aditivum VIF do benzinu - zkušenosti
Moderátor: Colommbo
Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti
Jestliže je co zlepšovat, je dobře že se tak děje. I když jsem tak nějak v rozpacích. Snad se po
letech nedozvím, že aditivace tímto aditivem neměla smysl, tak, jak tomu bylo před asi dvaceti
lety u Super Diesel Aditiv od Castrolu. Zatím ještě mám Millers. Tak aditivuji a věřím.
letech nedozvím, že aditivace tímto aditivem neměla smysl, tak, jak tomu bylo před asi dvaceti
lety u Super Diesel Aditiv od Castrolu. Zatím ještě mám Millers. Tak aditivuji a věřím.
Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti
Zdravím,máte někdo zkušenost s inovovaným "modrým" Vifem do benzinu oproti staré verzi?Mě se nepodařilo ho sehnat,projel jsem všechny benzinky v okolí, hledal jsem datum výroby 2019,ale všude měly jen 2018.Kvůli tomu jsem teda koupil Millera do benzinu,jsem zvědavý jakou pocítím na 1.8 TSI /2009 změnu od "starého" Vifu.
O2 FL 09 1.8 TSI 118kW spotřeba oleje 0,5l/10tis.km
Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti
Boli by sme viacerí zvedaví, či niekto ostal pri benzínovom Vife, kto mal s ním skúsenosť zlenivenej odozvy - či sa nový lektvar v tomto ohlade zlepšil.
Mne starý VIF zrejme dobre čistil, no pre pridusený chod v odporúčaných pomeroch som prešiel na iné (aktuálne hlavne dva druhy STP + jeden ďalší menej používaný Carlube) a VIF zatial nemám potrebu naslepo vyhladávať, ani v jeho novej verzii.
Mne starý VIF zrejme dobre čistil, no pre pridusený chod v odporúčaných pomeroch som prešiel na iné (aktuálne hlavne dva druhy STP + jeden ďalší menej používaný Carlube) a VIF zatial nemám potrebu naslepo vyhladávať, ani v jeho novej verzii.
« Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti
Ano,vadnutí motoru s Vifem bylo citelné od 100% doporučeného dávkování,dával jsem cca 75%,Vif mě mírně špinil výfuk,toto u Millera nepozoruji a dále potvrzuji což již zde zaznělo větší ochotu motoru s Millerem jít do vyšších otáček,subjektivně s Millerem se mi zdá,že motor má akusticky vyšší ton.Za mě podle projevu motoru má Miller jednoznačně navrch.
O2 FL 09 1.8 TSI 118kW spotřeba oleje 0,5l/10tis.km
Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti
VIF je Dreck!! Jedno,jestli do benzinu nebo Diesel.
Ruce pric!!
Ruce pric!!
Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti
A to je prosím kde?nr.on píše:Ruce pric!!
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti
Víc srandy už nebude?
Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti
To věřím, že ve tvé to dělá problém.nr.on píše:V pr....
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti
1.5 TSI EVO here, a tiež sa mi zdá že pri väčšej dávke VIF-u ide auto pomalšie za plynom ...
Nejak som to zatiaľ neriešil, ale ten pocit keď natankujem benzín bez aditíva je takmer okamžitý ... po dotankovaní a doliati VIF ide auto trošku horšie za plynom...
Aký presne produkt od Millers Oils používate pre TSI?
Ďakujem
Nejak som to zatiaľ neriešil, ale ten pocit keď natankujem benzín bez aditíva je takmer okamžitý ... po dotankovaní a doliati VIF ide auto trošku horšie za plynom...
Aký presne produkt od Millers Oils používate pre TSI?
Ďakujem
Seat IBIZA FR 1.5 TSI EVO 110kW (2018)
Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti
Větší dáku VIFu - to jako víc než je doporučené Tak se pak nedivmisho píše:....pri väčšej dávke VIF-u i....
A Millers má pro zážehové motory PPE
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti
to misho:to byl už ten VIF modré barvy?
O2 FL 09 1.8 TSI 118kW spotřeba oleje 0,5l/10tis.km
Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti
Áno mal som aj modrú farbu .
Len teraz si nie som istý, myslím že som ho kupoval začiatkom roka niekedy cez Zimu ešte...
Ale nejaký rozdiel som medzi MODRÝM a ŽLTÝM nespozoroval :/ ...
Len teraz si nie som istý, myslím že som ho kupoval začiatkom roka niekedy cez Zimu ešte...
Ale nejaký rozdiel som medzi MODRÝM a ŽLTÝM nespozoroval :/ ...
Seat IBIZA FR 1.5 TSI EVO 110kW (2018)
Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti
No to neni dobrá zpráva,doufal jsem,že vadnutí motoru s modrým VIFem se nebude projevovat.
Jinak mě VIF slušně během 4 hodin provozu vyčistil píst u 2-taktu Vari Jikov r.v.99,ale do směsi olej-benzín jsem ho dal fakt hodně,vzhledem k tomu,že je to mazivostní složka,někde kolem 1:100.Předtím byl vršek pístu celý tmavě hnědý,nyní je pouze uprostřed pístu cca 1cm2 tmavé místo.Vyzkoušel bych i takhle Milera do benzínu,ale už tam jaksi není co k čištění.
Jinak mě VIF slušně během 4 hodin provozu vyčistil píst u 2-taktu Vari Jikov r.v.99,ale do směsi olej-benzín jsem ho dal fakt hodně,vzhledem k tomu,že je to mazivostní složka,někde kolem 1:100.Předtím byl vršek pístu celý tmavě hnědý,nyní je pouze uprostřed pístu cca 1cm2 tmavé místo.Vyzkoušel bych i takhle Milera do benzínu,ale už tam jaksi není co k čištění.
O2 FL 09 1.8 TSI 118kW spotřeba oleje 0,5l/10tis.km
Re: aditivum VIF do benzinu - zkušenosti
Já dávám VIF pravidelně už několik let - bez jakéhokoliv problému. A spotřeba benzinu (jako takový bonus) šla po několika nádržích trošku dolů. Jinak jsem sem kdysi dával, že....
A doufám že nový VIF bude fungovat stejně jak starý.Pitris píše:V časopise AutoEXPERT 07+08/2016 byl článek mj. i o čistících schopnostech benzinů. Testován byl mj. Shell V-POWER Nitro 95, Eurooil Optimal 95E a - a proto to dávám sem - aditivum VIF....
Po 60-ti hodinách provozu odstranil benzin Optimal 49,5% úsad (z 206-ti mg na 104mg), V-POWER 34% (ze 145-ti na 95mg) a běžné palivo s VIFem 96% úsad (z 380-ti na 15mg).
Jinak běžný neaditivovaný benzin může "vytvořit" na ventilech po těch 60-ti hodinách až 4mg úsad.
Jo, a potřebnou akreditaci pro testování podle dokumentu WWFC má u nás společnost SGS a její motorová zkušebna v Kolíně, kde je nejen motor M102, ale i novější čtyřventilový M111 a i přímovstřikový 1.4 TSI 132kW. Cena zkoušky je 110.000Kč bez DPH a je potřeba 230l benzinu....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF