Jaké auto?

Další nezařaditelná témata

Moderátor: Colommbo

Odpovědět
Uživatelský avatar
tonny
Příspěvky: 2270
Registrován: pon úno 29, 2016 13:40
Bydliště: Břeclav

Re: Jaké auto?

Příspěvek od tonny »

skodovkar píše:
abc píše:Downsizing v akci, větší apetit jak dvoulitr od Hondy, Mazdy, Toyoty před dvaceti lety. :twisted:
Ano, pokud se autu nepřizpůsobíš, tak si připlatíš. Pokud se mu přizpůsobíš, tak můžeš mít reálně nízkou spotřebu. Už jsem se něco na našem tříválci spotřeby naměřil, tak vím svoje :wink:
Ve městě fajn, po dálnici na kamioňáka (s přibitými ručičkami) :mrgreen:
Luboši, pokud je pro tebe zábava se přizpůsobit autu kvůli spotřebě, pak Tě musí ostatní na silnici milovat. :D
Já dnes jezdil pracovně s Camry 2,4 okrsky, D2 a s chutí jsem začal před odbočením docela daleko vyřazovat. To auto pořád jede a téměř nezpomaluje. Jestli dobré origo ložiska v kolech po 412tkm nebo tomu pomáhá nový olej v převodovce MO EE 75w90 nevím ale určitě nikoho nezdržuji. :wink:
Na měření spotřeby je zatím brzy, na palubáku stoupla dlouhodobá ze 7,5 na 7,7, neboť motor "čistím" a pokud to jde, jsem v omezovači na 2, 3. Nezdá se mi funkce VVT-i.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Jaké auto?

Příspěvek od Jerry3 »

skodovkar píše:Fáčka nic takového jistě nemají a s LPG nemají problémy, tedy jsem zpět u svého počátečního tvrzení :P
A o jakém konkrétně motoru hovoříš?
Uživatelský avatar
Jezevcik
Příspěvky: 3360
Registrován: sob lis 26, 2005 16:55
Bydliště: Praha 11

Re: Jaké auto?

Příspěvek od Jezevcik »

Toyota Verso 1.8 Valvematic, r. v. 2011
Léto: Shell Helix HX6 10W-40
Zima: Shell Helix Ultra 5W-40
Toyota Corolla Liftback E 11, 1.4 16 V, r. v. 97
Shell Helix HX6 10W-40
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Jaké auto?

Příspěvek od Pedro »

Jo Skyline. Trestac EVu a Sti v poulicnich bojích. Nikdy jsem s nim nejel. Na zivo videl 1x. Zaujal me i interier, jednoduchy ucelny.
Na rozdil od noveho GTR. S tim jsem sice parkrat jel a skutecne pusobi tezce. Ale je to jen zdani. Umi toho dost, bohužel uz v interieru je spousta kokotin. Polovinu z toho vyhazet, udelat z nej takove CSL e 46.
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Jaké auto?

Příspěvek od Pedro »

Tonny- co se ti nezda na vvti? To preci neni vtec, abys cekal az se naraz casovani zmeni. Melo by to fungovat temer neznatelne, hore i dole. Nejde do vysokych otacek ochotne? Myslim ze tento motor k tomu az tak urcen neni. Je naladen do pohodova, tezko by si tuhle lod nekdo porizoval na otackove litani.
Ci se pletu?
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Jaké auto?

Příspěvek od Jerry3 »

Když já nevím, mně ty toyoťácké motory vždy připadaly takové nějaké tupé - navzdory deklarovaným parametrům. :?
Tedy vyjma Supry. :D
Uživatelský avatar
Pedro
Příspěvky: 7757
Registrován: úte zář 22, 2009 12:10
Bydliště: Praha 6

Re: Jaké auto?

Příspěvek od Pedro »

A malym gti. Ty si vsak vystacily s ostrejma (ve skutecnosti tupejm vejcema na hridelich. Co teda tyka casovani.
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27532
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Jaké auto?

Příspěvek od Pitris »

tonny píše:Luboši, pokud je pro tebe zábava se přizpůsobit autu kvůli spotřebě, pak Tě musí ostatní na silnici milovat. :D
To je na facku, a kopanec do zadele :x Strašně "rád" mám před sebou deciloviče který se v zájmu úspory (která se ale stejně nekoná) bojí sešlápnout pedál plynu aspoň do půlky a nechat motor se podívat ke třem-čtyřem tisícům :o A takovej pak stěží uvěří že má
abc píše:větší apetit jak dvoulitr od Hondy, Mazdy, Toyoty před dvaceti lety. :twisted:
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Jerry3
Příspěvky: 10755
Registrován: úte říj 18, 2005 19:58
Bydliště: Praha

Re: Jaké auto?

Příspěvek od Jerry3 »

Sebral bych jim akcelerátor! :evil:
Uživatelský avatar
Pitris
Site Admin
Příspěvky: 27532
Registrován: úte čer 24, 2008 18:00
Bydliště: Brno

Re: Jaké auto?

Příspěvek od Pitris »

Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.

Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Uživatelský avatar
pepoh
Příspěvky: 2652
Registrován: sob črc 29, 2017 10:06

Re: Jaké auto?

