Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
Moderátor: Colommbo
Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
Vzhledem k tomu, že má Kappa nemá ani 100 tkm najeto, předpokládám, že ty iridiové TT mi vydrží až do případného prodeje za x let, pokud k němu teda vůbec dojde.
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
Já také u Explorera V6 musím sundat kola. Tento týden chci přezouvat z univerzálek na zimní, tak jsou nachystané.
Jardo, svár je sice dobrým okem vidět, dokonce ten kousek Iridia je tmavší ale lupa byla jistota, řešil jsem to poprvé. Teď je poznám okamžitě.
Bloke, proč zkoušet niklové Denso, když za ty prachy u Iridia není co řešit. Navíc maj mít životnost až 160tkm.
Jardo, svár je sice dobrým okem vidět, dokonce ten kousek Iridia je tmavší ale lupa byla jistota, řešil jsem to poprvé. Teď je poznám okamžitě.
Bloke, proč zkoušet niklové Denso, když za ty prachy u Iridia není co řešit. Navíc maj mít životnost až 160tkm.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
Tonny, inú odpoveď neviem, len takú, že pre zvedavosť. Aj samotného automajiteľa, aj nás ostatných
. Na niklové TT ide z Densa takmer rovnaká propagácia ako na irídiové TT (okrem životnosti).
. Na niklové TT ide z Densa takmer rovnaká propagácia ako na irídiové TT (okrem životnosti).
« Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
Nějak tam postrádám rozdíl v zapalovacím výkonu.bloke píše:...Na niklové TT ide z Densa takmer rovnaká propagácia ako na irídiové TT (okrem životnosti).
Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
Ono je jasné, že irídiové TT sú vyššia trieda než niklové TT, len ma zarazili videoprezentácie (v roku 2018 kedy som si niečo zisťoval o D Ni TT) ,ktoré pri oboch typoch poukazovali na rovnaké zlepšenia - len jedny určite porovnávali s obyčajnými typmi a druhé s irídiovými.
Teraz je už promo materiálov viac, no priebežne ich už nesledujem a neporovnávam, aj tieto sú o čosi iné, než v 2018
https://www.denso.com/global/en/product ... iridiumtt/
https://www.denso.com/global/en/product ... /nickeltt/
Teraz je už promo materiálov viac, no priebežne ich už nesledujem a neporovnávam, aj tieto sú o čosi iné, než v 2018
https://www.denso.com/global/en/product ... iridiumtt/
https://www.denso.com/global/en/product ... /nickeltt/
« Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
-
- Příspěvky: 173
- Registrován: úte čer 09, 2015 8:58
Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
Zkousel jsem najit na netu nejake porovnani Iridium TT vs Iridium Power. Nikde jsem nic zatím nenasel.Docela by me zajímalo, zdali by byl prechod z Power na TT zretelny, jako když jsem z obyčejných NGK presel na Iridium Power.Jerry3 píše:Laserem navařená stopečka iridiového drátu je vidět i bez lupy.
Jinak k TT nic nenapíšu, neboť praktickou zkušenost zatím nemám. Ovšem čistě fyzikálně by mělo jít o to absolutně nej.
Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
Využil jsem výměnu kol u Explorera a čekání na vykapání oleje a pustil se do výměny svíček. Musím zespod od kol (V6), měl jsem tam kvůli LPG a pracnosti DENSO IT16TT, byly tam 62tkm, nachystal jsem si stejné, jen sklepl odtrh z 1,0 na 0,85mm, kvůli LPG (potřeba vyššího zapalovacího napětí).
Když jsem vyndal první svíci umístěné od řidiče, nestačil se divit.Iridium téměř upálené, odtrh 1,55mm Z dalších už jen jedna 1,35mm, ostatní čtyři 1,04-1,05mm. Nechápu ten rozdíl, kdyby to bylo vyloženě chudou směsí, mělo by to být stejné u všech. Příště se budu u plynaře muset zeptat, jak to rovnoměrně dávkuje. Také všechny svíce byly spíše černé, nevím, jestli provoz na LPG je vypaluje stejně jako u benzínu. I olej po 6400km byl tmavě hnědý až černý.
Když jsem vyndal první svíci umístěné od řidiče, nestačil se divit.Iridium téměř upálené, odtrh 1,55mm Z dalších už jen jedna 1,35mm, ostatní čtyři 1,04-1,05mm. Nechápu ten rozdíl, kdyby to bylo vyloženě chudou směsí, mělo by to být stejné u všech. Příště se budu u plynaře muset zeptat, jak to rovnoměrně dávkuje. Také všechny svíce byly spíše černé, nevím, jestli provoz na LPG je vypaluje stejně jako u benzínu. I olej po 6400km byl tmavě hnědý až černý.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
Přišly nové svíčky, opět kontrola svíček ze stejného zdroje autodílos.cz, nyní pro Camry IK20TT a jsou v pořádku.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
-
- Příspěvky: 1245
- Registrován: ned zář 24, 2017 8:08
Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
Budu dávat stejné příští rok. Denso Iridium TT. IK20TT. Ale na plyn nejezdím.
Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
Podobný problém měl zeťák na Altee.Když po 2 letech vyndali svíce z motoru,tak střední elektrody byly v podstatě fuč. Tedy,mě to ani v případě těch kovářů a podkovářů,kam dříve jezdil neudivilo,bo je tam vrazili,tak jak je vyndali z krabičky,spíše jsem se divil,jak to,že to vůbec jezdilo.tonny píše:Využil jsem výměnu kol u Explorera a čekání na vykapání oleje a pustil se do výměny svíček. Musím zespod od kol (V6), měl jsem tam kvůli LPG a pracnosti DENSO IT16TT, byly tam 62tkm, nachystal jsem si stejné, jen sklepl odtrh z 1,0 na 0,85mm, kvůli LPG (potřeba vyššího zapalovacího napětí).
Když jsem vyndal první svíci umístěné od řidiče, nestačil se divit.Iridium téměř upálené, odtrh 1,55mm Z dalších už jen jedna 1,35mm, ostatní čtyři 1,04-1,05mm. Nechápu ten rozdíl, kdyby to bylo vyloženě chudou směsí, mělo by to být stejné u všech. Příště se budu u plynaře muset zeptat, jak to rovnoměrně dávkuje. Také všechny svíce byly spíše černé, nevím, jestli provoz na LPG je vypaluje stejně jako u benzínu. I olej po 6400km byl tmavě hnědý až černý.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
16 su dost teple a ten karbon.? bohata zmes na plyn neni ok, nechladi jak kvpalne palivo. plamen hori o 30% pomalsie, riziko ze otvoreny vyfuk ventil bude v kontakte s plamenom. ze vraj normal je +5% vstrek na plyntonny píše:Využil jsem výměnu kol u Explorera a čekání na vykapání oleje a pustil se do výměny svíček. Musím zespod od kol (V6), měl jsem tam kvůli LPG a pracnosti DENSO IT16TT, byly tam 62tkm, nachystal jsem si stejné, jen sklepl odtrh z 1,0 na 0,85mm, kvůli LPG (potřeba vyššího zapalovacího napětí).
Když jsem vyndal první svíci umístěné od řidiče, nestačil se divit.Iridium téměř upálené, odtrh 1,55mm Z dalších už jen jedna 1,35mm, ostatní čtyři 1,04-1,05mm. Nechápu ten rozdíl, kdyby to bylo vyloženě chudou směsí, mělo by to být stejné u všech. Příště se budu u plynaře muset zeptat, jak to rovnoměrně dávkuje. Také všechny svíce byly spíše černé, nevím, jestli provoz na LPG je vypaluje stejně jako u benzínu. I olej po 6400km byl tmavě hnědý až černý.
do motoru sa davaju IXUH22I, vymena s olejom 1r/25tk no nevymenili ich, mam ich povodne. na jar budu tam uz cca 2r. za studena na benz volnobeh niekdy zakucká. vychadza to tak, ze po vyse roku sa prejavilo.
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
Motor konstruovany na BA. A seres do nej plyn. Kvuli cemu? Myslel jsem Tonny, ze jsi dospely chlap. Z venku bych rekl, ze na to vypadas.
Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
Pedro. Explorer bylo promyšlený auto původně za rezavějící Pajero, na práci. To LPG byl záměr od začátku, nebude-li takové auto na naftu. Pak jsem si ho tak oblíbil, že je na všechno, tak jak ve státech oblíbeno. Názor máme každý svůj, já bych určitě nedal plyn do malého obsahu, už vůbec ne jako pepoh 1,2L.
16 jsou předepsané na benzín, zas tomu tak nehovím abych experimentoval. Prostě bude kontrola té kritické u řidiče ob výměnu oleje (asi 15tkm) nebo přezouvání a podle ní se zařídím. Po pravdě jsem čekal asi 80tkm a ne polovinu. Budu to muset probrat s mým plynařem, nechápu, jestli to čadí bohatá směs startování na benzín nebo opravdu bohatá směs LPG, kde vlastně karbon by neměl vznikat. Pořád se učíme.
16 jsou předepsané na benzín, zas tomu tak nehovím abych experimentoval. Prostě bude kontrola té kritické u řidiče ob výměnu oleje (asi 15tkm) nebo přezouvání a podle ní se zařídím. Po pravdě jsem čekal asi 80tkm a ne polovinu. Budu to muset probrat s mým plynařem, nechápu, jestli to čadí bohatá směs startování na benzín nebo opravdu bohatá směs LPG, kde vlastně karbon by neměl vznikat. Pořád se učíme.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
Ja vubec nikam. Jak píšeš, vec nazoru. Kdyz by si nekdo koupil Mustafu, i toho ohavneho, co se s nima rozrhl pytel a dal do nej plyn. Proc?
Druhá strana, znal jsem manika, co dal plyn do Matize. A rocne cca 5tkm.
Mam ted litra, zere 4,5-5,5 (za 2tkm celkove. Mesto i dalky, kdyz nelze skutrem) a ani by mi nenapadlo dat plyn. Denso ir a nove naplne jo. Uz jsou tam.
Druhá strana, znal jsem manika, co dal plyn do Matize. A rocne cca 5tkm.
Mam ted litra, zere 4,5-5,5 (za 2tkm celkove. Mesto i dalky, kdyz nelze skutrem) a ani by mi nenapadlo dat plyn. Denso ir a nove naplne jo. Uz jsou tam.
Re: Svíčky NGK, Denso vs. Bosch, Brisk vs. jiné
No jo,tohle je věčné téma.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW