Mobil 1 New Life 0W-40
Moderátor: Colommbo
Re: Mobil 1 New Life 0W-40
Za 160 peněz bez DPH to není špatný. Jen Lubstar podle mne není výhradní dovozce, ale dovozce (pro ČR je pak ještě jiný, prý jediný autorizovaný dealer MOBILu někdo jiný). Jen pro zajímavost, co jsi měl na kartonu uvedeno, pro jakou oblast olej je? (EU anebo A+D)? Docela by mne zajímalo, zda pro odlišné distribuce (balení) je uvnitř složení oleje stejné. Proč by pak pro DE, A a někdy ještě CH dělali zvlášť balení? Vím z vlastní zkušenosti - od Lubstaru 0W-30 ESP popisky pouze anglicky a německy, ten samy olej od autorizovaného dovozce pak multijazyčné balení, barvy olejů různé??? (Jeden tmavější, druhej světlejší. )
Re: Mobil 1 New Life 0W-40
Dovozce Mobil 1 pro ČR je https://www.maierkorduletsch.cz/produkty-mobil
Corolla 1,6 2017
Aygo 2022
Mazda 2 1,3 2011
Aygo 2022
Mazda 2 1,3 2011
Re: Mobil 1 New Life 0W-40
Ano, ten má od Mobilu autorizaci pro ČR.
Re: Mobil 1 New Life 0W-40
Mrknu na to zitra mam to v praci. Ale mate pravdu Lubstar je autorizovany distributor napr. pro Valvoline, tedy aspon to pise na strankach. O Mobilu jen obecne info. Tak snad to nebude panc
Re: Mobil 1 New Life 0W-40
Tak na krabici je EU-SE a na obalech made in France. Co myslis, ze by byla dvoji kvalita? To bysi takovy gigant jako Exxomobil podle me nemajznul ikdyz kdo vi... porad museji pocitat s tim, ze se muze najit nekdo kdo da ty oleje jednoduse na rozbor nebo test. Co myslite?
Re: Mobil 1 New Life 0W-40
Psal jsem jen co jsem mohl srovnat - barvu, ale je pravda, že datum výroby je od sebe dělí více jak rok. Někde jsem kdysi četl, že barvy jednoho oleje se mohou lišit během výroby.
Věřím, že u olejů to nebude jako u jídla - stejný výrobek pro SRN trh je kvalitnější než pro nás.
Věřím, že u olejů to nebude jako u jídla - stejný výrobek pro SRN trh je kvalitnější než pro nás.
Re: Mobil 1 New Life 0W-40
Treba zvazit ci je to to iste, podla datasheetu uz verzia FS nesplna nissan GT-R, taktiez su aj rozdiely vo viskozitach. Skor najdete nejaky castrol alebo shell ktory sa viac podoba na verziu bez FS.
Wear test opotrebenie tycky 3mm o lozisko>
teplota za 20st 1kg 5minut / teplota 100st 1kg 5minut / pretazenie 2kg 1 minuta 100st
MObil 1 NEW LIFE 0.02/0.02/0.03 (Liqui Moly Synthoil Energy 0W40 0.04/0.02/0.04)
MObil 1 FS NEW LIFE (germany) 0.11/0.05/0.17
MObil 1 FS NEW LIFE (Poland) 0.15/0.18/xx
Zdroj "Pietr Tester"
Wear test opotrebenie tycky 3mm o lozisko>
teplota za 20st 1kg 5minut / teplota 100st 1kg 5minut / pretazenie 2kg 1 minuta 100st
MObil 1 NEW LIFE 0.02/0.02/0.03 (Liqui Moly Synthoil Energy 0W40 0.04/0.02/0.04)
MObil 1 FS NEW LIFE (germany) 0.11/0.05/0.17
MObil 1 FS NEW LIFE (Poland) 0.15/0.18/xx
Zdroj "Pietr Tester"
Re: Mobil 1 New Life 0W-40
to už tady bylo viz vlákno Polák testující oleje... vypovídající hodnota jeho testů = 0
test-oleju-t6249.html?hilit=piotr
a s Polákama je to těžké, bůh ví co tam mají za různé panče jinak relevantnější testy (rozbory) jsou na německém fóru:
https://oil-club.de/index.php?thread/24 ... -fs-0w-40/
https://oil-club.de/index.php?thread/36 ... ife-0w-40/
test-oleju-t6249.html?hilit=piotr
a s Polákama je to těžké, bůh ví co tam mají za různé panče jinak relevantnější testy (rozbory) jsou na německém fóru:
https://oil-club.de/index.php?thread/24 ... -fs-0w-40/
https://oil-club.de/index.php?thread/36 ... ife-0w-40/
Re: Mobil 1 New Life 0W-40
Testy, které dělá Piotr Testr jsou klasický click bait prakticky bez jakékoliv přidané hodnoty, protože testuje namáhání, které je pro spalovací motor netypické. Jeho metoda je stejně mizerná, jako mnohé další jednoduché metody a právě proto že je prakticky k ničemu, tak ACEA požaduje, aby motorové oleje podstupovaly motorové testy a ne testy, které mají smysl pro hodnocení převodových olejů ...