Příspěvek od pepoh »

abc píše:Něco o Fabii tsi tříválec.
Citují Auto.cz: " Jenom spotřeba nás zarážela – dlouhodobě jsme se dostali na hodnotu 7,55 l/100 km. Nejvíc se na tom podílel městský provoz a dálniční přelety, kdy se okamžitý apetit šplhal až k devíti litrům."
Odkaz na článek :arrow: https://www.auto.cz/dlouhodoba-fabia-po ... -internetu
Downsizing v akci, větší apetit jak dvoulitr od Hondy, Mazdy, Toyoty před dvaceti lety. :twisted:

co na tom ze okamzita je 9, palubaky nie su kalibrovane meradla.. :idea:
LPGObrázek Obrázek X-CESS :| Obrázek VST 8)
MOBIL SUPER 3000 X1 8) Eurol Engine Oil Treat 8) LQ-Molygen :wink: TOTAL INEO 0W30 :x
Uživatelský avatar
tonny
Příspěvky: 2270
Registrován: pon úno 29, 2016 13:40
Bydliště: Břeclav

Re: Jaké auto?

Příspěvek od tonny »

Pedro píše:Tonny- co se ti nezda na vvti? To preci neni vtec, abys cekal az se naraz casovani zmeni. Melo by to fungovat temer neznatelne, hore i dole. Nejde do vysokych otacek ochotne? Myslim ze tento motor k tomu az tak urcen neni. Je naladen do pohodova, tezko by si tuhle lod nekdo porizoval na otackove litani.
Ci se pletu?
Čekal jsem od 4tis větší ochotu, srovnávám s Versem 1,8 a i Yarisem 1,0. Když jsem viděl to zakarbonování pod víkem, nedivil bych se že zatuhlo. Jinak jezdí moc pěkně. Za dopoledne co jezdím, na silnicích klid, lehce nad limit a dojíždím s vyřazením. Dopolední spotřeba popojížďky, okrsky tak palubák ukazuje 6,8.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Re: Jaké auto?

Příspěvek od skodovkar »

Pitris píše:
tonny píše:Luboši, pokud je pro tebe zábava se přizpůsobit autu kvůli spotřebě, pak Tě musí ostatní na silnici milovat. :D
To je na facku, a kopanec do zadele :x Strašně "rád" mám před sebou deciloviče který se v zájmu úspory (která se ale stejně nekoná) bojí sešlápnout pedál plynu aspoň do půlky a nechat motor se podívat ke třem-čtyřem tisícům :o A takovej pak stěží uvěří že má
abc píše:větší apetit jak dvoulitr od Hondy, Mazdy, Toyoty před dvaceti lety. :twisted:
Vadím Ti když si jedu 90 na dálnici v pravém pruhu s kamiony? Vadím Ti, když jedu na limitu povolené rychlosti v obci a mimo ni? Vadím Ti když si rád kvaltuji, abych udržel plynulé tempo?
To už Tě pak mohu pouze politovat :cry:
A jak jsem psal výše, zrovna tyhle tříválce mají skutečně obrovské rozpětí spotřeby podle jízdního stylu. Klidně i 100% navíc v závislosti na mnoha věcech. Tedy k té citaci. Nemám problém uvěřit, že se můžeš blížit dvojciferné spotřebě pokud budeš motor cpát tam, kam zkrátka nepatří :idea:
HTP původně znamená High Torque Performance s tím, že mu úmyslně položili krouťák dolů (cca 3000rpm) - jestli toho řidič využije či ne, to už je čistě na něm. Pokud ne, pak to žere a nejede. Pokud ano, tak se sice "nesveze", ale zřejmě prodlouží život těchto motorů a také ušetří na PHM.
Uživatelský avatar
tonny
Příspěvky: 2270
Registrován: pon úno 29, 2016 13:40
Bydliště: Břeclav

Re: Jaké auto?

Příspěvek od tonny »

skodovkar píše:Vadím Ti když si jedu 90 na dálnici v pravém pruhu s kamiony? Vadím Ti, když jedu na limitu povolené rychlosti v obci a mimo ni? Vadím Ti když si rád kvaltuji, abych udržel plynulé tempo?
Luboši, ono to vypadá v pořádku, že nezavazíš. Ale jezdit v závěsu za kamióny není zrovna pro mne zábava.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
skodovkar
Příspěvky: 6272
Registrován: pon pro 29, 2008 16:40

Re: Jaké auto?

Příspěvek od skodovkar »

Jerry3 píše:
skodovkar píše:Fáčka nic takového jistě nemají a s LPG nemají problémy, tedy jsem zpět u svého počátečního tvrzení :P
A o jakém konkrétně motoru hovoříš?
Konkrétně jsem jezdil 46kW (136) rv. 1990, LPG nebylo fabrikácké, ale dodělávané. Umístěno ve filtrboxu nad karburátorem https://auta5p.eu/zkusenosti/skoda_favo ... it_03b.jpg . Jedinou nevýhodou byl pevně nastavený průběh křivky předstihu zážehu. Změnil jsem si základní předstih, ale abych změnil průběh samotné křivky, tak jsem si s pružinkami a závažíčky samozřejmě nehrál. To znamenalo, že ani z kopce jsem se nedostal přes 124 km/hod tacho. To ovšem vyžaduje pouze úpravu regulace předstihu zážehu buď jak jsem psal výše, nebo jak je dnes běžné, elektronicky v ŘJ.
Odpovědět