Vím o tom, že ten INEO je hlavně pro auta s FAP, proto se divím všem těm diskusím kde se to řeší a taky tomu, že výrobce si pevně stojí za tím že pro můj benzín je to to jediné co se tam dá dát ...
Vidím to tak, že asi nejspíš zůstanu u toho stejného 5w40 co jsem tam měl teď ... zkoušet 10w40 asi nemá moc smysl a cpát tam už potřetí za sebou úplně něco jiného se mi taky moc nechce ... A ten 5w40 když si to vemu tak do 10 000 Km vydrží v klidu a určitě i déle, ale to už po tolika měnit nechci. Myslím že těch 10 000 je akorát, 6500 jak tu psal kolega mi přijde zase jako trochu extrém , zvlášť když mám čím dál větší nájezdy to bych měnil zachvíli několikrát do roka
, a prostě jen budu častěji hlídat hladinku a s autem to jistě nic špatného "uvnitř skrytě" nedělá, pochybuju že může být pro auto horší, než ten INEO
A jestli Ti jde o nějaké přídavné aditiva, tak do benzinu lze dobře třeba ten Millers Oils Petrol Power Ecomax, někdo motor před výměnou oleje propláchne například přípravkem BG, ale do oleje PO výměně na jeho "vylepšení" bych já NIC nedával....
Nejde o vylepšení oleje, ale měl jsem s autem takovou příhodu, nebo spíš příhody, stalo se mi více méně přesně to co týpkovi tady , na úplně stejném autě:
http://www.citroeny.cz/forum/viewtopic. ... 49&t=10270 , jen né tak brutálně teda že by auto vůbec nejelo ... Ale opravdu po nastartování za studena bylo auto polomrtvý a jak jsem ho hned na jedničku brutálně netočil tak vyskočila chyba motoru a bylo to ... po výměně svíček se to razantně zlepšilo, chyba motoru od tý doby nevyskočila, ale pořád cítím že hlavně za studena to není ono a není to jako dřív ...
Tak jsem si říkal zkusit nějaké ty aditiva a motor a celou soustavu "vyčistit" pokud to reálně k něčemu opravdu je ... Benzín jinak beru z 90% na Euroil , ten lepší většinou.