Ne,ne,pouze ve vasich hlavachtorro píše:Teď mně zamrazilo. Voni sou ti koncerňáci úplně všude.
Koncernak
Moderátor: Colommbo
Re: Koncernak
Re: Koncernak
To by bylo až to úplně poslední, co by mi vadilo. Jenže když si takhle jedu v sobotu (třeba zrovna tu minulou) mým Mondeem nakoupit a na úseku pár km tam a zpět mi hned několik koncerňáků nedá přednost, včetně na světly řízené křižovatce a v kruháči, tak to už mi moc úsměvné nepřipadá. Přitom když jsem dva týdny předtím jezdil po městě s Audi A6, tak se mi to od neděle do čtvrtka nestalo ani jednou. Že by čirá náhoda? Určitě ne!
Re: Koncernak
Ač uživatel koncernového vozu, tak musím dát zdejším klukům za pravdu. Začal jsem si toho od jisté doby všímat a skutečně je to tak. Když někdo na silnici prasí, je to v naprosté většině případů uživatel koncernového vozu.
Já mám bohužel navíc nevýhodu ve voze s označením RS (V rámci koncernu). To je záminka pro koncerňáky aby se předváděli, vyzývali na souboj, nebezpečně předjížděli, lepili se na zadek atd. Zejména majitelé koncernových TDI si zvyšují ego. Asi dvakrát se mi to stalo u uživatele BMW.
Včera ve městě se za mnou na kruháči připojilo nějaké nové AUDI suv. Jel za mnou nalepený přes celý obchvat a na kruháčích absolutně neřešil při výjezdu blinkry.
A takových situací zažívám i já několik a téměř každou jízdu, když jedu delší trasu. A je jedno kde to je. Dálnice, okreska, státovka, město....
Já mám bohužel navíc nevýhodu ve voze s označením RS (V rámci koncernu). To je záminka pro koncerňáky aby se předváděli, vyzývali na souboj, nebezpečně předjížděli, lepili se na zadek atd. Zejména majitelé koncernových TDI si zvyšují ego. Asi dvakrát se mi to stalo u uživatele BMW.
Včera ve městě se za mnou na kruháči připojilo nějaké nové AUDI suv. Jel za mnou nalepený přes celý obchvat a na kruháčích absolutně neřešil při výjezdu blinkry.
A takových situací zažívám i já několik a téměř každou jízdu, když jedu delší trasu. A je jedno kde to je. Dálnice, okreska, státovka, město....
Octavia RS 1.8T 132 kW AUQ - Ravenol HVT 5W-50; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Octavia 2.0 MPI 85 kW AZJ - Ravenol VSI 5W-40; Purflux LS324
Re: Koncernak
Pavle, kdyby si tu napsal i že bílá je bílá, tak Ti koncernoví VAGíni stejně neuvěří.
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Koncernak
Dospěl jsem k poznání, že chování koncerňáka se vymyká běžnému průměru (přesněji mediánu) i mimo silniční provoz. Sice se vyhýbám době, kdy je v nákupních centrech nabito, ale i tak si holt někdy nakoupit musím. A jelikož je to obvykle o víkendu, kdy nikam nespěchám, tak někdy náhodou, jindy zcela záměrně následuji v davu člověka, jehož chování mě už v obchodě něčím upoutalo, abych zjistil, čím (jakým autem) bude odjíždět. A troufám si tvrdit, že dnes se již v cca 3/4 případů nezmýlím.torro píše:Teď mně zamrazilo. Voni sou ti koncerňáci úplně všude.
Re: Koncernak
Pavel RS piše "a na kruháčích absolutně neřešil při výjezdu blinkry"
Pavle, to je specialita koncernu. Proč by oni měli dávat blinkry a přednost zprava.
Ale zajímavé je že mě neohrozí Mazda, Honda, Suzuki, ale koncerňáci samozřejmě začnou píseň o počtech a že koncernu je procentuálně nejvíc a takové blbosti.
Pavle, to je specialita koncernu. Proč by oni měli dávat blinkry a přednost zprava.
Ale zajímavé je že mě neohrozí Mazda, Honda, Suzuki, ale koncerňáci samozřejmě začnou píseň o počtech a že koncernu je procentuálně nejvíc a takové blbosti.
Corolla 1,6 2017
Aygo 2022
Mazda 2 1,3 2011
Aygo 2022
Mazda 2 1,3 2011
Re: Koncernak
Když to shrnu, tak jen zřídkakdy při bouračkách jsou v sobě dva koncerny.
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Re: Koncernak
Blbost.abc píše:Pavel RS piše "a na kruháčích absolutně neřešil při výjezdu blinkry"
Pavle, to je specialita koncernu. Proč by oni měli dávat blinkry a přednost zprava.
Ale zajímavé je že mě neohrozí Mazda, Honda, Suzuki, ale koncerňáci samozřejmě začnou píseň o počtech a že koncernu je procentuálně nejvíc a takové blbosti.
Re: Koncernak
To zvírazněné bohužel patří pro oba táboryJerry3 píše:Typickým projevem koncerňáctví je potřeba vytvářet, v daném případě však už vhledem k vývojové fázi spíše rozšiřovat předmětnou koalici. Přeloženo do běžného jazyka: sdružovat se, neboť prý "v jednotě a počtu je síla" (dohledejte si, kde se tohle vzalo), přičemž je úplně jedno, pod praporem jak bohulibé, nebo naopak úplně zvrhlé myšlenky se tak děje.
Nicméně, je sranda číst, kdo "ho má většího"
Re: Koncernak
Tak to jsi na omylu: jsem těžký solitér s malým ptákem a ani trochu mi to (v klidovém stavu) nepřekáží!
Re: Koncernak
To si to po sobě nemůžete někteří přečíst? Vždyť to bije do očí....rosso píše: To zvírazněné bohužel....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Koncernak
Přece podle vzoru "zvíře".
Re: Koncernak
Aha. Tak to potom ano
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF