Hýbat v přímce možná...rosso píše:Sice netuším, v jak starém voze se onen 3.0 TDI nacházel, ale i přes "dehet" se jedná (jednalo) o relativně povedený motor, který při rozumné konzumaci dokázal s autem celkem hýbat.
Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Moderátor: Colommbo
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
- BigBang
- Příspěvky: 1863
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
copak olympiáda uměla někdy jezdit do zatáčky?
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Ale já nic nepsal o zatáčení Já psal pouze o tom, že 3.0 TDI je na naftu celkem povedený motor. Očividně někteří čtou mezi řádky
- BigBang
- Příspěvky: 1863
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Lefort si jen kopnul do olympiády a já na něj jen reagoval. Nicméně by mě zajímaly Jerryho postřehy a jízdu tímto vozem
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Všímám si, že někteří zde na fóru jsou antiVW
Jsem zvědav, na jerryho reakci na A6. Že neuhodnu výsledek?
Jsem zvědav, na jerryho reakci na A6. Že neuhodnu výsledek?
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Sice nejsem J3, no s A6 a ruznejma modelama, jsem najezdil par set, mozna tkm. Dohromady.
Negativum, benzin ci nafta (drtivá cast).
Nakrouzkovany Folxvagen.
Vyjimky stylu RS6 postarší generace, to jo.
Negativum, benzin ci nafta (drtivá cast).
Nakrouzkovany Folxvagen.
Vyjimky stylu RS6 postarší generace, to jo.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
snáď od ťažkého 6 hrnkového dízla v už pomerne veľkej limuzíne, nikto neočakáva rekordy v preťažení v zákrutách... Ja som jeden z posledných, čo by mal chuť "brániť" dízle a už vôbec nie DAS, ale špičkovať len z princípu je o ničom.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Vyhodnotili jste si to nakonec sami, když Rosso napsal, že "dokáže s autem celkem hýbat" tak jsem dodal, že možná tak v přímce. Nebuďte tak paranoidní, chlapci
Toyota GR Yaris - Ravenol DFE 0W20, MTF1, MTF3, DGL
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Toyota GR 86 - Ravenol DXG 5W30, Red Line 75W85
Toyota RAV4 2.5 Hybrid - Ravenol EFE 0W16
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
no ako myslíš.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Chlapci, my se tady přeme a diskutujeme jestli je lepší němec nebo japonec, benzin či nafta, ale jsou to blbosti ve srovnání s tímto https://www.novinky.cz/clanek/trinactil ... e-40272837 Mít zdravé děti je důležité!
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Po příspěvku shora už nemohu napsat, co bych sem jinak třeba sáhodlouze nasmolil. Tak snad jen, že jsem z té audiny celkově zklamaný a v některých věcech s přihlédnutím k velikosti auta až nepříjemně překvapený (třeba z příliš vysoké polohy sedáku všestranně elektricky seřiditelné sedačky řidiče, byť sjeté co nejníže).
Ale nejvíce mne zaujalo něco úplně jiného. S tím autem jsem jel prvně minulou neděli a naposledy ve čtvrtek večer, a třebaže jsem moc km po Praze a blízkém okolí nenajezdil, šlo převážně o hustý městský provoz, který já zrovna nemusím. Přesto jsem nezažíval mé obvyklé pocity, že se mě koncerňáci programově snaží sejmout. Včera večer sednu do mého Mondea a vše při starém...
Tedy pokud bych si někdy audinu pořídil, tak ne kvůli autu samotnému, ale kvůli klidu za volantem, resp. kvůli té bandě koncerňáckých hovad všude kolem, která respektuje soukmenovce s jejich prémiovou značkou.
Ale nejvíce mne zaujalo něco úplně jiného. S tím autem jsem jel prvně minulou neděli a naposledy ve čtvrtek večer, a třebaže jsem moc km po Praze a blízkém okolí nenajezdil, šlo převážně o hustý městský provoz, který já zrovna nemusím. Přesto jsem nezažíval mé obvyklé pocity, že se mě koncerňáci programově snaží sejmout. Včera večer sednu do mého Mondea a vše při starém...
Tedy pokud bych si někdy audinu pořídil, tak ne kvůli autu samotnému, ale kvůli klidu za volantem, resp. kvůli té bandě koncerňáckých hovad všude kolem, která respektuje soukmenovce s jejich prémiovou značkou.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
"ma audinu, je náš človek" pekne to nadvazuje na nedavnu debatu o stadovitosti a posadnutosti znackamiJerry3 píše:
Tedy pokud bych si někdy audinu pořídil, tak ne kvůli autu samotnému, ale kvůli klidu za volantem, resp. kvůli té bandě koncerňáckých hovad všude kolem, která respektuje soukmenovce s jejich prémiovou značkou.
vtip je v tom, ze na parametroch auta nejak nezalezi, staci ze ma spravny znak na kapote. aby si posunul vyssie svoj socialny status, tak sup-sup presedlat do spravnej znacky..
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Stane se z tebe koncerňácké hovado.Jerry3 píše: Tedy pokud bych si někdy audinu pořídil, tak ne kvůli autu samotnému, ale kvůli klidu za volantem, resp. kvůli té bandě koncerňáckých hovad všude kolem, která respektuje soukmenovce s jejich prémiovou značkou.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Včera večer jsem viděl, jak oktávkář vytlačoval z levého pruhu dálnice autobus, aby pak sám nejel ani těch 130. A také feldu jedoucí v pravém pruhu slabých 80 (odbočoval jsem a myslel, že on také, ale nikoliv... ).
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
80 je v pravem pruhu malo? Nejezdim o moc rychleji. Vubec nerad jezdim rychle po rovinach a dalnicich.