VIF
Moderátor: Colommbo
Re: VIF
Tak určitě aditiva do paliva, s čistícím účinkem, nebudou žádná dětská mastička. Aditivuji čtyři
roky Vifem, dva roky Wynnś a asi jeden a půl roku Petrol Power EcoMax, od Milers. Řekl bych,
že téměř určitě se aditiva na chodu motoru projevují kladně. Dlouhodobá spotřeba se stále pohybuje
pod hranicí udávanou výrobcem. Při testech benzinů v roce 2012 - Svět Motorů, hodnotili kvalitu
především podle mazivosti. Verva 100 vs. obyč, 95 naturál na válcové zkušebně - téměř, či dokonce
žádný rozdíl. Mám na mysli výkon a toč. moment. S vervou 100 mám zkušenosti totožné, na svém
motoru, žádný markantní rozdíl, i když mazivost výborná. Letos jsem celé prázdniny tankoval
RobinOil natural 98 + Petrol Power Ecomax. V mém motoru nejlepší kombinace, či palivo co jsem
zatím tankoval. I když pocit může klamat. Palubní počítač nemá důvod. Docela běžnou jízdou
Strakonice - Sušice, něco po městě a zpět do STR. 85 Km, průměr 4,6 l/100. Potom bez nulování
hodně okolo komína s klimatizací na plno, stoupla na 5,3l/100km, pak dokonce zase klesla na
5,2 l/100 km. Ten motor šel skvěle. Potom jsem natankoval MaxMotion 100, motor si ševelil
jedna báseň, ale spotřeba šla mírně nahoru. Asi to nebude jenom o mazivosti. Aditivovat budu,
snad to žádné těsnění nesežere. Chtěl by jsem zase někdy vyzkoušet Vif, kterým jsem vlastně
náhodou začal. Před více jak sedmi lety.
roky Vifem, dva roky Wynnś a asi jeden a půl roku Petrol Power EcoMax, od Milers. Řekl bych,
že téměř určitě se aditiva na chodu motoru projevují kladně. Dlouhodobá spotřeba se stále pohybuje
pod hranicí udávanou výrobcem. Při testech benzinů v roce 2012 - Svět Motorů, hodnotili kvalitu
především podle mazivosti. Verva 100 vs. obyč, 95 naturál na válcové zkušebně - téměř, či dokonce
žádný rozdíl. Mám na mysli výkon a toč. moment. S vervou 100 mám zkušenosti totožné, na svém
motoru, žádný markantní rozdíl, i když mazivost výborná. Letos jsem celé prázdniny tankoval
RobinOil natural 98 + Petrol Power Ecomax. V mém motoru nejlepší kombinace, či palivo co jsem
zatím tankoval. I když pocit může klamat. Palubní počítač nemá důvod. Docela běžnou jízdou
Strakonice - Sušice, něco po městě a zpět do STR. 85 Km, průměr 4,6 l/100. Potom bez nulování
hodně okolo komína s klimatizací na plno, stoupla na 5,3l/100km, pak dokonce zase klesla na
5,2 l/100 km. Ten motor šel skvěle. Potom jsem natankoval MaxMotion 100, motor si ševelil
jedna báseň, ale spotřeba šla mírně nahoru. Asi to nebude jenom o mazivosti. Aditivovat budu,
snad to žádné těsnění nesežere. Chtěl by jsem zase někdy vyzkoušet Vif, kterým jsem vlastně
náhodou začal. Před více jak sedmi lety.
Re: VIF
Jak u koho. Já si nestěžujipepoh píše:benzinovy vif tu moc dobru povest nema....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: VIF
u mna sa čistiaca schopnost naftového vifu neprejavila. Karbonizácia vstrekovačov bola po prejdení bez aditív cca 110 tisíc km rovnaká,ako po použití vifu a najazdení 60 tisíc s vifom. Vstrekovače boli zakaždým vyčistené,potom som ich už naštastie nemusel opat vyberat.
Suzuki SV 1000,Opel Insignia Sport Tourer CDTI 153kW,Opel Vectra 1,7 DT-išla do sveta
Re: VIF
Kdysi jsem nalil asi ředidlo do průhledné krabičky téměř krychlovitého tvaru (bývaly v tom tmely, mělo to červené víčko), křehký materiál (polystyren?). Po chvilce změkla a když jsem ji chtěl zvednout, tak se mi začala bortit dovnitř.rousini píše: Někde jsem četl, že snad přímo výrobce některého z profláknutých aditiv (Winns, Millers, Vif ...) řešil materiál plastových obalů z hlediska odolnosti vůči chem. vlastnostem obsahu.
