STK a EMISE
Moderátor: Colommbo
Re: STK a EMISE
Však sem také přestali chodit (koncerňáci). Tím důvodem ovšem není, že by nesnesli pravdu, neboť stejně nevěří anebo neuznají, ale to, že nás považují za zaujaté.
Re: STK a EMISE
Se starym tdi motorem,ktery je v pořadku naprosto v pohodě.abc píše:Ford taky zná byt suprový v Turbo Dehet Injection , ale koncern je lepši.
Kéž by stát měl koule něco s tím udělat. Kdyby nebyly úplatky na STK a emisích, tak odhadují min. 40 % nafťáku že nejezdi, nemáme si co povídat.
Řekněte sami, jak procházíte emisemi, buďte frajeři.
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: STK a EMISE
to som si moc nevsimol, lebo mne kazdy dizel smrdilefort píše:Rozdíl je ale v tom, že auta VAGu nechutně smrdí i fungl nová, kdežto u ostatních značek až když jsou těsně před smrtí...
tie stare po parafine, a nove stiplavo po "elektrickom generatoru ozonu" (nox + ozon, co je v podstate hlavna zlozka smogu)
Re: STK a EMISE
Nerebeluj. Když tu napíšou že smrdí, tak smrdí a basta.
Re: STK a EMISE
Teď se vracím. Jedu několik desítek km proti zapadajícímu slunci. Samé táhlé rovinky občas přerušené obcí. Pokud proti slunci vidím zakouřenou rovinku v protisměru od obce přede mnou, je původcem čoudu vždy koncernový vůz.
Re: STK a EMISE
pepoh: Paradox je to,že ty částice z výfuku,které vidíš,nejsou tak škodlivé jako ty z CR motorů,které nevidíš..
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: STK a EMISE
Přesto mě to sere.
Re: STK a EMISE
Njn..me to taky smrdí,už bych šel do benzinu,bo uz tolik nenajezdím,uz jen cca 1000 km za mesic.Ale co nadelas,kdyz na jine není.Jerry3 píše:Přesto mě to sere.
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: STK a EMISE
Tak dnes sem autobusoval. A zahuleno bylo od 20 let stare benzinove 7 rady bmw. Pak jeden Avensis v rope a jeden naspeedovanej v trojkovy rs, co si myslel, ze mu to jede
Takze se to netyka jen koncernu ... Alespon za me. O neviditelnych casticich se tu nebavim. A jinak vsechny nase naftovy auta na emisich v pohode. Tranzit, jumpery, mb a ted uz i novy jumpy v rodine. Tim se vyresila i otazka jake auto co sem minule mel. 88 kw od psa ...
Takze se to netyka jen koncernu ... Alespon za me. O neviditelnych casticich se tu nebavim. A jinak vsechny nase naftovy auta na emisich v pohode. Tranzit, jumpery, mb a ted uz i novy jumpy v rodine. Tim se vyresila i otazka jake auto co sem minule mel. 88 kw od psa ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: STK a EMISE
1az 3x měsíčně jsem na stk a me nakladaku. Od zaměstnavatele.
Muzu i vic, nechci však vic.
Ofiko a motory jdou do prebehovych ot.
Nejvíc problemu maj motory W. Zejména v oso a dodávkach
Muzu i vic, nechci však vic.
Ofiko a motory jdou do prebehovych ot.
Nejvíc problemu maj motory W. Zejména v oso a dodávkach
Re: STK a EMISE
Vcera jsem "zelenou s chipem" podusil po dálnici na plný plyn a od 4000 ot to už slušně hulilo.Sem si říkal,že se nejak ostatní vzdalujou-drží velký odstup
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
- Colommbo
- Příspěvky: 9970
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: STK a EMISE
To mi evokuje vzpomínku na událost, jež se mi přihodila asi před patnácti lety, tehdejší áčkovou Omegou (2.6i, R6, 110kW) jsem se v neděli odpoledne vracel do Prahy po státovce od Kolína. Už pár dnů předtím jsem zjistil, že se mi zvnitřku bortí zadní tlumič výfuku, koncovkou jsem z něj tahal výstélku jak koňský žíně. A tlumič žádný tintítko, pěkně dvě roury dovnitř a jedna ven. Byl celkem provoz, ale dalo se slušně jet, bo od Prahy bylo spíš klidněji. Asi v devadesátce jsem dojel nějaký auto a rozhodl se jej předjet a aby to bylo fakt rychle, podřadil jsem na trojku, dal levej blinkr a přišlápl plyn. V ten okamžik se k témuž manévru rozhodl i řidič za mnou. Jenže jak jsem se dostal na úroveň předjížděného vozu, Omega na zlomek vteřiny ztratila výkon, prostě se přidusila. Přišlápl jsem plyn ještě víc, zezadu se ozvala rána a auto vyrazilo kupředu jak šílený! V zrcátku jsem stačil zaregistrovat oblak čmoudu, prachu a rzi a v tom mraku i se mnou předjíždějící auto, jehož řidič brzdil snad vším, co měl po ruce i po noze, a vracel se zpátky do kolony. Já dokončil předjetí a dál až do Prahy jsem uháněl bez potíží. U baráku jsem teprve koukl pod auto a ecce - zadní tlumič v bočním švu v délce asi 15cm roztržený...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: STK a EMISE
Jestli právě tohle nebude příčinou toho hulení i na první pohled velmi zachovalých koncernových vozů: všechny čmoudící jsou načipovaný!NOVON píše:Vcera jsem "zelenou s chipem" podusil po dálnici na plný plyn a od 4000 ot to už slušně hulilo.
Re: STK a EMISE
Asi jim to táhne málo vocpoda, tak jim to musí Pepa s Frantou dát do čypu!
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Re: STK a EMISE
Chlapci, pokračování zde: ostatni-t3528-2800.html
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF