Pitris píše:Hmmm, zato tříválec je vrchol luxusu, má klidný běh, nádherný zvuk, dlouhou životnost a malou spotřebu A "táhne vocpoda" jenom proto, že má turbo. Bez něj by byl marnej úplně
Buď si jistý, že udělám dovču v Chorvatsku při stejné dynamice jízdy a s využitím povolených rychlostních limitů se čtyřválcovým VTEC-ovým dvoulitrem za míň jak s oturbeným tříválcovým litrovým zmrdíkem. A jako bonus mě ten motor vydrží minimálně dvojnásobnou porci kilometrů.
v tomto je fenomen, ludia co nevlastnia, tak kricia najviac ze je neco nahovno.
je to nazor (ktory mozem-nemusim respektovat), ale neni zalozeny na osobnej skusenosti. tym padom to nema pre mna vahu.
ja bych nemal gule neco kritizovat bez vyskusania, vypada to ze som sam na cz-sk webe s tymto postojom.
napriek negativnym nazorom som isiel do toho, v stavke su moje peniaze.
schvalne si robim statistiku komplet vydajov, nemam co skryvat.
sam som zvedavy ci 3v dozije takeho veku jako 4v. tie motory davno behaju v taxi, sanca tam je.
bez prieskumu by som neutekal cez minove pole, kolega fordista doporucoval fiestu ekobuust.. po preluskani info som pochopil ze tudy ne.
na cz webe bol aj clanok, ze psa 3v motory niesu technicky ujebane jak konkurencia.
iny kolega kupil seat 1,2tsi (ano, ten ujebany model s retazou)
myslim ze moje atmo3v preziju jeho fukane4v.
swift ma 4v a 90k, motor ma nepresvedcil. (auto je lahsi o 19% a max krutak az pri @4400 )
3v ma max v 2500-2800, koho som viezol nikdo netypoval na 1,2L a 3v vobec.
pocitovo je 3v benzinovy traktor, dole taha, hore moc ne. to mam rad,ale dizel sa mi hnusi.
z toho dovodu by wankel bol pre mna utrpenim.
apropos wartas, s ladenymi rurami a lepsim zapalovanim ..