Motorky a o motorkách všeobecně
Moderátor: Colommbo
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Aha,uz vim o koho jde,bo GP (MS) narozdil od F1, Rallye a buggy,sleduji od detstvi do furt.
Tento zavodnik mi nezajima,ani jeho vysledky. Stejne tak jako drtivou cast domorodych radoby sporovcu. Tim se to vysvetluje,rekl by porucik v balonaku...
Tento zavodnik mi nezajima,ani jeho vysledky. Stejne tak jako drtivou cast domorodych radoby sporovcu. Tim se to vysvetluje,rekl by porucik v balonaku...
- BigBang
- Příspěvky: 1862
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
To by byla sranda, kdyby zjistili, že zahořela baterka z motorky, která byla poškozená při pádu a nikdo si toho nevšimnl...Pitris píše:Někdo nechce E-motorky https://sport.aktualne.cz/motorismus/mo ... f6b220ee8/ A já se nedivím....
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Jakýkoli elektrický samohyb je zdrojem vysokého požárního rizika. Ostatně i proto skladuji trakční akumulátory k mým modýlkům v odstavené chladničce.
Včera jsem navštívil Honzu. Kromě slov chvály, které zde již zazněly od předchozích návštěv olejářů, musím dodat, že mu/jim závidím nejen to, že má/mají život před sebou, což je vzhledem k věku přirozené, ale především že to vzal/vzali za správný konec (z pohledu mých životních zkušeností, které mi však mládí nevrátí, tedy jsou mi v tuto chvíli už houby platné). Ať Ti/Vám to vydrží, stálé zdraví, nevyčerpatelnou životní energii a samozřejmě také trochu toho štěstí!
Včera jsem navštívil Honzu. Kromě slov chvály, které zde již zazněly od předchozích návštěv olejářů, musím dodat, že mu/jim závidím nejen to, že má/mají život před sebou, což je vzhledem k věku přirozené, ale především že to vzal/vzali za správný konec (z pohledu mých životních zkušeností, které mi však mládí nevrátí, tedy jsou mi v tuto chvíli už houby platné). Ať Ti/Vám to vydrží, stálé zdraví, nevyčerpatelnou životní energii a samozřejmě také trochu toho štěstí!
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Já moc děkuju za návštěvu. Netušil sem,že budu navštěvovanější,než Karlštejn Opravdu mě to těší a sem moc rád,že se u nás líbí.
Včera sem přivezl moto-stolek a trochu toho motočtení a zařizuju gauč do horní odpočinkové místnosti.
Takže příště se může už i posedět a klidně se tam můžem i v létě srazit a něco otočit na roštu a dát k tomu pivko ze 7 schodu.
A mimochodem,toho, co si Jerry řekl si opravdu moc vážím. I když sem v tu chvíli nalíval olej do nádoby a nekoukal se do očí.
A aby se tu z toho nestala Pošta pro tebe,tak jen ukázka toho,proč je vhodné měnit olej třeba v kompresoru,byť nemá vypoušťák …
https://scontent-dub4-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5D06FF55
A protože sem si vzpomněl i na Colommba,tak sem mu vyfotil stroj,který sem měl na servis a který by mě k němu hooodně moc seděl. Jo a funguje to výborně a moc mě to překvapilo. To se Yamaze fakt povedlo (pravda,je tam trochu úprav jak optických,tak i přidaná řídící jednotka,otevřený filtr a laufy a tak to chodí a i vypadá o poznaní lépe,než série).
https://scontent-dub4-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5D091DA6
Včera sem přivezl moto-stolek a trochu toho motočtení a zařizuju gauč do horní odpočinkové místnosti.
Takže příště se může už i posedět a klidně se tam můžem i v létě srazit a něco otočit na roštu a dát k tomu pivko ze 7 schodu.
A mimochodem,toho, co si Jerry řekl si opravdu moc vážím. I když sem v tu chvíli nalíval olej do nádoby a nekoukal se do očí.
