Ostatní
Moderátor: Colommbo
Re: Ostatní
U Fordu nic takového není, nechápu moc k čemu by to bylo. Pokud jednoduše řj ABS zjistí, že se jedno z kol otáčí jinou rychlostí, vyhodí upozornění.
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Re: Ostatní
cez vikend mi zacalo pipat a zobrazovat vystrahu na displeji, aj ikonu na budikoch.
ze mam dofukat a inicializovat system.
pred tym par dni som pozoroval "zelatina efekt".
po dofukani vsetkych na 2,2bar (boli v priemere na ~2,1) velke zlepsenie
cca 1-2 desatina a rozdiel jak prasa..
ze mam dofukat a inicializovat system.
pred tym par dni som pozoroval "zelatina efekt".
po dofukani vsetkych na 2,2bar (boli v priemere na ~2,1) velke zlepsenie
cca 1-2 desatina a rozdiel jak prasa..
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: Ostatní
Jak já to chápu, kalibrace je seřízení na správnou hodnotu, např. dle etalonu. "Správné" otáčky kol se plus minus autobus liší dle použitých velikostí disků a různých pneu a samozřejmě nahuštění, takže se určují kalibrací. Kalibrace se provádí se správně nahuštěnými pneu. Má se jet po rovném povrchu nějakou ustálenou rychlostí po určitou dobu. Možná má Ford kdesi uloženy otáčky kol, které jsou v toleranci a nic se nekalibruje, nevím.lefort píše:U Fordu nic takového není, nechápu moc k čemu by to bylo. Pokud jednoduše řj ABS zjistí, že se jedno z kol otáčí jinou rychlostí, vyhodí upozornění.
Re: Ostatní
Funguje to na principu porovnání rychlosti otáčení jednotlivých kol, pořád tam důvod pro tu kalibraci nevidím :-/
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Re: Ostatní
Důvod kalibrace asi bude ten, že systém si má načíst "správné" otáčky kol, aby mohl reagovat na rozdíl vůči těmto "správným" otáčkám. A měl by reagovat i v případě, že pneu jsou podhuštěné všechny (stejně).
Re: Ostatní
ved to som si myslel, ze ak padne tlak rovnako na vsetkych, tak to odhali iba system s cidlami.
ale ono to nejak funguje aj na bezcidlovych, len odozva neni okamzita
ale ono to nejak funguje aj na bezcidlovych, len odozva neni okamzita
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: Ostatní
Zajímalo by mne, na jakých že to gumách někteří koncerňáci jezdí, neboť kravál, který v úsecích s omezením na D1 vydávají, si v ničem nezadá s úrovní hluku jedoucí nákladní soupravy o mnoha nápravách.
Re: Ostatní
Správný koncerňák dojíždí zimní gumy
- Colommbo
- Příspěvky: 9938
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Ostatní
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Ostatní
A nejedou takhle náhodou po postranní čáře?
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Ostatní
Spíš po středové
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Ostatní
Záleží na tom,kam to mají svedené,ale většinou je to do práva,takže jedeš pravými koly po té postranní lajně a ta dělá bordel jako sviň.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: Ostatní
Vpravo žádná čára nebyla a zřejmě bych to zprava ani neslyšel. Ovšem "dunivou" čáru uprostřed vyloučit nemohu. Otázkou zůstává, co koho vede k tomu, že v pruhu, kam se musí vejít kamion, někdo jede levými koly po takové čáře, a proč to jsou opět výhradně řidiči koncernových vozů.
Re: Ostatní
Tak jsem se vrátil ze srazu Amerik v Pasohlávkách u Novomlýnských nádrží https://www.novinky.cz/auto/507691-amer ... lavou.html. Loni tam byl poprvé, neboť na Konopáči se jich vlezlo jen 500, takže 2017 jich muselo stát venku 200. Loni na na devátém srazu jich bylo zaregistrovaných 914 a letos přes dvanáct set. Bylo na co se dívat, co popit a pojest. Dokonce jsem si zaplaval. V tombole Chevrolet Caprice http://www.lcw.cz/?page_id=2244.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: Ostatní
Tak samozřejmě..10 let staré zimáky jen tak nedojedešrosso píše:Správný koncerňák dojíždí zimní gumy
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw