Ach jo Kam jsme to dojeli velebnosti https://www.autosalon.tv/novinky/nova-a ... .sznhp.box
Citace: Při ustálené rychlosti motor kvůli převodovce točil na tříválec absurdně nízkých 1100 otáček. Není tedy divu, že zpod kapoty neustále vycházely nepříjemné vibrace a pazvuky. Po sešlápnutí akcelerátoru naopak došlo k opačnému jevu. Převodovka podřadila hned o několik rychlostních stupňů níže, v ten okamžik otáčky vystřelily k červenému šrafování. Než tedy našla ideální kvalt, agregát ztratil jakoukoliv dynamiku.
Zrovna jsem ten článek dočtl, tuto pasáž zkopíroval a chtěl sem vložit. A koukám, že Jarek byl rychlejší, resp. byl včera déle vzhůru než já... Každopádně tahle kombinace je prostě motorový masakr a já jdu blejt, Velebnosti...
Trochu vlastniho nazoru.
V patek jsme připravil na predani-odevzdani, muj dočasný služební vůz.
Kaktus 1.2 atmo. Celkový najezd 70tkm.
Bylo nutno vymenit kat a vsechny dvere. Koroze.
Interier- temer všechny,, ovladace,, jsou na centralnim displeji, takže pokud neco potreba, nutno koukat, kam prstama chmatat. Navic to nereaguje citlivě, tak ocni kontakt je poměrně dlouhy.
Ze si řidič neco intuitivně nahmata, otoci, prepne..., neexistuje.
Displej pred ridicem misto budiku, no v noci obtezuje, nema otáčkoměr.
Na displej misto analogu, jsem si trochu uz zvykl z Yi, jenze ta ho ma trochu vpravo, coz mi na zvyknuti trochu trvalo, nakonec vsak v pohode. Je mensi, informace vcetne otackomeru, ukazuje prehledneji.
Vec nazoru. Vice mi vyhovuje mala kaplička s analogem...
Zpet ke Kaktusu. Sedacky slusne bocni vedeni, avsak na delsi cestu pro me nepohodlne. Plasty uplne nelicuji, sem tam neco zadrnci. Ale zadna traga,ze to potrebuje ranu pesti.
Ovladani volantu s divnym tvarem zvlastni, prilis lehce reaguje-pro me spatna zpetna vazba od napravy.
Exterier- svetla solidni, odpruzeni taky. Celkově v naklonech pusobi gumove, proste neco za neco. V ostreji jetych zatackach, jsem nepoznal, kde bude hranice vyletu ven. Samozřejmě to není na kravinky.
Nevim proc, ale pneu 205,coz nechapu.
Motor, projev jak kdyz ctyrvalci sundate kabel z jedny svicky.
Vibrace velke a pronikaj i do kabiny. Bejt to,, kulaty,, 4V, na běžné jezdeni by vykon postacoval. Takhle jsem mel pocit, ze motor z auta vypadne, neb vibruje bez ohledu na otacky. Samozřejmě volnobeh kraluje.
Přišlo mi, ze narust vykonu ani Nm nikde neni.
Možná chyba ve mě. Spotreba cca 7-9. Přesně nevim, sluzebni auto. Obcas jsem ho tocil, obcas podtocil. Podle momentalniho stupne lenosti. Nenasel jsem k tomu auto cestu, tak neresil.
Na rozjezd nutno pridat plyn a pak pouštět spojku. Jinak zdechne.
Bezne to delam obracene, tedy poustim spojku a v momentě kdy zacne zabirat, pridavam pomalu plyn.
Mozna proto se mi zdalo, ze lamela s pritlacakem, uz nejsou v plne kondici.
Tot asi vse, Míra mi asi nepochvali. Ano, mam negativni zkušenosti s Xsarou 1,4 a C 5 hdi. A s Otcovym Scenikem 1,6.
Jo a velka vyhoda v rozumne hmotnosti. Kdyz zničehonic zdechla baterka, da se i v jednom odtlacit ke kraji.
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Nesmeruji to nekam k hanlivosti, jen nazor. Když jsem vloni vymejslel, co si maleho koupim, neb s Almou mam jine plany, zkoušel jsem i P 106, Saxo, Mikru, Yi..., ty Frantici mi prisly takovy, nevim kak to popsat, nepevny, nedotazeny, alobalovy..., avšak ve hledacku jsem je puvodne mel. Jenze to bylo v době, kdy jsem chtel auto za cca 10tkc,mrchu na jezdeni. Nakonec jsem to prehodnotil a dal limit o par desitek vyssi a tam uz Fr z hledacku vypadly. Zustala Mikra a Yi. . ,Kazdy jsme jina cloveci.
Pitris: Už jsem to čtl, Jarku, ale i tak děkuju. Za ty prachy se to sice někomu (mně nee) může zdát drahý, na druhou stranu je to garážovaný a nejetý (ano, bude potřeba některý gumový věci vyměnit) naprosto klasický auto, který dneska prakticky neseženeš. Za mě palec nahoru i přes ten automat.
Pedro:
Pedro píše:Nesmeruji to nekam k hanlivosti, jen nazor...
Já vím, Bohumile, já vím. Však já taky nee. Jen že lišák Míra ten svůj ocas chválí takmer na každom kilometri...
Petře, Yaris II má moje tchýně a určitě bych se tomu autu vyhnul. Kufr naprosto k ničemu, tři válce, spotřeba oleje a je na tom vidět evropský původ. Občas je na silnicích vidět poslední Starlet, a to byla pravá Toyota! Tam bych neváhal...
Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Kdybych koupil II g, tak leda s 1.8, ale k tomu nemám duvod. Se mi to moc nelibi ani na voci.
A dotaz, na co kufr?
I kdyby, ted pojedem na dovcu, po ctyrech statech, tak posunem celou lavici a tech par veci, v poho dame. Co nemame, bud nebudem potrebovat, nebo koupime.
Jirko, Mira ma Citrony rad, nemyslím ze ho naseru. Znovu napisu. Kazdej jsme jina cloveci.
Kdyz mi nekdo pujci např., P 205 gti, budu mit vanoce.