Ano, ten stojí dost malo penez, kolem 130-140.
Pouzil jsem ho taky. A krmim s nim Nissana Kaskaje,co zere litr na tri tisice. Ted na nem zkousim i Wynn's medovinu.
Ted je v motoru na 6500km Penrite HPR 10w50. Co jsem tehdá koupil v likvidaci skladu za 500kč 5L. Koupil jsem 4x. A ten šepot květin...A doma je nachystaný 10L Ravenol HVE ester 10w50 pro high mileage engine a pro snížení spotřeby oleje. Ano ten stál lehce přes 2tis. Další bude zkouška Ravenol HVT 5w50 přes Dufy.. Rovněž pro jeté motory a na snížení spotřeby oil. Ten 1560kč za 10L. A ravenol to má vychytané
Aktuálně Valvoline MaxLife 5W40, bo Ravenol HVT 5W50 v rozumném balení se vypařil...
P.S. Dufy má Ravenol HVT 5W50 v balení menším než dvacet litrů...?
Měli skladem 1L a 5L. Chtěl jsem brát 1X 5L a 3x 1L. Ale došel jim. Říkali že ho mají zas objednaný, ale kvuli te koroně dojdou dodávky zboží o měsíc později.
Colommbo píše:Aktuálně Valvoline MaxLife 5W40, bo Ravenol HVT 5W50 v rozumném balení se vypařil...
P.S. Dufy má Ravenol HVT 5W50 v balení menším než dvacet litrů...?
Ahoj! Bral jsem jej od dufy. Původně jsem objednal ten Ravenol 5W50 a i zaplatil a když mi pak paní volala, že není (a s ohledem na epodémii se neví, kdy bude), změnil jsem objednávku na MaxLife a přeplatek asi 70Kč mi poslali zpět. Čtyřlitrovka za 588Kč plus tři volné litry.
Tak najeto přes 15 set kilometrů a spotřeba oleje neznatelná. Tož trochu přehodnotím vybrané SAE a vzhledem k již zakoupeným olejům to budu střídat takto: Teď je v motoru "čistící" Penrite 10w40 - ještě tak asi 500 km a půjde tam Repsol Competicion 5w40....
Potom na zimu Mobil1 FS nebo Ravenol SSL 0w40, a pak po zimě příští rok na jaře Repsol Competicion nebo Ravenol VSI či VST 5w40.
Do toho motoru je ÚDAJNĚ doporučen olej 0w30 A5. To tam teda dávat nebudu, ale jelikož má motor za sebou "jen" 100 tkm a olej nebaští, přijde mi zbytečné tam na spíš kratší jízdy dávat "desítku" s HTHS ke 4,5