A aby se tu z toho nestala Pošta pro tebe,tak jen ukázka toho,proč je vhodné měnit olej třeba v kompresoru,byť nemá vypoušťák …
https://scontent-dub4-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5D06FF55
A protože sem si vzpomněl i na Colommba,tak sem mu vyfotil stroj,který sem měl na servis a který by mě k němu hooodně moc seděl. Jo a funguje to výborně a moc mě to překvapilo. To se Yamaze fakt povedlo (pravda,je tam trochu úprav jak optických,tak i přidaná řídící jednotka,otevřený filtr a laufy a tak to chodí a i vypadá o poznaní lépe,než série).
https://scontent-dub4-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5D091DA6
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Naživo (viděl jsem na vlastní oči) nádherný stroj!
- Colommbo
- Příspěvky: 9937
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Jo, tak tohle by bylo přesně moje gusto, akorát bych na to asi hodil (lze-li) ještě plexi...! Mimochodem, co je to stroj a jakej to má motór...?
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Jde o Yamahu 1900 Raider. Ale pár doplňků a je to hned jiná motorka
Takže skoro litr na hrnek by ti mohlo stačit Ale opravdu to funguje parádně a jdou s tím krásně kochací projížďky. A zvuk na volnoběh a zvýšenej volnoběh to má jako sergej
Takže skoro litr na hrnek by ti mohlo stačit Ale opravdu to funguje parádně a jdou s tím krásně kochací projížďky. A zvuk na volnoběh a zvýšenej volnoběh to má jako sergej
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Má pravdu ten člověk Byť můj šálek kávy vypadá trošku jinak tak tento dvouválec je moc hezkej A slyšel jsem ho i v chodu, a to je člověk hned na nádražíPitris píše:Jerry3 píše:Naživo (viděl jsem na vlastní oči) nádherný stroj!
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Asi to má kubatůru a votáčky jak dízl ale jinak je to krasavice i jen z fotky
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
- Colommbo
- Příspěvky: 9937
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Jo, písty mrdlající se nahoru a dolů ve dvou litrovejch flaškách, to by se mi fakt moc líbilo, prostě čím víc Kubíčků, tím víc motorka...! A aspoň podle vobrázku mi to nepřijde ani jako nějak extra těžkej mamut, jen pár trubek kolem motoru. Pohodlný (a nízko posazený) sedlo s opěrkou, za ním další menší akorát pro moji přítelku (158cm a 52kg), pěkný řídítka, jedno klasický světlo, tohle je přesně, ale fakt přesně podle mých představ, krásná (retro) klasika. Díky, Jene!
P.S. Kardan...?
P.S. Kardan...?
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Jirko, už aby jsi se přestal holit a stříhat. Možná nějaká kůže s cvočky.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
- Colommbo
- Příspěvky: 9937
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
A tři zkřížený ladičky vykérovaný na prsa...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Teda pane Jiří, to by si byl velkej frajer A koupil bych Ti na nádrž místo těch ladiček nálepku blesku
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Tak sice pár trubek,ale trochu železa to je. Moc plastu na tom není,což se v této kategorii cení a tím pádem i váha jde pak nahoru. Ale ovladatelnost je skvělá. Nádrž pod sedlem a tím,že to má sucho skříň (tedy suchou - je tam asi 1,5 litru a další 4 jsou v nádobě ),tak je olej rovněž pod sedlem.Colommbo píše:Jo, písty mrdlající se nahoru a dolů ve dvou litrovejch flaškách, to by se mi fakt moc líbilo, prostě čím víc Kubíčků, tím víc motorka...! A aspoň podle vobrázku mi to nepřijde ani jako nějak extra těžkej mamut, jen pár trubek kolem motoru. Pohodlný (a nízko posazený) sedlo s opěrkou, za ním další menší akorát pro moji přítelku (158cm a 52kg), pěkný řídítka, jedno klasický světlo, tohle je přesně, ale fakt přesně podle mých představ, krásná (retro) klasika. Díky, Jene!
P.S. Kardan...?
A kardan to nemá. Ale nemusíš být zklamanej. Má to řemen! Takže servisně v podstatně nejlepší možná varianta. Staráš se o to jako o kardan (tedy skoro vůbec) a když přijde na lámání chleba,tak výměna je sice horší než s řetězem,ale podstatně jednodužší a i cenově lepší,než totální repas kardanu. A navíc to tlumí rázy,takže se to i příznivě podepíše na jízdních vlastnostech
Takže začni šetřit dědku
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Kdybych už dva jednostopé stroje neměl, určitě bych o tom uvažoval (+ větrné plexi).