Jenže když by při denním svícení svítil i zadek, tak by ti pablbi - nebo šetřílci - nesvítili hlavníma už vůbecHombre píše:Pitris, já měl na mysli tu variantu, že při denním osvícení by měl svítit i zadek(diody- výdrž, příkon, výkon). Pak jen při snížené viditelnosti a po tmě zapnout hlavní světlomety,případně mlhovky. Nic neřešitelného, jen by o tom nesměli rozhodovat pablbi.
Návratnost denního svícení
Moderátor: Colommbo
Re: Návratnost denního svícení
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Návratnost denního svícení
Je to zase a jenom o lidech http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/sp ... -internetu
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Návratnost denního svícení
Reálná cena senzoru pro automatické spínání potkávacích světel bude nanejvýš několik desítek korun
Re: Návratnost denního svícení
Přepnout na potkávací není problém. problém je, že se mi rovnou změní podsvit displeje s navigací a pokud není skutečně šero, tak je blbě vidět na grafiku navigace.
Já jezdím na denní světla do tzv. občanského soumraku. To jsou úředně stanovené podmínky, kdy lidské oko nemá problém s orientací a prostorovým vnímáním. M.j. se aplikuje i pro denní lety VFR.
Samosebou to neodměřuji, ale rozhodně nejezdím v zimě ve dne s rozsvícenými světlomety jenom proto, že je pod mrakem...
Já jezdím na denní světla do tzv. občanského soumraku. To jsou úředně stanovené podmínky, kdy lidské oko nemá problém s orientací a prostorovým vnímáním. M.j. se aplikuje i pro denní lety VFR.
Samosebou to neodměřuji, ale rozhodně nejezdím v zimě ve dne s rozsvícenými světlomety jenom proto, že je pod mrakem...
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Re: Návratnost denního svícení
Mi vadi, ze kdyz uz musím jet vyjmecne Almou, rozsvěcení svetel v tunelech. Kde je svetlo vetsi nez na ulici pod mrakem. U Fiata zatím DS nemam, tak je mi to fuk. Rovnez to neresim u jednostopek.
Bydlim v miste kde mam pul kilaku velkou krizovatku a m.j., vjezd do Strahovaku a Blany. Oba pouzivam velmi casto v cele delce, tzn Zlichov - Troja.
Automatické rozsvícení, stejně jako automatické stěrače, mi přijdou vhodne jen pro ovladace.
Bydlim v miste kde mam pul kilaku velkou krizovatku a m.j., vjezd do Strahovaku a Blany. Oba pouzivam velmi casto v cele delce, tzn Zlichov - Troja.
Automatické rozsvícení, stejně jako automatické stěrače, mi přijdou vhodne jen pro ovladace.
Re: Návratnost denního svícení
Nejseš sám komu to přijde zbytečné....Pedro píše:Automatické rozsvícení, stejně jako automatické stěrače, mi přijdou vhodne jen pro ovladace.
A dále tady: topic6726.html
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Návratnost denního svícení
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Návratnost denního svícení
Keď už schválili to denné svietenie mali to doplniť podmienkou, že každé ním vybavené auto musí mať k tomu fotónku.
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Návratnost denního svícení
Jak to máte s osvětlením přístrojovky? Svítí vám hned po startu nebo musíte zapnout světla?
Pokud nesvítí, pak za šera mohou jen sotva vidět lidi na budíky, ale pokud se jim rozsvítí, tak je to prostě nenapadne.
Pokud nesvítí, pak za šera mohou jen sotva vidět lidi na budíky, ale pokud se jim rozsvítí, tak je to prostě nenapadne.
Re: Návratnost denního svícení
fotonku ma , dokonca dve - je nimi vybavený vodič. Akorat, občas je asi studený spoj medzi fotonkami a mozgom...jerome píše:Keď už schválili to denné svietenie mali to doplniť podmienkou, že každé ním vybavené auto musí mať k tomu fotónku.
Toyota Carina E 1.6 Xli LB 1992 Japan
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Re: Návratnost denního svícení
Denní světla nemají (mít) s osvětlením palubovky nic společného....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Návratnost denního svícení
Mal som na mysli plne funkčnú tj el.súčiastku inteligentnejšiu než je vodičjarson1 píše:fotonku ma , dokonca dve - je nimi vybavený vodič. Akorat, občas je asi studený spoj medzi fotonkami a mozgom...
Honda Civic 1.4iS 66kw => ELF Evolution 700 STI 10W40
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Honda Civic 1.6 i-Dtec 88kw => Motul 8100 ECO-clean 0W30
Re: Návratnost denního svícení
Ono by možná stačilo to, co měl na mysli škodovkář, totiž aby palubky svítily až s rozsvícením světel, nikoli s nastartováním. A víte, kdo s tím kdysi začal? Citroen.
Re: Návratnost denního svícení
však to by tak malo byt asi vsade originalne urobene, alebo už tieto moderne "enterprise" rakety to maju inak? Ono, asi to može byt zavadzajuce napriklad s optitronom alebo hoci len digitalkou nejakou v štýle Civic ufo ...toto by som chápal. Nie že by som nejazdieval obcas na ultra nových strojoch ...ale nikto nemal denne ( pokial viem ) ako dorabku, takže zo zvyku stale zapinam stretavacky nech jazdim na comkolvek. No mrknem na nový riaditelsý passat...ten myslim ma denne od výroby.
Volakedy to tak proste bolo. Ja to mam tak. Svietim, svieti aj pristojovka, nesvietim, nesvieti ani pristrojovka.
Volakedy to tak proste bolo. Ja to mam tak. Svietim, svieti aj pristojovka, nesvietim, nesvieti ani pristrojovka.
Toyota Carina E 1.6 Xli LB 1992 Japan
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Ex.Toyota Carina E 1.8 GLI LB. 1996 GB
HONDA Civic 8G 4D 1.8 2006 Turkey
Re: Návratnost denního svícení
Jenže dnes ti všude svítí přístrojovka přinejmenším hned při/od nastartování, zhusta pak dokonce už po otevření dveří dalkáčem.