Motorky a o motorkách všeobecně
Moderátor: Colommbo
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Jeee, taťka od Versyse, dobrá motorka Tak ať se dílko daří.
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Taťka s pesarem : ten kryt pod motorem je moc povedený!
- BigBang
- Příspěvky: 1870
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
To víš, doba kdy cestovní endura uměly jezdit i v terénu
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Hlavne ze se haní uni gumii celorocky na auta. Cestovni enduro, nevim proc se to tak jmenuje.
Kle, Strom, stary varos, Talp...., jo to ano.
Dnesni jdou vice mene k smichu, bo na polnacku nikfo nevjede, bo by si to mohl uspinit ci poskrabat. UVidimN to dost caso okolo sebe. Ja projedu lomem, spinavou vodou, protože je na ceste plus loukou, no trochu to klouze a frajer radsi deset km okolo, po asfaltu s cestovnim gs s kuframa a hadrama za xxxtkc. Aby se pak mohl pokochat pohledem na to, jak v nedalekem motorestu, mu dela dobre pohled na nastrojeny stroj a pohledy jinych, kdyz kraci se Subrtou na kafe.
Kle, Strom, stary varos, Talp...., jo to ano.
Dnesni jdou vice mene k smichu, bo na polnacku nikfo nevjede, bo by si to mohl uspinit ci poskrabat. UVidimN to dost caso okolo sebe. Ja projedu lomem, spinavou vodou, protože je na ceste plus loukou, no trochu to klouze a frajer radsi deset km okolo, po asfaltu s cestovnim gs s kuframa a hadrama za xxxtkc. Aby se pak mohl pokochat pohledem na to, jak v nedalekem motorestu, mu dela dobre pohled na nastrojeny stroj a pohledy jinych, kdyz kraci se Subrtou na kafe.
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
A co je špatného na čisté silničce nebo enduru Ne každý chce být z motorky jak čuně
Ano, v tomto jsem cukrář
Ano, v tomto jsem cukrář
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
- BigBang
- Příspěvky: 1870
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
U silničky to pochopím, u endura to už je s otazníkem...
Á propos, právě jsem nahrubo dovařil kapotu. Zítra to doladím a budu moct připravovat na lak
Á propos, právě jsem nahrubo dovařil kapotu. Zítra to doladím a budu moct připravovat na lak
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Pedro, to máš tak: Člověk,co si koupí GS,multošku a pod za půl mega je prachatej chlápek,co se nechce umazat a nechce si to zničit. Ostatně asi jako každej. Naproti tomu mladej rapl,co by to potahal tam,kde by se ta motorka vyjímala nejlíp by nezaplatil ani první garančku ...
Navíc hanit ty motoky je trochu mimo. Prodávají se jako housky na krámě ... Takže lidi se nemaj špatně. A jsou to lidi,co pro ně je důležitý cestovní komfort, rádoby off podvozek,kterej zdolá zpomalovací prahy a dokonce dojede po louce na břeh alpskýho jezera i s paničkou. A co si budem povídat. Dělá jim dobře,že ostatní vidí znak vrtule na nádrži.
Tak přesně pro výše jmenované sem si svoje GS nekupoval...
https://scontent-prg1-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5CB254EC
Navíc dnešní cestovní endura jsou právě o pohodlném cestování po alpách a častokrát po dálnici. Takže proto to má 150 a víc koní,silniční pneu a kolikrát i dráty v kolech marně hledat.
Na druhou stranu se začínají vyrábět menší modely kolem 800 kubíků,které jsou do offu určeny daleko víc a i cena je poloviční (někdy ) a pak to lze vidět i od bláta.
V neposlední řadě vidět moto od bláta je stále těžší,pokud není řepná kampaň,protože zajezdit si někde legál off je prostě scifi
Takže v tomhle světle je docela překvapující,že se tomu vlastně divíš ...
Navíc hanit ty motoky je trochu mimo. Prodávají se jako housky na krámě ... Takže lidi se nemaj špatně. A jsou to lidi,co pro ně je důležitý cestovní komfort, rádoby off podvozek,kterej zdolá zpomalovací prahy a dokonce dojede po louce na břeh alpskýho jezera i s paničkou. A co si budem povídat. Dělá jim dobře,že ostatní vidí znak vrtule na nádrži.
Tak přesně pro výše jmenované sem si svoje GS nekupoval...
https://scontent-prg1-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5CB254EC
Navíc dnešní cestovní endura jsou právě o pohodlném cestování po alpách a častokrát po dálnici. Takže proto to má 150 a víc koní,silniční pneu a kolikrát i dráty v kolech marně hledat.
Na druhou stranu se začínají vyrábět menší modely kolem 800 kubíků,které jsou do offu určeny daleko víc a i cena je poloviční (někdy ) a pak to lze vidět i od bláta.
V neposlední řadě vidět moto od bláta je stále těžší,pokud není řepná kampaň,protože zajezdit si někde legál off je prostě scifi
Takže v tomhle světle je docela překvapující,že se tomu vlastně divíš ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Jako majitel cesťáku musím uznat, že cestovní enduro je univerzálnější.