Osobně jsem tomu nepřikládal význam, ale jak napsal borelli něco na tom asi bude. Já taky přelévám, ale s tím kam a do čeho vás nebudu zatěžovat. Jediný vnímatelný jev pozoruji cca po 3 měsíčním přelévání Winns supremium petrol do injekční stříkačky (20ml do motorky), kdy mi přijde taková jako by ztratila pružnost, ale stále těsní.
VIF do benzínu jsem kupoval před několika týdny, je opravdu už namodralý.
Re: VIF
Lučavka královská zase rozpouští zlato. Každá kapalina potřebuje vhodný obal - chemicky jí přizpůsobený.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: VIF
trochu pre pobavenie....
dnes som bol natankovat a kedže som minule našiel jednu staršiu plechovku VIFu, ktorú som kedysi kupil, ale priznám sa, že moc nepoužíval, tentokrát som to tam dal.
Nepoužívanie malo hlavný dôvod v totálnej nepraktičnosti balenia...vsak vieme. Ale vymyslel som ako na to a urobil som to tak, že som si VIF nalial do klasickej sklenenej flašky od ALPY francovky 60ml. Akurát pre moju nádrž. Chcel som to vlasnte len vyskúšať. Ten môj nápad s týmto "dávkovačom".
Takže , funguje to skvele. Teda tá flaška ako dávkovač.
Ale sranda bola , že ma pozoroval vodič za mnou , a ked videl , ako to tam lejem , normálne sa opýtal , či je to naozaj Alpa. ja reku, že jasné, funfuje to skvele. A on, že ale bola nejaká tmavá. A ja , že samozrejme, pridávam tam zmes byliniek a lúhujem presne 48 hodín pri presne 28,5C a v uplnej tme. Chcel vediet recept. Hovorím , sorry, zmes byliniek je tajná ked to vyzeralo, že mi asi fakt verí, radsej som sa priznal. nevezmes si na zodpovednost , keby tam náhodou nalial Lesanu reznutu Becherovkov alebo niečo podobné.
No a teraz sa čudujme , že ludia uveria všelijakým zázračným molekulám, ked som nemal žiadnu robotu niekoho navnadiť na toto
dnes som bol natankovat a kedže som minule našiel jednu staršiu plechovku VIFu, ktorú som kedysi kupil, ale priznám sa, že moc nepoužíval, tentokrát som to tam dal.
Nepoužívanie malo hlavný dôvod v totálnej nepraktičnosti balenia...vsak vieme. Ale vymyslel som ako na to a urobil som to tak, že som si VIF nalial do klasickej sklenenej flašky od ALPY francovky 60ml. Akurát pre moju nádrž. Chcel som to vlasnte len vyskúšať. Ten môj nápad s týmto "dávkovačom".
Takže , funguje to skvele. Teda tá flaška ako dávkovač.
Ale sranda bola , že ma pozoroval vodič za mnou , a ked videl , ako to tam lejem , normálne sa opýtal , či je to naozaj Alpa. ja reku, že jasné, funfuje to skvele. A on, že ale bola nejaká tmavá. A ja , že samozrejme, pridávam tam zmes byliniek a lúhujem presne 48 hodín pri presne 28,5C a v uplnej tme. Chcel vediet recept. Hovorím , sorry, zmes byliniek je tajná ked to vyzeralo, že mi asi fakt verí, radsej som sa priznal. nevezmes si na zodpovednost , keby tam náhodou nalial Lesanu reznutu Becherovkov alebo niečo podobné.
No a teraz sa čudujme , že ludia uveria všelijakým zázračným molekulám, ked som nemal žiadnu robotu niekoho navnadiť na toto
Toyota Carina E 1.6 Xli LB 1992 Japan
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Re: VIF
Tak nějak.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: VIF
On benzín je ještě větší prevít, zkuste ho nalít do plastovýho kelímku od kávy
Mazda 6 GH 2.5 Liftback GTA - ADAKT Stage 1.1 + VTCS pryč + VAD off + Airbox mod + CAI + Ulter + EBC RedStuff
Eurooil 95 E0 + Millers Petrol Power EcoMax
Ravenol VST 5W-40 --- Ravenol MTF-2 75W-80
Nissan Almera 1.4 64kW GX - Ex
Nissan Almera 1.6 73kW SR - Ex
Eurooil 95 E0 + Millers Petrol Power EcoMax
Ravenol VST 5W-40 --- Ravenol MTF-2 75W-80
Nissan Almera 1.4 64kW GX - Ex
Nissan Almera 1.6 73kW SR - Ex
Re: VIF
Tak už mám taky ten nový namodralý VIF.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: VIF
To já si do "milerova" dávkovače ten VIF přeliju.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: VIF
Tak ono to s ním jde taky, ale ten model Millers je takovej praktičtější....svara@ píše:Neměl jsem problémy ani s dávkovačem VIFU.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF