Na zamyslenie
Moderátor: Colommbo
Re: Na zamyslenie
Myslím, ze proudění vzduchu motor. prostorem zlepší, když se sunda těsnění mezi torpédem a kapotou, těsně před oknem. Vpodstatě tudy vzduch odchází přímo ven.
Re: Na zamyslenie
velká vačšina sučasných aut a tiež i nie najnovších-tak spred 10 rokov má prívod vzduchu na chladenie len v spodnej mriežke-pod nárazníkom. Vrchná mriežka-pod kapotou je zvačša zaslepená alebo tam prudi vzduch len cez pár lamiel. Odstránenie tesnenia kapot može sposobit,že bude do kabíny vnikat horuci vzduch.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Re: Na zamyslenie
tak z iného súdku niečo..
Včera som bol zmerať parametre mojho tajpara u renomovaného úpravcu (valcová brzda MAHA LPS 3000).. v sériovom stave papierovo 310ps/400Nm, reálne odbrzdených 349ps/450Nm.
Pre informáciu auto je v sériovom stave, jediná zmena je inštalovaný podstatne efektívnejší intercooler FORGE (ako priama náhrada za sériový.. žiadna tuzerina, ale kvalitný testovaný produkt za ktorý si treba aj adekvátne priplatiť).
Podľa slov úpravcu, to zažil u všetkých týchto CTR (na brzde ich mal už cca 30), že po zmene zo sériového IC na väčší/efektívnejší, dochádza automaticky bez akýchkoľvek iných zásahov k nárastu výkonu o 20 až 30ps.. a v kombinácii so 100oct. benzínom k 350ps podľa stavu a kondície motora a najmä tento výkon dokáže stabilnejšie udržiavať aj pri dlhodobejšom nakladaní v lete a neprepína ECU na menej agresívne mapy z dôvodu nárastov teplot v saní.
Včera som bol zmerať parametre mojho tajpara u renomovaného úpravcu (valcová brzda MAHA LPS 3000).. v sériovom stave papierovo 310ps/400Nm, reálne odbrzdených 349ps/450Nm.
Pre informáciu auto je v sériovom stave, jediná zmena je inštalovaný podstatne efektívnejší intercooler FORGE (ako priama náhrada za sériový.. žiadna tuzerina, ale kvalitný testovaný produkt za ktorý si treba aj adekvátne priplatiť).
Podľa slov úpravcu, to zažil u všetkých týchto CTR (na brzde ich mal už cca 30), že po zmene zo sériového IC na väčší/efektívnejší, dochádza automaticky bez akýchkoľvek iných zásahov k nárastu výkonu o 20 až 30ps.. a v kombinácii so 100oct. benzínom k 350ps podľa stavu a kondície motora a najmä tento výkon dokáže stabilnejšie udržiavať aj pri dlhodobejšom nakladaní v lete a neprepína ECU na menej agresívne mapy z dôvodu nárastov teplot v saní.
Re: Na zamyslenie
kornel: masaker
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: Na zamyslenie
aj som trochu tušil, že ten motor bude mať výkon a aj točivý moment dosť vyšší než papierová hodnota..
Pre info, úpravca ale absolútne neodporúča šahať na a meniť fabrické nasávanie (potrubia, airbox) za niečo nesériové... podľa skúseností najoptimálnejšie z hľadiska samotného špičkového výkonu a Nm a hlavne najstabilnejšie z hľadiska jeho udržania pri častom žmýkaní, pracuje fabrické nasávanie a jeho geometria.. Jediné nasávanie ktoré má u týchto áut lepší špičkový výkon ako séria je nasávanie od firmy Eventuri, ale prínos vs. vynaložené finančné prostriedky sú dosť smiešne.. naviac toto mi už príde trochu tuzerina.
Pre info, úpravca ale absolútne neodporúča šahať na a meniť fabrické nasávanie (potrubia, airbox) za niečo nesériové... podľa skúseností najoptimálnejšie z hľadiska samotného špičkového výkonu a Nm a hlavne najstabilnejšie z hľadiska jeho udržania pri častom žmýkaní, pracuje fabrické nasávanie a jeho geometria.. Jediné nasávanie ktoré má u týchto áut lepší špičkový výkon ako séria je nasávanie od firmy Eventuri, ale prínos vs. vynaložené finančné prostriedky sú dosť smiešne.. naviac toto mi už príde trochu tuzerina.
Re: Na zamyslenie
Brembo: To asi ne.