Spotřeba - a jiné
Moderátor: Colommbo
Re: Spotřeba - a jiné
Beru z nej kola. S limcem. Ty dnesni hlinikace jsou vetsinou k zbliti.
Re: Spotřeba - a jiné
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Spotřeba - a jiné
Tak spotřeba vozidla podle mě nejvíce závisí na mezičlánku mezi sedadlem a pedálem. Když vidím idiota, který má potřebu mě předjet, bezprostředně na to zahamovat a sjet z dálnice (naše sjezdy jsou tak na 70km/h), tak se nedivím. Jsou to data leasingovek, takže za mě ještě dobrý výsledek...
Koneckonců každý máme svoje auto a víme, pokud nám jde o spotřebu, za kolik s tím dovedeme jezdit a jaká je v takovém případě odchylka od metodiky.
Mondeo combi 2.0TDCi 103kW "vraník" Mondeo combi 2.2TDCi 129kW "indián"
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Valvoline All Climate 5W-40
Shiver 900 Shell Advance Ultra 4T 15W-50,
Versys 650 Motul 5100 5W-40
Re: Spotřeba - a jiné
Do HPP jezdim skoro z periferie na temer opacnou stranu mesta,uplny kraj,17km. Protoze ted to vic jak tyden na skutru neslo,musim Sedicim. Prumer 7-7,25 Pred barakem cca 2-3 min volnobeh,v praci pak 10. Okoli bez zastavby.
A kdyz VPP,tak totez ale jen 5km. Nafta jakakoliv,+Vif. Ne ONO nebo JZD.
A kdyz VPP,tak totez ale jen 5km. Nafta jakakoliv,+Vif. Ne ONO nebo JZD.
Re: Spotřeba - a jiné
Jaká byla průměrná spotřeba mého služebního vozu, se kterým jsem jezdil převážně po městě za 12,5 - 12,9 l, výjimečně pak dálky za 6,5 - 6,7 l?
Re: Spotřeba - a jiné
Prumeruju jen mesto a tyto jizdy. Jinde jsem mezitim nebyl. To az pa-ne. Cca 1000km.
Co vim z lonsky dovci tak pod 6 nebere ani venku. Mix dalnice,statni,okresky,passy. D,A,I.
Je mi to fuk, na spotrebu nejezdim s cislo je snesitelne. Pulitr sem,pulitr tam...,vlasne jsem to uplne nepocital. A nepocitam. Decilovic nejsem.
Co vim z lonsky dovci tak pod 6 nebere ani venku. Mix dalnice,statni,okresky,passy. D,A,I.
Je mi to fuk, na spotrebu nejezdim s cislo je snesitelne. Pulitr sem,pulitr tam...,vlasne jsem to uplne nepocital. A nepocitam. Decilovic nejsem.
Re: Spotřeba - a jiné
A co je na tom nejhorší?
Vzhledem k tomu, že systémy zdanění vozidel a režimy pobídek pro nízkouhlíkové automobily jsou založeny na oficiálních hodnotách CO2, rozdíl může také vést k významným ztrátám daňových příjmů Cením si i malých záblesků pravdy
...a špatnému přidělení veřejných prostředků
Jednoduchá pomoc, prostě to nedotovat
Vzhledem k tomu, že systémy zdanění vozidel a režimy pobídek pro nízkouhlíkové automobily jsou založeny na oficiálních hodnotách CO2, rozdíl může také vést k významným ztrátám daňových příjmů Cením si i malých záblesků pravdy
...a špatnému přidělení veřejných prostředků
Jednoduchá pomoc, prostě to nedotovat
Re: Spotřeba - a jiné
Lubo, zas politiku? Čaba, neblazni.
Re: Spotřeba - a jiné
To je pouze selský rozum, ten s p*******u právě nemá vůbec nic společného
Re: Spotřeba - a jiné
Já spotřebu nikdy neřešil, jen sledoval. Změna spotřeby vždy znamenala, že něco není na motoru OK. Svíčky, filtr...díra ve výfuku...
BMW R 1100 RT - Brumla
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
BMW R 1200 RT - Bělouš
Valvoline All-Climate 20W-50
Re: Spotřeba - a jiné
Karle .
