Když to vezmu odzadu:
Jerry: Ano, jiná převodovka (jiné řazení, model v odkazu má zcela klasické, můj má "potvoru") a manuální klima tam skutečně je.
Pedro: Ano, v odkazu je starší provedení kupé, já mám facelift (od r. 1993) - nárazníky komplet v barvě vozu, přední blinkry s bílým překrytím, vzadu kouřové lampy a "zaměřovač" přestěhovaný z mřížky chladiče na kapotu motoru.
tonny: Ano, auto bude normálně jezdit, jako jezdívala Omča.
dany01: Viz odpověď tonnymu. Ujel jsem zatím jen asi dvacet kilometrů (od dovozce zpoza Čáslavi dom) a při vší úctě k mé milované Omče je to bomba!
Jerry: Umělecký dojem, mno... Chtělo by se mi vytáhnout šestku, ale po dvaceti kilometrech plných emocí ti fakt nevim, Maruš, netroufám si...
Úplně první laické dojmy v porovnání s Omčou jsou, že je trochu víc slyšet motór (nebo má jinou/vyšší frekvenci/zvuk), táhne/zabírá znatelně líp, papírové navýšení 40k a hlavně 70Nm je znát. Podvozek se zdá být lepčí - buď tím, že je na něm vše ve 100% richtiku nebo samotnou konstrukcí/provedením - prostě nikde nic nebouchá, netluče, odspodu sametové ticho. Zapadání jednotlivých kvaltů ukázkové, ač krok šaltpáky je trochu delší než u Omegy. Brzdy jsou velmi dobré a účinek jasně dávkovatelný. Bačkůrky 205/60R15 autu vyloženě sedí (větší rozměr ani nemám povolen, jen užší 195/65R15.) Auto bude hodně klamat (i řidiče) tělem, bude nutné hlídat rychloměr (udávaná Vmax je 235km/h.) Prvotní shrnutí tedy za mě osobně spokojenost++