Ostatní
Moderátor: Colommbo
Re: Ostatní
Už to tu proběhlo/projelo. Yinde
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Ostatní
Aj, moje chyba
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Re: Ostatní
Co tím myslíš? Zásah omezovače nebo něco jiného?Jerry3 píše:Pokud jsi nikdy neslyšel motor "zaštěkat", nesvezl ses pořádně.
Já se pořádně svezu, když mám radost z jízdy a ta rozhodně nezáleží na dosažených maximálních otáčkách či rychlosti. Točit motor a jezdit rychle mě vlastně vůbec nebaví
- Colommbo
- Příspěvky: 9944
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Ostatní
Předpokládám, že motor tak reaguje při zásahu omezovače otáček. Jo, kdysi jsem to taky zkusil, (za)štěkání si nevybavuju a nijak mě to nenaplnilo. Proto taky souhlasím s tvými dvěma větami.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Ostatní
Záleží na motoru, resp. jeho řídící elektronice.
Re: Ostatní
Lubo ani ja nepotrebuji vysoke rychlost a jezdit rychle mi taky nebavi.
Ani tocit motory na omezovac,vyssi otacky a vyhovet konkretnimu motoru vsak ano.
Na radost mi staci i 60km.h na okreskach,v lesich...,nejlepe na snizene prilnavosti ci klouzavych gumach. Jinak jsem kochaci ZSt.
Ani tocit motory na omezovac,vyssi otacky a vyhovet konkretnimu motoru vsak ano.
Na radost mi staci i 60km.h na okreskach,v lesich...,nejlepe na snizene prilnavosti ci klouzavych gumach. Jinak jsem kochaci ZSt.
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ostatní
Ano záleží na situaci a na motoru. Někdy se dá jezdit i pomalu a zažít neskutečný věci a někdy nepomůže ani ten omezovač
Teď ale z jiného soudku. Tohle mě docela pobavilo. 2 zprávy a v podstatě hned za sebou ...
https://www.novinky.cz/ekonomika/501574 ... znice.html
https://www.novinky.cz/domaci/501412-sl ... iardy.html
Jeden rok a vlastně by nebyl důvod si půjčovat
Teď ale z jiného soudku. Tohle mě docela pobavilo. 2 zprávy a v podstatě hned za sebou ...
https://www.novinky.cz/ekonomika/501574 ... znice.html
https://www.novinky.cz/domaci/501412-sl ... iardy.html
Jeden rok a vlastně by nebyl důvod si půjčovat
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
- Colommbo
- Příspěvky: 9944
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Ostatní
Hele, co do toho rejpeš...? Nerozumíš tomu, voni dobře vědí, co dobrýho (pro nás) mají (u)dělat!
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
- Colommbo
- Příspěvky: 9944
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Ostatní
Dnes odpoledne jsem se z Prahy vracel už Mondeem. MkIII kombi v provedení Ghia, 2.0tddi, r.v. 2001, na (digi)počítači km je 361tis. Zvenku je znát, že auto má nejlepší léta už dávno za sebou, podvozek taky žádná extra sláva, brzdí jinak než Omča (pocitově hůř, vývěva), ale technickou auto má a vše potřebné funguje. Motor mě upřímně překvapil - na "pouhých" 85kW není vůbec žádný lenoch, i z nižších otáček se sbírá velmi ochotně a stejně tak jde za plynem. Záložní auto, který prakticky nejezdí, jen když je potřeba. Je to brumla, auto s takovým motorem bych nechtěl, ale znova opakuju - příjemné překvapení.Colommbo píše:Děkuju! Zatím nevím nic a jak to tak vypadá, ještě, předpokládám, pár dnů vědět nebudu. Odpoledne teprv vezu Omču do Prahy kamošovi do dílny, nechám mu ji tam a až bude mít čas a chuť, vrhne se na ni. Na dobu, kdy bude Omča u něho, mi půjčí náhradní vůz (vypadá to na Mondeo 2.0 TDDI), tož su zvědav.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Ostatní
Som rad, cakal som horsiu recenziu
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: Ostatní
Já taky a už jen kvůli tvému poutu se strojem, neřku-li lásce vyčtené mezi řádky přeju brzké navrácení do původního stavu. Kéžby na celou transfůzi stačilo vyzvednout z hemobanky jednu konzervu s polepem T.G.M.
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ostatní
také mě recenze příjemně překvapila Čekal se nálož kritiky,ale tohle je vlastně výhra Na druhou stranu si myslím,že kdyby to bylo naopak mondeo v benzínu,tak budeš zklamanej daleko víc. To totiž netáhne Hombré,myslím tím při normálním ježdění
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Ostatní
Jestli jsem dobře informovaný, tak Mondeo v této generaci mělo pouze atmosféricky plněné benzinové motory. Při běžné jízdě "by tolik nejel."
Být oba typy motorizací přeplňované, jo to by byla jiná káva...
A být obě motorizace atmosférické....
Být oba typy motorizací přeplňované, jo to by byla jiná káva...
A být obě motorizace atmosférické....
Octavia RS 1.8T 132 kW AUQ - Ravenol HVT 5W-50; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Re: Ostatní
Nemá ten motor náhodou 103kw. Ty 85kw, to bylo bez turba. Nebo se pletu?
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
- Colommbo
- Příspěvky: 9944
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Ostatní
V techničáku je 85kW a bez turba se naftový motory snad ani nedávaly...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90