Ostatní
Moderátor: Colommbo
Re: Ostatní
No řekl bych,že zrovna v tomhle případě si mohou podat ruce všichni jmenovaní.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Ostatní
Však jo, 73 km/h, a furt!lefort píše:Nene, Franta v hospodě říkal, že ty fau-vé motory žerou maximálně 4,3725l/100 km, ale to už to musíš fakt hnát!
To mi připomnělo mého kdysi kolegu, jenž mi tvrdil, že se svou služební Toyotou Carina II 2,0 jezdí 200 za 7,5: jednou jsem ji měl půjčenou na delší služebku, 200 jsem z ní nevymáčkl ani s kopce a s větrem v zádech a průměr jsem měl, při mém stylu, 12,5.
Re: Ostatní
Pokud je potřeba tak drastické snižování emisí u osobáků, měly by se SUV buď dodatečně zdanit, nebo rovnou zakázat...
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Re: Ostatní
Dtto ta "velká kola".
Re: Ostatní
A dvě reality mohou být na stejné hony vzdálenéJerry3 píše:Hlavně to "srovnání" stojí na deklarovaných údajích, které jsou na hony vzdálené realitě!
Re: Ostatní
Samozřejmě! Jenže i ten "horní realista" obvykle moc dobře ví, kde leží spodní hodnota reality: např. 6,8 - 19,6 při deklarované hodnotě 9,1. A tohle je ještě fajn, neboť deklarovaná hodnota leží uvnitř reálného intervalu. Blbý ovšem je, když je zcela "mimo rozsah", tak jako v dnešní době.
Re: Ostatní
Ze dnešní doby mohu hodnotit jen O III CNG.
Spotřeba CNG město/mimo město 4,5/2,9 kg/100 km
Kombinovaná spotřeba 3,5 kg/100 km
Mimo město se to ani mně nepodařilo, město možná ano (široký pojem), kombinovanou (dle PP!) jsem dokázal v provozu i podstřelit, ale nesměly v tom být dálnice (130km/hod). Takže se do toho technicky vzato nějak vlezu, ale je to opravdu na spodní hranici.
Spotřeba CNG město/mimo město 4,5/2,9 kg/100 km
Kombinovaná spotřeba 3,5 kg/100 km
Mimo město se to ani mně nepodařilo, město možná ano (široký pojem), kombinovanou (dle PP!) jsem dokázal v provozu i podstřelit, ale nesměly v tom být dálnice (130km/hod). Takže se do toho technicky vzato nějak vlezu, ale je to opravdu na spodní hranici.
Re: Ostatní
Mám vyzkoušeno, že s Mondeem se na těchle jinak (tedy kromě spotřeby, resp. valivého odporu) blbých zimácích dokážu při dušičkovém ploužení dostat podle PP i pod deklarovanou hodnotu 6,6, jenže jsem se setkal i s deklarovou hodnotou 6,4 , což je právě ta hodnota, kam to nejníž dokážu stlačit při pomalé, ale ještě plynulé jízdě po kvalitní silnici 1. třídy v rovinatém Polabí. Jenže na těchhle kolech (jsou u 2,2 kg/kus lehčí) mi Ford auto neprodal, realita se od údaje podle PP dost liší, a hlavně - takhle se běžně jezdit nedá!
Naposledy upravil(a) Jerry3 dne ned lis 03, 2019 8:41, celkem upraveno 1 x.
Re: Ostatní
po vynasobeni zhruba 1.49 je plyn ekvivalent benzinu
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: Ostatní
A to samé platí pro naftu, byť s jiným koeficientem.
Re: Ostatní
Na mě se nezlob, já tu metodiku nezavedl a je mi celkem volná U těch koeficientů je problém v tom, že každé palivo shoří trochu jinak. CNG asi nejlépe. Přepočítavat to čistě přes výhřevnost tedy není úplně ideální.Jerry3 píše:
Re: Ostatní
Nespravedlnost světem vládne! Proto požaduji, aby ceny paliv byly stanoveny podle jejich výhřevnosti a aby se tankovalo na hmotnost, nikoli na litry. A hlavně by bylo dobré si konečně přestat nalhávat do kapsy, která je tak jako tak prázdná.
Jenže co čekat ve světě, kde je nejlepším tažným autem to, které "má perfektně srozumitelné informace v návodu k obsluze"! Vítejte v koncernovém pekle přeplněném koncerňáky!
Jenže co čekat ve světě, kde je nejlepším tažným autem to, které "má perfektně srozumitelné informace v návodu k obsluze"! Vítejte v koncernovém pekle přeplněném koncerňáky!
Re: Ostatní
kedysi sa benz kupoval v lekarni, v sklenych demizonoch a na vahu.
zahravam sa s myslienkou ako do nadrze dostat cisty propan, ten butan len vyplnuje prazdne miesto.
zahravam sa s myslienkou ako do nadrze dostat cisty propan, ten butan len vyplnuje prazdne miesto.
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: Ostatní
Kdysi se v hračkářství prodávala sada "mladý chemik". Možná měla být povinně nabízena v duopaku se sadou "mladý hasič", případně dokonce v triopaku se sadou "mladý plastický, resp. popáleninový chirurg".
Re: Ostatní
A já bych rád, aby se do cen paliv nes*al žadný gretéňan a podobná pochybná individua - ideálně ani stát se svými daněmi, které u benzínu zdvojnásobují cenuJerry3 píše:...Proto požaduji, aby ceny paliv byly stanoveny podle jejich výhřevnosti a aby se tankovalo na hmotnost, nikoli na litry.