Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Moderátor: Colommbo
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
je to take vag-ovske, zbavovat sa zodpovednosti za chybu a hadzat ju na inych.
vtip je ,ze sa tymto myslenim nainfikovali aj priaznivci znacky.
vtip je ,ze sa tymto myslenim nainfikovali aj priaznivci znacky.
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
A další taková u koncernu VW "specialitka" je konstrukční chybu či nedostatek "povýšit" na vlastnost, a i přesvědčit majitele že tak je to spravne a tak to ma byť. A daří se mu to
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Ano, např. spotřeba oleje
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Ale no tak, takhle "nápadně" plivat na koncern
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Kdyby nebyl důvod, tak neplivu. Tohle konkrétní auto totiž momentálně vlastním.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Jak se ti to přihodilo?
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
To není plivání, ale realita. U mne 2.8 V6 - spotřeba oleje cca. 0.5 l na 1500 km, kamarád má v Octě 1.8T - spotřeba oleje podobná (sám to jako vlastnost bere - jeho slova: motor super, ale bohužel, tyto motory si olej vezmou standardně), další octa 1.4 tsi podobně. Ale abych zase nemluvil jen o koncernu, např. OPEL ze začátku 21. století a jejich EcoTec byl na tom se spotřebou olej hodně podobně (jak 1,6, tak i 1.8 ).
Naposledy upravil(a) shalibaba dne ned lis 11, 2018 21:16, celkem upraveno 1 x.
- Colommbo
- Příspěvky: 9941
- Registrován: pon led 23, 2012 20:46
- Bydliště: kutnohorsko-kolínské pohraničí
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
shalibaba: To je benzínový Superb...? I u starších Oplů (Omega, modelová řada B 2000 až 2003) je v návodu k obsluze uvedena spotřeba oleje (a žádné "až") 0,6 litru na tisíc km. Považuju to za alibismus, je-li motor v pořádku, takové hodnoty nedosahuje. Dřívější benzínové jednašestky byly spotřebou oleje poměrně známé, jak jsou na tom dnešní "moderní" motory, netuším, nikdo si nijak zvlášť nestěžuje. Pokusím se něco pozjišťovat.
W124 E320 Coupé R6 162kW 1994, 5Q man. Getrag "psí noha",
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Shell HU 5W40, přev. Ravenol ATF Fluid, dif. Castrol Axle Z Limited Slip 90
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Odkoupil jsem si můj bývalý služební vůz. Účel? Tahání dřeva na otop vozíkem z těžko přístupné zahrady za obcí, odkud bez 4x4 nevyjedu. Nejspíš se nehodí ani k tomu...torro píše:Jak se ti to přihodilo?
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
no tie viskospojky prenesu mozno 20-30% na zadok. zadny ofroadJerry3 píše: Nejspíš se nehodí ani k tomu...
na tych kvazistyrkolkach je vtipna ta "hrubka" polosi k zadnym kolam. vypada to jak paratka
jimny to je ina trieda- tam je zadok vzdy, a volitelny predok.
LPG X-CESS VST
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
MOBIL SUPER 3000 X1 Eurol Engine Oil Treat LQ-Molygen TOTAL INEO 0W30
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
K Jimnymu mne to vždy táhlo, jenže z ojetiny mám strach a pořídit si nového jen kvůli zmíněnému účelu mi přijde jako zhýralost. Nejspíš skončím u motočtyřkolky.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Abys na jaře nepřijel v Lupu - když to tak půjde dálJerry3 píše:Odkoupil jsem si můj bývalý služební vůz.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Jo jo benzin.Colommbo píše:shalibaba: To je benzínový Superb...? I u starších Oplů (Omega, modelová řada B 2000 až 2003) je v návodu k obsluze uvedena spotřeba oleje (a žádné "až") 0,6 litru na tisíc km. Považuju to za alibismus, je-li motor v pořádku, takové hodnoty nedosahuje. Dřívější benzínové jednašestky byly spotřebou oleje poměrně známé, jak jsou na tom dnešní "moderní" motory, netuším, nikdo si nijak zvlášť nestěžuje. Pokusím se něco pozjišťovat.
U těch OPELů jsem měl na mysli motory, co se dávaly do Zafir A, Meriv a Aster kolem roku 1999 až 2004 +-
Je pravda, že ta spotřeba oleje byla v návodech uvedena.
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Neboj, příští týden jde z domu, zájemci se servali. Zřejmě se dám na podnikání v daném oboru: v případě této značky jde o limitně snadnou záležitost a já se už přestávám divit, že některé autobazary ani nic jiného nevedou.skodovkar píše:Abys na jaře nepřijel v Lupu - když to tak půjde dál
Re: Auta made in Japan vs Evropa - "tvrdohlavost"
Z auta máš radost dvakrát. Poprvé při pořízení a podruhé při prodeji
Ano, některé autobazary jsou takové Mare Octavianum
Ano, některé autobazary jsou takové Mare Octavianum