Motorky a o motorkách všeobecně
Moderátor: Colommbo
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Ten měl VK....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Tak jsem dneska v 1. kozí (ne není to ve štatlu ) krátce vyzkoušel V9 bobbera a roumera. Pak mi ještě takřka vnutili V85TT, prý aspoň abych měl vo čem točit v hospodě. Myslím, že druhej takovej showroom není...
Zůstanu u toho TT, která teda od guzziny trochu odskočila svými vlastnostmi, jestli to já jako pan nikdo dovedu posoudit. Motor neskutečně zkultivoval, dvouvál nehrká, netřepe, naštěstí dovede zabublat. Dávkování plynu je neskutěčně jemné a citlivé, až to působí dojmem, že netáhne dokud člověk nehodí oko na tacho. Oproti mé Nevadě má skoro 50 kg navrch, ale s nohama na zemi mi to nepřišlo a za jízdy už tuplem ne. Do zatáčky jde intuitivně a je v ní stabilní. Je to menší cestovní enduro s ambicí lehčího terénu. Vzhledově (2 světlomety) to není můj šálek kávy, ale kdybych nemusel platit cenu (300K za jednobarevné provedení, které na mě nepůsobí dojmem cirkusového šapito), tak bych se s tím naučil žít.
Trošičku působí dojmem, že jí něco z guzzi charakteru chybí, ale jízda je velmi příjemná. Krásně jemná spojka (myslím záběr), tichá převodovka (mě to klapání kvaltů chybí) a přední dvoukotouč je poznat.
Toliko report z dnešní návštěvy hračkářsví
Zůstanu u toho TT, která teda od guzziny trochu odskočila svými vlastnostmi, jestli to já jako pan nikdo dovedu posoudit. Motor neskutečně zkultivoval, dvouvál nehrká, netřepe, naštěstí dovede zabublat. Dávkování plynu je neskutěčně jemné a citlivé, až to působí dojmem, že netáhne dokud člověk nehodí oko na tacho. Oproti mé Nevadě má skoro 50 kg navrch, ale s nohama na zemi mi to nepřišlo a za jízdy už tuplem ne. Do zatáčky jde intuitivně a je v ní stabilní. Je to menší cestovní enduro s ambicí lehčího terénu. Vzhledově (2 světlomety) to není můj šálek kávy, ale kdybych nemusel platit cenu (300K za jednobarevné provedení, které na mě nepůsobí dojmem cirkusového šapito), tak bych se s tím naučil žít.
Trošičku působí dojmem, že jí něco z guzzi charakteru chybí, ale jízda je velmi příjemná. Krásně jemná spojka (myslím záběr), tichá převodovka (mě to klapání kvaltů chybí) a přední dvoukotouč je poznat.
Toliko report z dnešní návštěvy hračkářsví
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Jo v Kozi to delaji trochu jinak. U me boduji.
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
No vidíš to. A to je tady jeden člen, ktery se do krve bude hádat, že kila jsou všechno a že čím lehčí, tím lepší ... Poznal si přesně to,co tvrdím už dlouho. Nezáleží na papírové hmotnosti,ale na težišti a geometrii. To dělá ovladatelnost. Né hmotnost ...rousini píše:Oproti mé Nevadě má skoro 50 kg navrch, ale s nohama na zemi mi to nepřišlo a za jízdy už tuplem ne.
Jinak TT se mi moc líbí. To šapito,jak si trefně poznamenal,se mi moc líbí. Akorát je masakr,že to lakování stojí 10% ceny motorky oproti jednobarevné variantě. Každopádně přístup super. Palec nahoru
A pro ty všímavější. Ano, medvídě dnes odjelo. Už nepatřím do klubu 6 hrnků. Na jednu stranu mám radost,že je pryč,ale na tu druhou se stýská. Dnes sem ho ještě projel a … no bylo to smutný a kór,když sem ho večer za světel xenonů viděl odjíždět ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Pane, ber to tak že máš na zahradě víc místa Ale bylo to kus auta.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Dnes js objel povinnosti,po Phe. Odjezd z domu a hned na to lijak. Na prvni staci v DD prestalo. Odj po par h a lijak. Pauza u otce,sucho. Pak odj dom a lijak s krupkami. Dobra masaz xychtu,bo na skutru v otevrenym kokosu. Domu po celkem 55km lehce zvlhly jak vagina.
Dlazba koleje zebry...nezklamaly.
Dlazba koleje zebry...nezklamaly.
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Vodní démon Já v práci se školákama.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Ze zmoknu v lete neva. Jen po meste jizda klouzava,diky vyse popsanym vecem.
A zjistil js ze orosuje jedna vidle. No jo no,rok spal zadreny v garazi. Po lete pujde na ventily, koncak,a celkovou prohlidku po cca 8-10tkm. Bo ja uz liny. Sv to ceka pres zimu, skutr vsak potrebuji.
A zjistil js ze orosuje jedna vidle. No jo no,rok spal zadreny v garazi. Po lete pujde na ventily, koncak,a celkovou prohlidku po cca 8-10tkm. Bo ja uz liny. Sv to ceka pres zimu, skutr vsak potrebuji.
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Zajímavý příběh https://www.reflex.cz/clanek/fotogaleri ... torce.html
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Dnes by nepřežila...
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
V Austrálii by si ji našel nějaký koncerňákJerry3 píše:Dnes by nepřežila...
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Ale prezila. Mysli politicky.
Bych jel hned. Urcite Jap 4takt z min stoleti jednoval s retezem a obsahu 400. Hlavne uzke obycejne gumiii
Bych jel hned. Urcite Jap 4takt z min stoleti jednoval s retezem a obsahu 400. Hlavne uzke obycejne gumiii
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
To si Anča s Tončou myslely taky. Pravda, přežily...
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Musím ocenit Honzovu šikovnost a kvalitu jeho práce!
P.S.: V sobotu jsem byl u něj přezout. Jelikož jsem kvůli omezením v dopravě nestíhal dohodnutý čas, v části běhounu zadní pneu se po cestě k němu už "objevilo první plátno", tudíž to bylo přezutí 5 minut po 12.
P.S.: V sobotu jsem byl u něj přezout. Jelikož jsem kvůli omezením v dopravě nestíhal dohodnutý čas, v části běhounu zadní pneu se po cestě k němu už "objevilo první plátno", tudíž to bylo přezutí 5 minut po 12.
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
To mohu jen a jen potvrdit. Už několik let rád jezdím za ním na servis přes 150 km.Jerry3 píše:Musím ocenit Honzovu šikovnost a kvalitu jeho práce!
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF