Kolísanie otáčok na voľnobehu ...
Moderátor: Colommbo
-
- Příspěvky: 59
- Registrován: ned úno 25, 2018 21:26
Re: Kolísanie otáčok na voľnobehu ...
To bolo asi ironicky či ? 250 za to bolo veľa ? ... Takže keby to chcem dať doporiadku tak to je okolo 1000 eur ?
Re: Kolísanie otáčok na voľnobehu ...
Nikoli, těch 250 EUR za práci je fakt skvělá cena. 30 tis. Kč je víc jak 1000 EUR, ale neznám cenové poměry v autoopravárenství na Slovensku. Ještě se zeptej, kolik by stálo to vyčištění bez demontáže pomocí vzdušného víru se skořápkami vlašských ořechů.
A jen tak mimochodem, zanesený sací trakt citelně snižuje výkonové parametry motoru, zároveň však i jeho spotřebu paliva.
A jen tak mimochodem, zanesený sací trakt citelně snižuje výkonové parametry motoru, zároveň však i jeho spotřebu paliva.
Re: Kolísanie otáčok na voľnobehu ...
co asi 99,9% ludi (mimo tohto fora) nikdy nerobiJerry3 píše:Možná by nebylo bývalo od věci si tohle všechno pozjišťovat ještě před pořízením daného vozu.
Re: Kolísanie otáčok na voľnobehu ...
Ale také si potom naprostá většina z nich nestěžuje.
Re: Kolísanie otáčok na voľnobehu ...
Orientačne mimo značkových, začínajú okolo 20 - 30 EUR za hodinu, ale finálny výpočet prác býva spravidla už veľmi voľná tvorba... Niektorí stirelajú z brucha ešte pred vykonaním, takže človek má priestor na kšeft nekývnuť, nepristúpiť. Radšej sa nerozpisujem, lebo by bolo nadlho
Jerry3 píše: ale neznám cenové poměry v autoopravárenství na Slovensku.
« Vous n’imaginez pas tout ce que Citroën peut faire pour vous »
Re: Kolísanie otáčok na voľnobehu ...
vtip je ze ked si das do guglu walnut blasting, je az sokujuce aky znamy a rozsireny pojem to je...
asi moc casty vyskyt zasierania sacich kanalov bordelom..
asi moc casty vyskyt zasierania sacich kanalov bordelom..
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: Kolísanie otáčok na voľnobehu ...
Ano, následkem práce motoru s chudou směsí, vysokého podílu EGR, přímého vstřikování, podtáčení motoru a nadměrné spotřeby oleje měněného v příliš dlouhých intervalech.pepoh píše:...asi moc casty vyskyt zasierania sacich kanalov bordelom..
Re: Kolísanie otáčok na voľnobehu ...
Tak. Je to kombinace snahy výrobce dostát debilním ekonormám, nesmyslně dlouhého předepsaného intervalu pro olej a snahy o co nejmenší spotřebu jednak ze strany naprogramování automatu nebo "rádce" řazení pro jízdu v otáčkách těsně nad volnoběhem, a druhak mylným úsudkem řidiče že spotřeba paliva je tím menší, čím nižší jsou ty otáčky motoru
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF