět spojku. Jinak zdechne.
Bezne to delam obracene, tedy poustim spojku a v momentě kdy zacne zabirat, pridavam pomalu plyn.
Mozna proto se mi zdalo, ze lamela s pritlacakem, uz nejsou v plne kondici.
Tot asi vse, Míra mi asi nepochvali. Ano, mam negativni zkušenosti s Xsarou 1,4 a C 5 hdi. A s Otcovym Scenikem 1,6.
Jo a velka vyhoda v rozumne hmotnosti. Kdyz zničehonic zdechla baterka, da se i v jednom odtlacit ke kraji.
- Colommbo
- Příspěvky: 9952
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Jaké auto?
Přéééééésně, Peťo, Míra z tvýho reportu asi nadšenej moc nebude...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Jaké auto?
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Jaké auto?
Jirko je to sice automat, ale pro potěchu oka https://www.autoforum.cz/zajimavosti/ne ... .sznhp.box
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Jaké auto?
Nesmeruji to nekam k hanlivosti, jen nazor. Když jsem vloni vymejslel, co si maleho koupim, neb s Almou mam jine plany, zkoušel jsem i P 106, Saxo, Mikru, Yi..., ty Frantici mi prisly takovy, nevim kak to popsat, nepevny, nedotazeny, alobalovy..., avšak ve hledacku jsem je puvodne mel. Jenze to bylo v době, kdy jsem chtel auto za cca 10tkc,mrchu na jezdeni. Nakonec jsem to prehodnotil a dal limit o par desitek vyssi a tam uz Fr z hledacku vypadly. Zustala Mikra a Yi. . ,Kazdy jsme jina cloveci.
- Colommbo
- Příspěvky: 9952
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Jaké auto?
Pitris: Už jsem to čtl, Jarku, ale i tak děkuju. Za ty prachy se to sice někomu (mně nee) může zdát drahý, na druhou stranu je to garážovaný a nejetý (ano, bude potřeba některý gumový věci vyměnit) naprosto klasický auto, který dneska prakticky neseženeš. Za mě palec nahoru i přes ten automat.
Pedro:
Pedro:
Já vím, Bohumile, já vím. Však já taky nee. Jen že lišák Míra ten svůj ocas chválí takmer na každom kilometri...Pedro píše:Nesmeruji to nekam k hanlivosti, jen nazor...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Jaké auto?
Petře, Yaris II má moje tchýně a určitě bych se tomu autu vyhnul. Kufr naprosto k ničemu, tři válce, spotřeba oleje a je na tom vidět evropský původ. Občas je na silnicích vidět poslední Starlet, a to byla pravá Toyota! Tam bych neváhal...
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Re: Jaké auto?
Na to, že to má pouze 70 tisíc je to masakr i na služební vozidlo.Pedro píše:Trochu vlastniho nazoru.
V patek jsme připravil na predani-odevzdani, muj dočasný služební vůz.
Kaktus 1.2 atmo. Celkový najezd 70tkm.
Re: Jaké auto?
Tome, nekoupil jsem vloni Yi II.
Kdybych koupil II g, tak leda s 1.8, ale k tomu nemám duvod. Se mi to moc nelibi ani na voci.
A dotaz, na co kufr?
I kdyby, ted pojedem na dovcu, po ctyrech statech, tak posunem celou lavici a tech par veci, v poho dame. Co nemame, bud nebudem potrebovat, nebo koupime.
Jirko, Mira ma Citrony rad, nemyslím ze ho naseru. Znovu napisu. Kazdej jsme jina cloveci.
Kdyz mi nekdo pujci např., P 205 gti, budu mit vanoce.
Kdybych koupil II g, tak leda s 1.8, ale k tomu nemám duvod. Se mi to moc nelibi ani na voci.
A dotaz, na co kufr?
I kdyby, ted pojedem na dovcu, po ctyrech statech, tak posunem celou lavici a tech par veci, v poho dame. Co nemame, bud nebudem potrebovat, nebo koupime.
Jirko, Mira ma Citrony rad, nemyslím ze ho naseru. Znovu napisu. Kazdej jsme jina cloveci.
Kdyz mi nekdo pujci např., P 205 gti, budu mit vanoce.
Re: Jaké auto?
mam obavy, davno nekomentoval, dufam ze zdravie cajk.
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30