Ano. DePec jistota je. A jezdit s trolejbusem mě furt baví. Ale je pravda že už nejezdím pořád, bo už kancelářskej a jezdit chodím odpoledne + výpravny, školení řidičů, cvičné jízdy s novýma. Loni 920 hodin přesčas. Ale (a nejen to) ježdění mě pořád baví....
A zaplacený to je. Jakžtakž
Naprosto te chapu. Byl jsem stejny. Taky jsem neposlouchal okoli a veril jen sobe.
Tolik hodin prescasu a nocni denni, vikendy.... Neblazni, to je šílený. A DPB urco neplati ani tolik co DPP.
Ale znovu pisi, chapu to.
Naopak mi sere, ze jsem tam zdechl tam kmenove zdechl tak dlouho. Obcas si zajezdim u konkurence, protoze mi to taky furt bavi. Za maly peniz, ale ukojim se. S busem vic nez s nakladackem. Do te doby, nez mam nekde zacouvat. S vlekem. A to mi kujva mega bavi.
Jerry3 píše:To, o čem píšu já, je "konstrukce z výroby", žádný bastl. K těm obroučkám ony dva filtry přímo patří, dioptrický "vnitřek" se samozřejmě dělá na zakázku.
...ako sme sa nedávno bavili o okuliaroch na nocné jazdy. Si ma inšpiroval a tak som niečo podnikol. Nie je to síce žiaden doplnok, ale hned komplet okuliare, ale som spokojný. Kúpil som toto: https://www.aliexpress.com/snapshot/0.h ... 0460300511
Teda , musím povedat, že za cenu 1,75€ aj s dopravou z francuzska, som vela necakal. ovšem som silno prekvapený. Vcera až ( lebo aj ked ich mám týždeň, nejak nebola príležitost) som ich vyskúšal na cca. 150km v noci. No , čumel som jak puk. Doslova. Je to výborné. A maju aj fajn kostrukciu ( trochu ako z 80-tich rokov síce dizajnovo), ktorá slubuje , že aj niečo vydržia. Kedže mám aj riadne dioptrické, musia sa dat použit spolu s nimi. A dajú sa . Krásne. Teraz už len vymysliet ako ich používat/uložiť v aute, aby sa neposkriabali. Totiž mal tam byt aj "clip daček included" , ale asi som neposlúchal , lebo darcek tam nebol. Ale nevadí, nebudem preto plakat
Toyota Carina E 1.6 Xli LB 1992 Japan
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Pedro píše:
A muj bus, stale jezdi. Rv 2001. Motor Cursor 7,8 195kw 4q,dlouhy zadek. Ted ma pry 800tkm. Ma ho nejaky manik na nocnich.
Já jezdil šejdry rok a stačilo, teď jsem na 5+2 a beru 2 dny z volna o víkendu a jsem happy
Jinak byl jsem v kurzu na instruktora podnikové autoškoly na B ale z časových důvodů ho nedodělám a teď v únoru si dodělám vedlejšku na autobus dokud zde jezdí B900
Ten tvůj vozejk byl tuším CityBUS s motorem Renault že? U nás se tato kombinace neuchytila, zde byl jen jeden jediný, který se neosvědčil a koupily se CityBUSy s motory IVECO, ty se ale brzy vyřadily a do teď jezdi CITELISy 1A (jeden kus) a CITELISy 1B kterých je zde ještě cca 25 s naftovým agregátem a kusů na CNG
Kia CEED 1.6 GDI 99kWN98+Mannol 9950 Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40 Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16
Pitris JUNIOR píše:...Jinak byl jsem v kurzu na instruktora podnikové autoškoly na B...
Peťo, upřímně a nic ve zlém - instruktor (podnikové) autoškoly na B v kolika - ve dvaadvaceti...? Kolik toho asi tak máš sám odježděného...? Asi si některý věci představuju/myslím jinak, než v životě jsou, ale tohle nějak nedávám, sorry jako...
Pitris JUNIOR píše:...Jinak byl jsem v kurzu na instruktora podnikové autoškoly na B...
