Bohužel však málo sofistikovaného.Colommbo píše:Tož to mám radost, že ho mám "ještě většího"...
STK a EMISE
Moderátor: Colommbo
Re: STK a EMISE
Svého času u výkonných turbodieselů skutečně existovalo omezování otáček "zvýšeného volnoběhu", jenže při zařazeném kvaltu. Šlo o ochranu spojky a převodovky před mechanickým poškozením. Dnes se to, tuším, řeší dodatečnou regulací plnicího tlaku turbodmychadla.
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: STK a EMISE
Někdy je to ale obrovská výhoda ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: STK a EMISE
a runaway diesel ked presakuje olej cez turbo, vtedy ma aky omezovac otacek ? (vtip)
Re: STK a EMISE
Destrukční!
Re: STK a EMISE
Ano, myslel jsem samostatné omezeni otáček na neutrál. Říkali mi to na emisích.
Re: STK a EMISE
Právě že na neutrál by tam být nemělo.
- Colommbo
- Příspěvky: 9957
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: STK a EMISE
Vono by tam toho být nemělo... Třeba e-gas - za starých dobrých časů si mohl mekánik stoje skloněn nad nastartovaným motorem rukou na táhlu plynu u škrtící klapky pěkně přidávat a ubírat otáčky motoru, dneska už musí někdo další sedět za volantem a šlapat na "plyn"...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
- BigBang
- Příspěvky: 1875
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: STK a EMISE
Minimálně nový diesel. VWčka (řekněme 10 let a mladší) maj „omezovač na neutrál“, když motor nepustí výš než na 2500 nebo 3000 min-1. Nicméně pro emise snad existuje nějaká spec. procedura pro odblokování, aby mohli dojít až k přeběh. otáčkám.
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Re: STK a EMISE
Takže nemůžeš dát meziplyn?
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
- Colommbo
- Příspěvky: 9957
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: STK a EMISE
To asi jo, bo ECU bude vědět, že se auto pohybuje/jede...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
- BigBang
- Příspěvky: 1875
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: STK a EMISE
U stojícího auta. Za pohybu nevím, ale tam to myslím půjde. Nicméně nafta, takže tam se stejně nad 3000 min-1 v 95% času nepohybuješ Vyzkouším až se dostanu zase někdy za volant kamarádovo Golfu 6. gen.
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Re: STK a EMISE
Je to pouze u stojícího vozu,u jedoucího dáš meziplyn v pohodě.Ovšem je otázka,zda u meziplynu potřebuješ otáčky až k omezovači,přeci jen doba V3S je až na malé vyjímky minulostí.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: STK a EMISE
To vysvětli všem majitelům starých smrdutých dieselů.
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Re: STK a EMISE
Já bych řekl,že nové chrochty smrdí víc, než ty staré,je to takový divný puch.
Citroen C1 Feel 1.0 51kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Nissan Qashqai Czech Line 1.3 103 kW
Re: STK a EMISE
Ale teď je to ekopuch.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF