Nehody - pre výstrahu!
Moderátor: Colommbo
- Colommbo
- Příspěvky: 9944
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Nehody - pre výstrahu!
Však s tím vybrzďovač přece dycky počítá (ráta)...
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Nehody - pre výstrahu!
Auto v kolejišti. Je to tam poměrně běžné, přitom je jasně označeno, že cesta končí. SUV dokáží zajet po pražcích nejdále
Re: Nehody - pre výstrahu!
počkaj, to chceš povedat, že pointou je aby do neho bolo naburané? akože naschvál?Colommbo píše:Však s tím vybrzďovač přece dycky počítá (ráta)...
no, to som to potom teda celé asi zla chápal doteraz...
Toyota Carina E 1.6 Xli LB 1992 Japan
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Re: Nehody - pre výstrahu!
Taky mame u nas jeden prejezd pod takovym uhlem, ze ridice, kteri po te silnici jedou poprve to svadi pokracovat po kolejich a ne po silnici, ale takhle daleko myslim jeste nikdo nedojel.skodovkar píše:Auto v kolejišti. Je to tam poměrně běžné, přitom je jasně označeno, že cesta končí. SUV dokáží zajet po pražcích nejdále
2011 Skoda Octavia II, 1.6 MPI – Ravenol VSI 5W-40 + Purflux
1998 VW T4, 2.5 TDI – Ravenol VMO 5W-40 + Purflux
2005 Dodge Grand Caravan, 3.8 V6 – Pennzoil 5W-20 + Denso
1998 VW T4, 2.5 TDI – Ravenol VMO 5W-40 + Purflux
2005 Dodge Grand Caravan, 3.8 V6 – Pennzoil 5W-20 + Denso
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nehody - pre výstrahu!
To je tak,když se jezdí po suchu a pak někomu nedojde,když je mokro a ještě zima,že ta adheze asi nebude úplně stejná ...
https://www.idnes.cz/hradec-kralove/zpr ... gn=desktop
https://www.idnes.cz/hradec-kralove/zpr ... gn=desktop
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Nehody - pre výstrahu!
Typický koncerňák!
Ač bez motoru, tak tohle je docela drsný: https://www.sport.cz/ostatni/cyklistika ... tml#hp-sez
Ač bez motoru, tak tohle je docela drsný: https://www.sport.cz/ostatni/cyklistika ... tml#hp-sez
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Re: Nehody - pre výstrahu!
Co se divíš. Bora nepřizpůsobila rychlost stavu a povaze vozovky a neštěstí bylo na světě.
Každopádně docela drsný, to je fakt
Každopádně docela drsný, to je fakt
Re: Nehody - pre výstrahu!
Čistě formálně, stát se to u nás, tak chodec má přednost, ne ?rosso píše:Co se divíš. Bora nepřizpůsobila rychlost stavu a povaze vozovky a neštěstí bylo na světě.
Každopádně docela drsný, to je fakt
Re: Nehody - pre výstrahu!
Shi doufám, že to byla ironie
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Re: Nehody - pre výstrahu!
Minimalne v zakone o provozu na pozemnich komunikacich nic o vyjimce pro zavodni pelotony z prednosti pro chodce nevidim.
Stejne jako vetsina lidi neznam vsech cca 15 000 zakonu, ktere tu mame.
-----
Nebyla to ironie. Já se tím jen na jednu stranu vysmívám marné snaze z jedné strany sešněrovat úplně všechny aspekty života do litery nějakého předpisu na druhou stranu je to jen další potvrzení toho používat hlavu a nechovat se jako ovce je mnohem důležitější, než dogmaticky respektovat předpisy.
Stejne jako vetsina lidi neznam vsech cca 15 000 zakonu, ktere tu mame.
-----
Nebyla to ironie. Já se tím jen na jednu stranu vysmívám marné snaze z jedné strany sešněrovat úplně všechny aspekty života do litery nějakého předpisu na druhou stranu je to jen další potvrzení toho používat hlavu a nechovat se jako ovce je mnohem důležitější, než dogmaticky respektovat předpisy.
Naposledy upravil(a) Shi dne pát bře 15, 2019 9:59, celkem upraveno 1 x.
Re: Nehody - pre výstrahu!
Vysokej level.... https://www.novinky.cz/krimi/clanek/pri ... m-40274362 Pár po hubě měla dostat
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Nehody - pre výstrahu!
Doporučím zde článek, který se sice týká vlaků, ale většina z toho platí obecně:
Lidé dělají chyby, a to 3 až 6 chyb za hodinu. Jednou dělali studii mezi techniky provádějícími údržbu letadel a ti dělali průměrně 50 chyb za pracovní směnu. Následky to většinou nemá díky tomu, že lidé mají další vlastnost – chyby většinou velmi rychle rozpoznávají a korigují. Počet chyb se příliš nelišil v závislosti na profesionalitě, zkušenosti, pohlaví nebo kultuře. Je na to celý vědní obor. Jsou neúmyslné chyby způsobené zapomenutím, přehmátnutím nebo ztrátou pozornosti, a pak úmyslné chyby způsobené špatným výcvikem, neznalostí nebo rutinou. Z kategorie úmyslných chyb jsou zejména zajímavé kategorie „nedodržení správných pravidel“, „dodržení špatných pravidel“ nebo „nesrozumitelná pravidla“.
Chyba lidského faktoru je návrhová chyba, kdy se používá člověk k ovládání něčeho, na co je člověk jako operátor nevhodný. Například pokud někomu dáte třídit hrách a čočku, můžete si být jistí, že výsledek bude obsahovat 97-99% hrachu a 1-3% čočky. Splete se, přehlédne, sáhne vedle, někdo ho vyruší a nic s tím nejde udělat. Bude to tak, i když mu dáte likvidační pokutu. Pokud tedy nemůžete akceptovat 1-3% čočky v hrachu a naopak, budete muset vymyslet nějaká dodatečná opatření, jinak si za to můžete sami.
...
Pokládám za velmi neštastné, jakým způsobem „experti“ z ministerstva dopravy přistupují k problémům. Každý občan této země by z toho měl být zděšen, dostat zácpu, nechutenství a nespavost, protože následky jejich diletantsví se teoreticky mohou týkat každého nebo jeho rodiny a to navíc v okamžiku, kdy to nejméně čeká.
Zdroj: http://dfens-cz.com/zapiste-mi-body-neb ... k-rozbiju/
Lidé dělají chyby, a to 3 až 6 chyb za hodinu. Jednou dělali studii mezi techniky provádějícími údržbu letadel a ti dělali průměrně 50 chyb za pracovní směnu. Následky to většinou nemá díky tomu, že lidé mají další vlastnost – chyby většinou velmi rychle rozpoznávají a korigují. Počet chyb se příliš nelišil v závislosti na profesionalitě, zkušenosti, pohlaví nebo kultuře. Je na to celý vědní obor. Jsou neúmyslné chyby způsobené zapomenutím, přehmátnutím nebo ztrátou pozornosti, a pak úmyslné chyby způsobené špatným výcvikem, neznalostí nebo rutinou. Z kategorie úmyslných chyb jsou zejména zajímavé kategorie „nedodržení správných pravidel“, „dodržení špatných pravidel“ nebo „nesrozumitelná pravidla“.
Chyba lidského faktoru je návrhová chyba, kdy se používá člověk k ovládání něčeho, na co je člověk jako operátor nevhodný. Například pokud někomu dáte třídit hrách a čočku, můžete si být jistí, že výsledek bude obsahovat 97-99% hrachu a 1-3% čočky. Splete se, přehlédne, sáhne vedle, někdo ho vyruší a nic s tím nejde udělat. Bude to tak, i když mu dáte likvidační pokutu. Pokud tedy nemůžete akceptovat 1-3% čočky v hrachu a naopak, budete muset vymyslet nějaká dodatečná opatření, jinak si za to můžete sami.
...
Pokládám za velmi neštastné, jakým způsobem „experti“ z ministerstva dopravy přistupují k problémům. Každý občan této země by z toho měl být zděšen, dostat zácpu, nechutenství a nespavost, protože následky jejich diletantsví se teoreticky mohou týkat každého nebo jeho rodiny a to navíc v okamžiku, kdy to nejméně čeká.
Zdroj: http://dfens-cz.com/zapiste-mi-body-neb ... k-rozbiju/
Re: Nehody - pre výstrahu!
Když jsem v polovině 70. let dělal autoškolu, základní poučka zněla: "Jezdi tak, abys někoho nenaboural, aby ses sám nenaboural a abys někomu nepřekážel." Proč to dnes už nestačí, resp. kde se v té záplavě všemožných, zhusta zbytečných, nelogických anebo dokonce protismyslných pravidel tohle základní poučení ztratilo?
Co jiného totiž potřebuje vědět třeba mnou zde tento týden zmíněná ženská za volantem BMW, aby pochopila, že jízda po protisměrné části tramvajového tělesa ve vozovce a k tomu ještě v momentě, kdy se po něm s prudkého kopce dolů řídí obtížně zastavitelná tramvaj, nemá jiné řešení, než uhnout tam, kudy dotyčná žena měla správně jet už předtím
Co jiného totiž potřebuje vědět třeba mnou zde tento týden zmíněná ženská za volantem BMW, aby pochopila, že jízda po protisměrné části tramvajového tělesa ve vozovce a k tomu ještě v momentě, kdy se po něm s prudkého kopce dolů řídí obtížně zastavitelná tramvaj, nemá jiné řešení, než uhnout tam, kudy dotyčná žena měla správně jet už předtím
Re: Nehody - pre výstrahu!
Jela nakupovat šatéčky https://www.novinky.cz/krimi/clanek/rid ... h-40274436
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Nehody - pre výstrahu!
Včera jsem byl téměř přímým svědkem dvou a k tomu jel kolem jedné čerstvé nehody.
V těch prvních dvou případech šlo napřed o nebezpečné předjíždění v souvislé šňůře aut na "opodstatněné" dvojité plné a zákazu předjíždění (horizonty, mnoho boční komunikací), návazně o nedání přednosti na křížení dvou víceproudých komunikací v křižovatce řízené semafory. Ve třetím pak o nezvládnutí zatáčky, nejspíš v husté dešťové přeháňce, kterých bylo zrovna včera nepočítaně. Kromě toho se mně samotnému stalo, že vjíždím do křižovatky řízené světly, je to proti kopci, obrovské vyjeté koleje, musím přejet dva příčné pruhy, abych se konečně mohl dostat k těm dvěma dalším pro mé pokračování vlevo (tím chci říct asi tolik, že jsem nevystřelil jako raketa, když mi padla zelená), abych přesto "musel" dát přednost vozu zprava. Ten tam samozřejmě neměl co dělat, neboť prokazatelně projížděl křižovatkou v době, kdy už mu dávno svítila červená.
Ve všech zmíněných případech šlo o koncernové vozy!
Jinak včerejší bilance (nepočítal jsem to přesně): 98 koncerňáci/1 postarší BMW/1 postarší Ford Mondeo v dieselu (dlouhý kouř ). Fakt to co do statisiky jakkoli odráží mix českého vozového parku?
V těch prvních dvou případech šlo napřed o nebezpečné předjíždění v souvislé šňůře aut na "opodstatněné" dvojité plné a zákazu předjíždění (horizonty, mnoho boční komunikací), návazně o nedání přednosti na křížení dvou víceproudých komunikací v křižovatce řízené semafory. Ve třetím pak o nezvládnutí zatáčky, nejspíš v husté dešťové přeháňce, kterých bylo zrovna včera nepočítaně. Kromě toho se mně samotnému stalo, že vjíždím do křižovatky řízené světly, je to proti kopci, obrovské vyjeté koleje, musím přejet dva příčné pruhy, abych se konečně mohl dostat k těm dvěma dalším pro mé pokračování vlevo (tím chci říct asi tolik, že jsem nevystřelil jako raketa, když mi padla zelená), abych přesto "musel" dát přednost vozu zprava. Ten tam samozřejmě neměl co dělat, neboť prokazatelně projížděl křižovatkou v době, kdy už mu dávno svítila červená.
Ve všech zmíněných případech šlo o koncernové vozy!
Jinak včerejší bilance (nepočítal jsem to přesně): 98 koncerňáci/1 postarší BMW/1 postarší Ford Mondeo v dieselu (dlouhý kouř ). Fakt to co do statisiky jakkoli odráží mix českého vozového parku?