Peťo, upřímně a nic ve zlém - instruktor (podnikové) autoškoly na B v kolika - ve dvaadvaceti...? Kolik toho asi tak máš sám odježděného...? Asi si některý věci představuju/myslím jinak, než v životě jsou, ale tohle nějak nedávám, sorry jako...
25, ale chápu Jiří
Je zde podminka být 5 let držitel dané skupiny. Ale jak říkám, zatím jsem to odložil.
Jen dodám, když vidím jaký lidé dělají instruktory v no name autoškolách po Brně, zvládl bych to mnohem líp a výrazně zodpovědněji
Navíc bych byl spíše přes učebny a techniku, než jízdy jako takové
Kia CEED 1.6 GDI 99kWN98+Mannol 9950 Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40 Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16
Ty brďo, už pětadvacet...? To je strašný, jak to letí, mám takový (velmi) mlhavý dojem, že na jednom srazu, kdes taky byl, se hovořilo o tom, že je ti osmnáct, Peťo... A tož se omlouvám. A asi jo, asi budeš mít pravdu, i s tou technikou v učebnách.
Colommbo píše:Ty brďo, už pětadvacet...? To je strašný, jak to letí, mám takový (velmi) mlhavý dojem, že na jednom srazu, kdes taky byl, se hovořilo o tom, že je ti osmnáct, Peťo... A tož se omlouvám. A asi jo, asi budeš mít pravdu, i s tou technikou v učebnách.
Tak ono přeci jen 1. sraz co jsem jel, to už je dávno
Ale říkám, naprosto chápu, zkušeností ani zdaleka nemám tolik co se řízení týče. Díky práci ho vnímám trošku jinak, ale zkušenosti nadevše.
Ovšem v učebně u prezentací vysvětlit jak funguje vodní chlazení motoru... To by mě bavilo
Kia CEED 1.6 GDI 99kWN98+Mannol 9950 Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40 Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16
PiJu-
Cursor je Iveco. 184-260kw Renaultu 9,8L bylo v PRG nekolik set. V Citakach, Karosach, kratkych i dlouhych...taky dle nastavení. Poměr turba a nafty. I casovani. Vse mechanicky.
Hodne dobry motor. Hodně. Klasika s cerpadlem. Po LIAZ neskutecny skok ve spolehlivosti a životnosti.
Musely byt vyrazeny nedávno, emise. Po nich se davaly zminene Iveca. Po odchytani much, super. Kupodivu nizky obsah, životnost mamuta. A uz jen nastaveni P, Nm..., notasem. Tyto motory umi E 5,6, základ je stejný.
Bohuzel byla doba, kdy se podnik snažil, diky mladym manazerum, usetrit naftu tim, ze preprogramovali RJ prevodovek. Aby radily i v tahu driv vyssi qalt.... Jak to asi v praxi dopadlo.
Peklo. Kdyz jsem sel z volna o vikendu, nesmel jsem si pres den vzit svuj rockový kocar ale Sorku.
Jizda do kopce bez kikdaunu, nemozna.
6ku zaradila v 60ti a nutrmetry tahejte. Cca 1400ot.m.
Sorry,furt to mam trochu pod kuzi.
A instruktora,zacviky,... taky delal. A to uz nikdy.
Edit-
Jarku, klidně to smazni, nebo PiJu preposli.
U nas to slo od 10 k 5 s nakupem prvnich plynových SORek a Iveca Urbanway... Kopce s eko CNG a tupou prevodovkou, co tam v 50ti do kopce dava 6
Pak se zacali od Zlineru prehravat softwary na prevodovky a je to mnohem lepsi, sice stale spatny, ale mnohem lepsi
Kia CEED 1.6 GDI 99kWN98+Mannol 9950 Amsoil EU Car Formula 5w40
Následuje - Millers Oils CFS NanoDrive 5W40 Kumho Ecsta HS52 205/55 R 16 XL 94 V Vredestein Snowtrac 5 205/55-R16
Pitris JUNIOR píše:....sice stale spatny, ale mnohem lepsi
Protože na zvýšený volnoběh se jezdit nedá, a pustili, resp. nechali převodovku aby motor pustila do vyšších otáček. Ovšem pro motor zážehový stále ještě nízkých.