Jen bych dodal, že i kvalita paliva se podepíše na spotřebě.
Jen bych dodal, že i kvalita paliva se podepíše na spotřebě.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: Spotřeba - a jiné
Nízké otáčky neznamenají ušetřené peníze http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/te ... -internetu
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Spotřeba - a jiné
Z pozice konstruktéra univerzální řešení skutečně neexistuje.
Z článku plyne, že je to dáno olejem, který jde do spal. prostoru. Co tak třeba vytáhnout 20 let staré technologie, které dokázaly, že auta nemusela žrát olej ani po stovkách tisíc km?
Jisté je jen to, že čím chladnější je nasávaný vzduch, tím menší je šance, že k nežádoucímu samozápalu dojde. I proto se chladí výfukové plyny v systémech EGR a dobrou prevencí je vždy tankování benzín s co nejvyšším oktanovým číslem.
Abych měl chladnější vzduch, tak do něj přepustím část spalin s teplotou stovek stupňů... jasně Doporučuji odmontovat EGR a máš problém vyřešen úplně.
Pomoci může také změna používaného oleje. Tajemství spočívá v detergentech, které mají celou řadu funkcí a jednou z nich je zabraňovat tvorbě usazenin.
Já měl za to, že zabraňují tvorbě usazenin v olejovém okruhu A ona už je i nová metodika testování úsad spáleného oleje
Takže suma sumárum, dnešní doku*vené motory, které žerou olej, sají vlastní spaliny, mají vstřiky za ventily aby se více zas*alo sání, provozovány podle doporučení výrobce v nevhodném režimu... mají problémy
Uměl bych poradit, kupte si benzínovou Felicii
Z článku plyne, že je to dáno olejem, který jde do spal. prostoru. Co tak třeba vytáhnout 20 let staré technologie, které dokázaly, že auta nemusela žrát olej ani po stovkách tisíc km?
Jisté je jen to, že čím chladnější je nasávaný vzduch, tím menší je šance, že k nežádoucímu samozápalu dojde. I proto se chladí výfukové plyny v systémech EGR a dobrou prevencí je vždy tankování benzín s co nejvyšším oktanovým číslem.
Abych měl chladnější vzduch, tak do něj přepustím část spalin s teplotou stovek stupňů... jasně Doporučuji odmontovat EGR a máš problém vyřešen úplně.
Pomoci může také změna používaného oleje. Tajemství spočívá v detergentech, které mají celou řadu funkcí a jednou z nich je zabraňovat tvorbě usazenin.
Já měl za to, že zabraňují tvorbě usazenin v olejovém okruhu A ona už je i nová metodika testování úsad spáleného oleje
Takže suma sumárum, dnešní doku*vené motory, které žerou olej, sají vlastní spaliny, mají vstřiky za ventily aby se více zas*alo sání, provozovány podle doporučení výrobce v nevhodném režimu... mají problémy
Uměl bych poradit, kupte si benzínovou Felicii
Re: Spotřeba - a jiné
Tyka sa to iba novodovych benzinovych vrakov
chevrolet cruze 2.0 vcdi 120kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Alfa Romeo 156 SW 2,4 JTD 110kw @ 142,3kw
Re: Spotřeba - a jiné
Za určitých ideálních provozních podmínek i žerou (AWY 40kW,6V). Například při jízde po dálnici "na kamion" tedy ručička přibitá na 90 se dá dostat hodně pod pět litrů. Případně mezi vesnicemi, kde není provoz se dá pomazlit se šaltrpákou a plynem a spotřeba je taky pěkná. Když to jde, tak se pomazlím, protože tím se zase já "svezu" a užiji si tojerome píše:Aha máš HTP. Tak tým si všetko vysvetlil Tento motor bol možno ako prvý s "ojebov" na ľudí s vysvetlením,že ako 3 valec bude menej žrať Inak na také kľudné presúvanie sa stačískodovkar píše:Jenom HTP je postavené tak, že není radno jej honit a nic moc tím ani nezískáš.
Tyhle motory se zkrátka nesmí točit a to jak z důvodu životnosti, tak i spotřeby. Ale jsou skvělé do města, protože krouťák má max. ve 3000 rpm, čili je pořád po ruce.