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
To je sice pravda,ale neznamená to,že jakmile jedu do Rumunska,tak potřebuju cestovní enduro. A nebo opačně. To,že někde jezdím s GS ještě neznamená,že tam bez ztráty kytičky neprojedu taky s MG ...
Takže automaticky na cestování i v lehčím terénu nepotřebuji nutně GS a zvládnu to i s Hornetem (třeba cesta na Žampach,což je pro některé už neskutečnej off - brát to ale tak,že to projedu a vyjedu,ale opatrně a neužiju si to tak,jako skákat s endurem a drtit to pod plným ve stupačkách). A protože tohle nikdo moc nectí,tak proto je všude přeendurováno. Na druhou stranu posez a projev motoru s podvozkem je to nejlepší na dnešní stav silnici a i hustej provoz ...
Takže automaticky na cestování i v lehčím terénu nepotřebuji nutně GS a zvládnu to i s Hornetem (třeba cesta na Žampach,což je pro některé už neskutečnej off - brát to ale tak,že to projedu a vyjedu,ale opatrně a neužiju si to tak,jako skákat s endurem a drtit to pod plným ve stupačkách). A protože tohle nikdo moc nectí,tak proto je všude přeendurováno. Na druhou stranu posez a projev motoru s podvozkem je to nejlepší na dnešní stav silnici a i hustej provoz ...
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
- Durex
- Příspěvky: 3946
- Registrován: stř říj 20, 2010 9:17
- Bydliště: Třebechovice p/O
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
A abych nezapoměl. Cestovní enduro je praktický i v oblasti mytí. Silnice,choppery i naháče prostě mají být čistý. když né,tak je člověk prase
U endura dává ale bláto a prach vlastně body do plusu a majitel není prase,ale dobrodruh
A když je to už fakt moc,tak se to občas umýt musí,ale stylově
https://scontent-prg1-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5CA7CB66
U endura dává ale bláto a prach vlastně body do plusu a majitel není prase,ale dobrodruh
A když je to už fakt moc,tak se to občas umýt musí,ale stylově
https://scontent-prg1-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5CA7CB66
Suzuki GSX 1300R Hayabusa, Suzuki GSXR 750W, Honda CBR 400RR, Honda CBR 600F3, KTM EXC 300 2T, Honda VFR 750,Suzuki Inazuma 750, Kawasaki ZX7R -2x, Kawasaki GPZ 900, Suzuki GSXR 750 K1,Suzuki SV 650, Fiat Ducato 2.3 JTD
Moto-Emergency motoservis
Moto-Emergency motoservis
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
Modní vlna SUV a crossoverů taky v mnohém postrádá logické vysvětlení na důvod koupě. Kolikrát se majitel SUV podívá mimo asfalt? Prostě je to velké, je z toho dobrý výhled (bezpečnost při nárazu je diskutabilní) a je to moderní.
Podobně to vidím i u motorek. Cendura jsou jakousi paralerou k autům a trendům s nimi spojenými.
Durex
Podobně to vidím i u motorek. Cendura jsou jakousi paralerou k autům a trendům s nimi spojenými.
Durex
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
- BigBang
- Příspěvky: 1870
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
proto taky cendura dnes jsou víc cestovní než endura
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
To bez pochyb
Zdvihy se u Versyse, oproti KLE zmenšily (předek -70 mm, zadek -50 mm), pneu rozšířili, přidali plastíky, toho zcivilnění je hafo.... Asi bych třeba s uvedeným Versysem do terénu nevyrazil, KLE je určitě fakt víc "SUV".
Globální změny jsou patrné třeba u nové Vitary. Z offroadu se stal crossover, zmizel žebřinový rám, přibyl rádoby módní kabát... Naštěstí se na terénní ambice výrobci jak automobilů, tak i motorek úplně nevykašlali.
Takže cendura vidím jako jakousi genezi, paralelu automobilovému průmyslu. A pak tu máme skupinku borců, kterým patří můj obdiv, tedy čest výjimkám, kteří se ta cendura nebojí prohnat i mimo asfalt...
Z tohoto úhlu pohledu se mi hodně zamlouvá nová Yamaha 700 Tenere, která postavila velice zajímavý stroj, který se kategorii cenduro
velmi vymyká
Zdvihy se u Versyse, oproti KLE zmenšily (předek -70 mm, zadek -50 mm), pneu rozšířili, přidali plastíky, toho zcivilnění je hafo.... Asi bych třeba s uvedeným Versysem do terénu nevyrazil, KLE je určitě fakt víc "SUV".
Globální změny jsou patrné třeba u nové Vitary. Z offroadu se stal crossover, zmizel žebřinový rám, přibyl rádoby módní kabát... Naštěstí se na terénní ambice výrobci jak automobilů, tak i motorek úplně nevykašlali.
Takže cendura vidím jako jakousi genezi, paralelu automobilovému průmyslu. A pak tu máme skupinku borců, kterým patří můj obdiv, tedy čest výjimkám, kteří se ta cendura nebojí prohnat i mimo asfalt...
Z tohoto úhlu pohledu se mi hodně zamlouvá nová Yamaha 700 Tenere, která postavila velice zajímavý stroj, který se kategorii cenduro
velmi vymyká
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
- BigBang
- Příspěvky: 1870
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motorky a o motorkách všeobecně
ta Tenerka vypadá sakra dobře
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40