Olej pre 1.4 T-gdi // LSPI
Moderátor: Colommbo
-
- Příspěvky: 65
- Registrován: ned pro 08, 2019 20:35
Re: Olej pre 1.4 T-gdi // LSPI
Lspi jako ridic poznas.. To snizeni vykonu a zamlaceni motoru je tak citelny, ze je to zle citit.. Nekolikrat jsem to u astry pocitil
Re: Olej pre 1.4 T-gdi // LSPI
Jenže to, co popisuješ, není LSPI, nýbrž klasické detonační spalování, na které na základě signálu z čidla klepání reaguje ŘJ snížením předstihu zážehu, což se projeví snížením tahu motoru. V případě LSPI se nic takového neděje.
Re: Olej pre 1.4 T-gdi // LSPI
Pokud jsi schopný LSPI poznat, tak se nech zrovna Opelem zaměstnat. Vyváží Tě zlatem!
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Re: Olej pre 1.4 T-gdi // LSPI
Jelikož jezdím přeplňovanou jedna-šestkou s přímým vstřikem a jsem krajně přecitlivělý (zrovna minulý pátek jsem byl v pneuservisu s nevyvážeností jednoho předního kola 15g v rameni hliníkového disku, tj. cca 5g na límci, přičemž pneuservisák mi tvrdil, že "problém musí být někde jinde", protože prý "takhle malý nevývažek přece nemůže nikomu vadit"...), troufám si tvrdit, že LSPI se může projevit právě tím, že podtáčený motor najednou o chlup lépe jede. Osobně nikdy, tedy pokud zrovna nebrzdím motorem, nejdu pod 2000 ot./min., a plný plyn používám nejdříve ve 2500, ale spíše až nad 3000 ot./min.
Re: Olej pre 1.4 T-gdi // LSPI
Nechápu ty co si pořídí benziňák, ale "točí" ho jak naftu
Ježíši kriste, 4 tisíce otáček Pepo neblbni ať se tomu motoru něco nestane. Vždyť přece psali v Blesku že můžeš jet i na volnoběh
Ježíši kriste, 4 tisíce otáček Pepo neblbni ať se tomu motoru něco nestane. Vždyť přece psali v Blesku že můžeš jet i na volnoběh
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Olej pre 1.4 T-gdi // LSPI
nebudem sa s vami doťahovať,poznám človeka ktorý taký motor mal a už nemá a ten motor rozhodne nešiel do šrotu kvôli obyčajnému detonačnému spaľovaniu....
Re: Olej pre 1.4 T-gdi // LSPI
Nedoťahuj.... Ale pořiď si elektrobazmek - tomu nízké otáčky nevadí.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Olej pre 1.4 T-gdi // LSPI
- nemusiš z toho robiť problém, denne tak jazdia tisíce vodičov a Zem sa točí stále rovnako.... mne automat drží 2000ot. pri akcelerácii promptne podradí a vôbec z toho nemám " vietor"Pitris píše:Nechápu ty co si pořídí benziňák, ale "točí" ho jak naftu
Ježíši kriste, 4 tisíce otáček Pepo neblbni ať se tomu motoru něco nestane. Vždyť přece psali v Blesku že můžeš jet i na volnoběh
Re: Olej pre 1.4 T-gdi // LSPI
- veď nebudem.... ja píšem svoje skôr k Ravenolu dxg...Pitris píše:Nedoťahuj....
Re: Olej pre 1.4 T-gdi // LSPI
Ale veď hej Proti Ravenolu na rozdíl od PODTÁČENÍ motoru nic nemám....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Olej pre 1.4 T-gdi // LSPI
..v niektorých prípadoch asi tak promptne, že napr. 7° DSG v kombinácii s 1,0TSi nemá najmenší problém aj v stúpaní držať 1300-1400ot./min a to v pohode aj na 6-7 prev., dobre že motor nevytrhne zo silentblokov.. a podradí jedine ak ot. klesnú ešte nižšie prípadne prudšie zašlapnutie plynu minimálne cez polovicu.tato3 píše: mne automat drží 2000ot. pri akcelerácii promptne podradí a vôbec z toho nemám " vietor"
Ak je podľa niekoho takéto fungovanie/prevádzkovanie benzínového motora ok a optimálne, tak
Edit.. už dosiahnutých cca 1800-1900 ot./min. je pre daný automat už dostatočným dôvodom aj v stúpaní preradiť na vyšší prevodový stupeň
Naposledy upravil(a) kornel dne stř pro 18, 2019 12:05, celkem upraveno 2 x.
Re: Olej pre 1.4 T-gdi // LSPI
Však ano! Přece tu neřešíme obyčejné detonační spalování, ale právě LSPI.tato3 píše:...motor rozhodne nešiel do šrotu kvôli obyčajnému detonačnému spaľovaniu....
Re: Olej pre 1.4 T-gdi // LSPI
Jenže od toho tam ten automat je - aby kurvil motor podtáčením (kdyby to alespoň nebyl pseudoautomat ) a tím dosáhl nižší spotřeby/emisí CO2. Což normálnímu řidiči s citem u manuální převodovky prostě nedá.tato3 píše:mne automat drží 2000ot. pri akcelerácii
Re: Olej pre 1.4 T-gdi // LSPI
Mně s výjimkou zařazeného nejvyššího kvaltu (nikoli u automatu ) a jízdy v režimu nuceného volnoběhu/brzdění motorem svítí šipka rádce řazení směrem nahoru prakticky trvale. Zda tam vůbec je "opačná šipka", resp. zda funguje, to vlastně ani nevím, poněvadž jsem ji nikdy nezahlédl.kornel píše:Edit.. už dosiahnutých cca 1800-1900 ot./min. je pre daný automat už dostatočným dôvodom aj v stúpaní preradiť na vyšší prevodový stupeň
-
- Příspěvky: 65
- Registrován: ned pro 08, 2019 20:35
Re: Olej pre 1.4 T-gdi // LSPI
Ja vsude cetl ze to detonacni horeni, slysitelne jako tezke klepani motoru se nazyva lspi.. Proto jsem prave psal ze jsem jiz nekolikrat zazillefort píše:Pokud jsi schopný LSPI poznat, tak se nech zrovna Opelem zaměstnat. Vyváží Tě zlatem!