Pneumatiky v Rakousku a přilehlém okolí
Moderátor: Colommbo
Re: Pneumatiky v Rakousku a přilehlém okolí
Ano, lze. Tohle je bez problémů.
Re: Pneumatiky v Rakousku a přilehlém okolí
Neboj,jak je psano :celorocni do 4mm v zime,Pedro píše:Je vylozene psano ze se NESMI pouzivat ? Pod 4mm dojizdeny zimaky v lete? A kdyz si pak hodlam poridit celorocky, specialni zimaky ani letnaky nevyuziju, tak s oznacenim celorocek M+S a symbolem ,,Alp,, , v lete co teda ?
pod 4mm v lete
a nenech se zblbnout ze to tak neni!
Hotovo.
P.S,
Jerry jeste neodpovedel,jak zustal na Brenneru drepet na letnich gumach
Re: Pneumatiky v Rakousku a přilehlém okolí
Odkazy jsi dostal.Tak si je precti.Paragrafu tam mas dostatekJerry3 píše:Dokaž to! Odkazem na platnou právní normu: název, číslo, rok vydání, konkrétní paragraf.
Re: Pneumatiky v Rakousku a přilehlém okolí
Opakuji stále stejnou otázku: Kde že je to psáno?chobot píše:Neboj,jak je psano :celorocni do 4mm v zime,
pod 4mm v lete
a nenech se zblbnout ze to tak neni!
Hotovo.
Netuším, co že by na tomhle mělo být k odpovídání...chobot píše:Jerry jeste neodpovedel,jak zustal na Brenneru drepet na letnich gumach
Re: Pneumatiky v Rakousku a přilehlém okolí
Ano odkazy jsem dostal, akorát že v zádném z nich není to, co tvrdíš, že tam je. Proto to má úplně stejnou váhu, jako tvrzení o placatosti Země.chobot píše:Odkazy jsi dostal.Tak si je precti.Paragrafu tam mas dostatek
Re: Pneumatiky v Rakousku a přilehlém okolí
Dekuji obema za odpovedi.
Furt se ucim. A jezdim skoro 35 s kulatou lopatou a o neco min s rulitky.
Dobrou noc a uz se na to vykalejte.
Furt se ucim. A jezdim skoro 35 s kulatou lopatou a o neco min s rulitky.
Dobrou noc a uz se na to vykalejte.
Re: Pneumatiky v Rakousku a přilehlém okolí
Rád!Pedro píše:...a uz se na to vykalejte.
Snad přesto však ještě jeden příspěvek o "velké vstřícnosti" rakouské dopravní policie.
Česká rodina se nabourala v prostoru celniště na rakousko-české hranici monitorovaném průmyslovými kamerami. Řidič nabral skupinu divočáků přebíhajících přes silnici a narazil do betonového můsku sloužícího jako rampa pro snadnější kontrolu nákladu kamionů. Nehoda měla tragické následky a přeživší byli transportování do nejbližší rakouské nemocnice. Stalo se tak ještě před vstupem ČR do EU.
K nehodě došlo přesně v 00.03 hod. po půlnoci, členům rodiny však zahraniční zdravotní pojištění končilo v 00.00 hod. předchozího dne. Bylo to hodně drahé, vlastně finančně zcela zničující...
Re: Pneumatiky v Rakousku a přilehlém okolí
Ale tohle je běžné. Říká se tomu počátek a konec pojištění. A přes to pojišťovnický vlak nejede.
Re: Pneumatiky v Rakousku a přilehlém okolí
Ty si mě chobote taky neodpověděl....chobot píše:Jerry jeste neodpovedel....
Pedro píše:Myslim, ze chobot psal, nebo ja to tak pochopil, ze se NA NI NAHLIZI JAKO NA LETNI GUMU kdyz spadne po 4 mm. Tudiz v lete pouzitelna, v zime ne.
chobot píše:KONECNE NEKDO
JAK to je s těmi letnímiPitris píše:Ale to by se tedy na letní gumu která má nad 4 mm vzorek, mělo pohlížet jako na zimní? Co? Hovadina že? Tak proč by to opačně jít mělo?
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Pneumatiky v Rakousku a přilehlém okolí
Však ano, přece nebudou rakouští dopraváci podporovat pojistné podvody. Tři minuty přes limit jsou holt "přes limit" a na sousedy musí být přísnost. Přesně podle práva. Ostatně o čem jiném tady celou dobu píšu?torro píše:Ale tohle je běžné. Říká se tomu počátek a konec pojištění. A přes to pojišťovnický vlak nejede.
Re: Pneumatiky v Rakousku a přilehlém okolí
iba celorocky a zimaky maju zimne symboly.
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: Pneumatiky v Rakousku a přilehlém okolí
Tak tady se ale Jardo ani nedivím. Píšeš že to bylo pod kamerami, Tam policajti nemohli "odpustit" 4 minuty, aby se to stalo (jako) v 23:59. Ti v autě měli holt smůlu, chtělo to mít pojištění o den déleJerry3 píše:....Česká rodina se nabourala v prostoru celniště na rakousko-české hranici monitorovaném průmyslovými kamerami....K nehodě došlo přesně v 00.03 hod. po půlnoci....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Pneumatiky v Rakousku a přilehlém okolí
Otázkou je, jak a podle čeho byly ty hodiny na kamerovém záznamu nastaveny. V té době se mi hodiny v autě automaticky nastavovaly podle RDS. Musel jsem si to nechat vypnout, neboť při příjmu rakouských stanic tam věčně nabíhaly nesmysly.
Re: Pneumatiky v Rakousku a přilehlém okolí
Ano, měli uplatnit princip předběžné opatrnosti. A není množství mých technicky a legislativně orientovaných příspěvků motivováno právě jím?Pitris píše:Ti v autě měli holt smůlu, chtělo to mít pojištění o den déle
Re: Pneumatiky v Rakousku a přilehlém okolí
Mam osobnu skusenost s dojazdenim zimnych pneu v lete, zimne pneu pod 4mm su nepouzitelne v lete, prihliada sa na ne stale ako na zimne je jedno v akom obdobi sa pouzivaju, tak isto ako v cechach teda nesmu sa pouzivat, policajti ma pustili po dlhom prevravani bolo to 5 rokov do zadu
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw