Však to nevadí,když se nalepí prach a udělá to slupku,tak pod tím je to furt krásně živé.Výhodou vosku je,že má tendenci po škrábnutí se teplem zatáhnout.Což ti přípravky na bázi synt kaučuku (přelakovatelné) a na bázi asfaltu,živic (nepřelakovatelné) bohužel neudelají.shalibaba píše:Pokud ale nástřik spodku přípravkem na dutiny zůstane živější, nebude se na to lepit prach apod?
Ošetření dutin a podvozku
Moderátor: Colommbo
Re: Ošetření dutin a podvozku
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Ošetření dutin a podvozku
Zdravím. Řeším dutiny a spodek 1.5 ročního auta. Po přečtení jsou v úvaze dva produkty. Dutiny - Resistin ML-Dinitrol ML, spodek - Resistin CAR-Dinitrol 479. Takže který. Nechci do toho mícaht žádné oleje apod.Děkuji
Re: Ošetření dutin a podvozku
Na obě uvedené operace?
Re: Ošetření dutin a podvozku
Z těchto výrobků určitě Dinitrol. Chválí si vlastnosti výrobků této firmy i majitelé starších Hond. Po stabilizaci koroze klid.
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Ošetření dutin a podvozku
miple: Ano,na podvozek i dutiny.Máš nové auto,tak do dutin můžeš i transparentní vosk DINITROL 1000
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Ošetření dutin a podvozku
Počkej,počkej..,píšeš po stabilizaci koroze,snad japonci nekorodují.Zrovna nedávno jsem to cetl tady na fóru,kdyz jsem zmínil korozi naší mazdy.Libor píše:Z těchto výrobků určitě Dinitrol. Chválí si vlastnosti výrobků této firmy i majitelé starších Hond. Po stabilizaci koroze klid.
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Ošetření dutin a podvozku
To jo, no
Když vezmeš auto po někom, kdo za 15 let provozu po celou dobu dělal jen běžný servis, bez náležité péče o karoserii, musíš "vyhnat pavouky" i stabilizátorem koroze, no A ta Dinitrolácká je neskutečně funkční.
Když vezmeš auto po někom, kdo za 15 let provozu po celou dobu dělal jen běžný servis, bez náležité péče o karoserii, musíš "vyhnat pavouky" i stabilizátorem koroze, no A ta Dinitrolácká je neskutečně funkční.
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Ošetření dutin a podvozku
Ještě se zeptám. Díval jsem se na kertušové pistole max do 500-, Máte konkrétní zkušenosti?
Re: Ošetření dutin a podvozku
Libor: Myslíš lepší než BRUNOX EPOXY?? Chci něco takového koupit-zkusit,bo to co jsem loni obrousil a ošetřil klasickým odrezovačem s taninem opět vylezlo..
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Ošetření dutin a podvozku
NOVON:
ten jsem nezkoušel. V praxi jsem naposledy použil klasický bezoplachový odrezovač na místa, kde auto nemělo ještě hlubokou rez. Mechanicky (kartáčem na vrtačce) jsem odstranil rez z postiženého místa a štětcem vymýval tak dlouho, než tam nebyla ani stopa rzi. Pak aplikace třístupňového základu a podvozkové ochrany.
Na místa, která už byla postižena více (a nedala se vyřezat a vyvařit), jsem použil Dinitrol RC800. Zase klasika - obrousit ocelovým kartáčo-kotoučem na vrtačce a pak použít stabilizátor koroze. Ten je nutno použít pouze na více "sežraná" místa, kde se rez nedá odstranit úplně. Dinitrol se zbytkem rzi reaguje, zapouzdří ji a utrum.
Vyzkoušeno na Jimnym (oba postupy) a ani po 5 zimách náznak koroze. Podotýkàm, že jsem měl demontovány přední blatníky, nárazníky, všechny kryty podvozku, včetně lemů a vše detailně prolezl a ošetřil. Prostě poctivě místo vedle místečka. Ještě, že Jimny je tak malý
Test postupu na takovém autě (offroad) mě přesvědčil, že takhle by to mohlo dobře fungovat v praxi, tedy s ohledem na to, že se na autě nic znovu "nevyrojilo".
Jsou patrně i jiné postupy a jednodušší, nicméně dopadlo to na výbornou.
Před tím jsem jen vymýval do bezvědomí bezoplachovým odrezovačem (a i tak byly výsledky v pohodě), ale je to piplačka. To samozřejmě víš
ten jsem nezkoušel. V praxi jsem naposledy použil klasický bezoplachový odrezovač na místa, kde auto nemělo ještě hlubokou rez. Mechanicky (kartáčem na vrtačce) jsem odstranil rez z postiženého místa a štětcem vymýval tak dlouho, než tam nebyla ani stopa rzi. Pak aplikace třístupňového základu a podvozkové ochrany.
Na místa, která už byla postižena více (a nedala se vyřezat a vyvařit), jsem použil Dinitrol RC800. Zase klasika - obrousit ocelovým kartáčo-kotoučem na vrtačce a pak použít stabilizátor koroze. Ten je nutno použít pouze na více "sežraná" místa, kde se rez nedá odstranit úplně. Dinitrol se zbytkem rzi reaguje, zapouzdří ji a utrum.
Vyzkoušeno na Jimnym (oba postupy) a ani po 5 zimách náznak koroze. Podotýkàm, že jsem měl demontovány přední blatníky, nárazníky, všechny kryty podvozku, včetně lemů a vše detailně prolezl a ošetřil. Prostě poctivě místo vedle místečka. Ještě, že Jimny je tak malý
Test postupu na takovém autě (offroad) mě přesvědčil, že takhle by to mohlo dobře fungovat v praxi, tedy s ohledem na to, že se na autě nic znovu "nevyrojilo".
Jsou patrně i jiné postupy a jednodušší, nicméně dopadlo to na výbornou.
Před tím jsem jen vymýval do bezvědomí bezoplachovým odrezovačem (a i tak byly výsledky v pohodě), ale je to piplačka. To samozřejmě víš
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Ošetření dutin a podvozku
Já se hrál s nárazníkem z vnitřní strany u Explorera taktéž s Dinitrol RC800 a s výsledkem zklamání po jedné suché zimně. A to jsem si myslel, že jsem udělal maximum. Asi ne.
Ford Explorer V6 4.0 lpg 1998, Shell HU 5W-30 SL ATF MaxLife
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Toyota Corolla Verso 1,8 2006 Ravenol SSL 0W-40 Castrol Syntrans 75W-90
Toyota SiennaV6 3,5 2007 Rowe RS 0W-40 ATF MaxLife
Ford Maverick 2,3i 2004 MaxLife 5W-40
Re: Ošetření dutin a podvozku
Hmmm, to by mě taky zajímalo, kde byl zakopaný čokl...
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
Re: Ošetření dutin a podvozku
Koroze je potvora zákeřná,jak jednou příjde,těžko se jí zbavit/zastavit.
"Boj s větrnými mlýny".
Na mazdě jsem si hrál se spodky dveří,rezne to pod tmelem v pertlováni vnitřní/vnejsi plech dveří dole.
Strhal tmel,roztáhnul ten pertl,vybrousil,vyškrábal rez,pak odrezovač,RESISTIN CAR..Zase to zapertloval a na to opět 3x RESISTIN CAR,pěkně hustym zalít škvíru.Zevnitr nejaky ML vosk.No drzi to neleze ven-po roce,no.
Nicméne zadní lemy opět bublají..
"Boj s větrnými mlýny".
Na mazdě jsem si hrál se spodky dveří,rezne to pod tmelem v pertlováni vnitřní/vnejsi plech dveří dole.
Strhal tmel,roztáhnul ten pertl,vybrousil,vyškrábal rez,pak odrezovač,RESISTIN CAR..Zase to zapertloval a na to opět 3x RESISTIN CAR,pěkně hustym zalít škvíru.Zevnitr nejaky ML vosk.No drzi to neleze ven-po roce,no.
Nicméne zadní lemy opět bublají..
VW Touran 1.6 MPI 75kw+LPG
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
VW Touran Freestyle 1.6 MPI 75kw
Re: Ošetření dutin a podvozku
Když jsme u těch dveří... Na Fordu jsem měl taky porezlé spodky dveří. V ACI jsem sehnal opravný plech (vnitřni stranu PP dveří), původní orezlou část vyřezal, narovnal pertl, zapravil a zavařil nový plech. Místo původního tmelu jsem dal Body 999 (super věc na obnovu těchto a i jiných míst, vytváření spojů). Když jsem měnil zadní lemy, tím tmelem jsem spojil lemy s podběhy, což vytvoří neprohřátý spoj a omezí se možná tvorba koroze. Tento tmel jsem použil na spodky prahů, když jsem je rovnal a odstraňoval původní ochranu, pod níž byla koroze.
Vnitřek dveří a lemy z kufru jsem slil ML a pohoda, klid. Ono je někdy fakt problém se dostat až k jádru koroze, obvzlášť u těch lemů.
Vnitřek dveří a lemy z kufru jsem slil ML a pohoda, klid. Ono je někdy fakt problém se dostat až k jádru koroze, obvzlášť u těch lemů.
DOHC VTEC TURBO 243kW HGO 0W20
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40
SOHC 16V 66kW MAX LIFE 5W40
DOHC PARALLEL-TWIN 52 kW MOTUL 300V 10W40