Mimchodem ten MObil 1 FS NEW LIFE (germany) 0.11/0.05/0.17 ilustruje přítomnost AW aditiv (molybden), které se aktivují teplotou (za studena nefungují), zatímco ten MObil 1 FS NEW LIFE (Poland) 0.15/0.18/xx je dost možná padělek
Mimchodem ten MObil 1 FS NEW LIFE (germany) 0.11/0.05/0.17 ilustruje přítomnost AW aditiv (molybden), které se aktivují teplotou (za studena nefungují), zatímco ten MObil 1 FS NEW LIFE (Poland) 0.15/0.18/xx je dost možná padělek
Re: Mobil 1 New Life 0W-40
najvtipnejsi je test ohnom... v skumavke nad plamenom tam vypaluje olej... nekonstantna teplota, cas a podmienky, a na zaklade toho robi nejake zavery.
a ked testoval molyku, snad ju tam dal 1:1 s olejom ...
a ked testoval molyku, snad ju tam dal 1:1 s olejom ...
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: Mobil 1 New Life 0W-40
Kdyby někdo chtěl, tak mám na prodej ten NEW LIFE 0w40. Upravil jsem motor a přecházím na 5w40 z důvodu doporučení úpravce. Na prodej mám 2x 4L balení neotevřené a 1 balení otevřené cca. 2 měsíce s 2,5l oleje. Když tak pište SZ
Re: Mobil 1 New Life 0W-40
Nechci být za rejpala, ale mohu se zeptat na druh úpravy? Docela by mě zajímalo proč by neměl být Mobil1 0w40 vhodný, byť v žádném případě nebudu tvrdit že by 5w40-ka (obzvláště když dobře vybraná) neměla být taky vhodná....
PS: Byl doporučen pro olej nějaký interval
výměny?
PS2: Mobil1 0w40 NewLife bych vzal, ale mám už "nakřečkován" Penrite Racing
PS: Byl doporučen pro olej nějaký interval
výměny?
PS2: Mobil1 0w40 NewLife bych vzal, ale mám už "nakřečkován" Penrite Racing
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Mobil 1 New Life 0W-40
Vykonove se to posouva uz skoro k 400hp... ten Mobil by to asi taky umazal, ale i po zkusenostech lidi, co maji podobnou upravu, tak vsichni doporucuji 5w40. Mozna vyzkousim casem i Yacco 5w50 - ten ma i VW normu Uplne racing oleje nechci, radeji zkratit vymenu fakt na 6-8tis.km. Tak kdyby nekdo mel zajem neni problem jinak bych ho vyuzil mozna i nekde v rodine, ale rikal jsem si, ze to tady nekdo placnul, tak ho zkusim nabidnou zde... jestli to je proti pravidlum fora, tak to klidne smaz
Re: Mobil 1 New Life 0W-40
Jestli je to 5w40 pro ně jediné kritérium kvality, tak upřímnou soustrast, bo tak 80% 5w40-tek je kvalitou dost pod tím Mobilem NewLife. Ale chlapci asi ví....b8rline píše:....vsichni doporucuji 5w40.
Jinak ale Yacco Galaxie 5w50 je gut oil i když ta 502-ka je ve Tvém případě zcela irelevantní; a když na to budeš šlapat, je i 8 tkm na olej moc.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF