Škoda 100
Moderátor: Colommbo
Re: Škoda 100
Tak to by si byl velkej frajer; přijet hundrtkou
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Škoda 100
Tak jsem dnes Pedrovi něco natočil
https://www.youtube.com/watch?v=-Jm6nnVSLxc
Po vyčištění karbecu je to opravdu jiné auto (co si matně pamatuji), důkladně jsem taky dotěsnil podtlakovou regulaci. Je to velice citlivé na plyn. Nechal jsem to chvíli běžet no možná to byla i hodina Ale olej zatím pořád velice čistý, ale zjevně mi brutálně teče gufero u setrváku, měl jsem tam opravdu velikou loužičku. Podělané pleťovky 15W-40 Gufero si vyměním a uvidím jak s olejem, ale chtěl bych ho dopálit tuhle sezonu.
https://www.youtube.com/watch?v=-Jm6nnVSLxc
Po vyčištění karbecu je to opravdu jiné auto (co si matně pamatuji), důkladně jsem taky dotěsnil podtlakovou regulaci. Je to velice citlivé na plyn. Nechal jsem to chvíli běžet no možná to byla i hodina Ale olej zatím pořád velice čistý, ale zjevně mi brutálně teče gufero u setrváku, měl jsem tam opravdu velikou loužičku. Podělané pleťovky 15W-40 Gufero si vyměním a uvidím jak s olejem, ale chtěl bych ho dopálit tuhle sezonu.
Re: Škoda 100
Tak dej 25w70☺ a gufero tam ani být nemusískodovkar píše:Podělané pleťovky 15W-40
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Škoda 100
Při řešení problému jsem využil motivaci od Henryho Forda: Většina lidí vydá více času a energie na obcházení problémů než jejich řešením. Tak jsem si to gufero vyměnil Staré gufero už sice bylo červené, ale po vyndání drželo průměr kliky, bylo už ztvrdlé.
Gufero, ložisko do kliky a těsnění pod domeček gufera 177Kč Ale pak nalákat motor zpátky je vždy boj. A jak se tak dřu, tak přijde starý pán na procházce s ratlíkem, že prý jezdil na dolu Vítězný únor kdysi v AMK se 120S. Prý má i vozíček na motor, tak mi ho podaroval. Lepší než můj improvzovaný, ale i tak lopota pro jednoho. A že se prý za dva týdny mám stavit pro kufr plný ND na stovárnu. Moc by se mi líbilo lité víko ventilů, ale to se asi nepoštěstí.
Takže motor je zpět, ale zjistil jsem při manipulaci, že teče i gufero u kliky (neteklo při volnoběhu), ale to už je taková chuťovka a vzal bych to pak i s rozvody, přetěsněním vany a vyčistěním sacího koše (příští rok).
Gufero, ložisko do kliky a těsnění pod domeček gufera 177Kč Ale pak nalákat motor zpátky je vždy boj. A jak se tak dřu, tak přijde starý pán na procházce s ratlíkem, že prý jezdil na dolu Vítězný únor kdysi v AMK se 120S. Prý má i vozíček na motor, tak mi ho podaroval. Lepší než můj improvzovaný, ale i tak lopota pro jednoho. A že se prý za dva týdny mám stavit pro kufr plný ND na stovárnu. Moc by se mi líbilo lité víko ventilů, ale to se asi nepoštěstí.
Takže motor je zpět, ale zjistil jsem při manipulaci, že teče i gufero u kliky (neteklo při volnoběhu), ale to už je taková chuťovka a vzal bych to pak i s rozvody, přetěsněním vany a vyčistěním sacího koše (příští rok).
Re: Škoda 100
Kamaráde závidím Ti na to chuť i čas
A taky stovka. Jestlipak má stočený tachometr http://www.autoforum.cz/fascinace/v-niz ... da-uzasne/
A taky stovka. Jestlipak má stočený tachometr http://www.autoforum.cz/fascinace/v-niz ... da-uzasne/
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Škoda 100
Vzácnou.... MBXko je vzácné, ale stovka s erkovým motorem mě zase tak nebere. Často už čtu jen diskuze a tady jsem se opravdu zasmál:
A bylo to fakt utrpení! Nikdy jsi nevěděl, kdy ti ta pica zase chcipne, kdy ti upadne kolo, začne se to vařit, vevnitř vedro jak v pekle, kravál jako prase, vzadu furt hvizdal ten buzerantskej řemen, po silnici to plavalo jak hadr ve dřezu, za volantem posez jak na bulharskym hajzlu, líný to bylo jak kozí hnůj a bylo fuk kolik to má za sebou.
A bylo to fakt utrpení! Nikdy jsi nevěděl, kdy ti ta pica zase chcipne, kdy ti upadne kolo, začne se to vařit, vevnitř vedro jak v pekle, kravál jako prase, vzadu furt hvizdal ten buzerantskej řemen, po silnici to plavalo jak hadr ve dřezu, za volantem posez jak na bulharskym hajzlu, líný to bylo jak kozí hnůj a bylo fuk kolik to má za sebou.
- BigBang
- Příspěvky: 1880
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 100
Zrovna nedávo se mi táta zmínil, že jeho známej měl za totáče MBX. Pravostranou. To je teprva raritka. Čert ví, kde skončila...
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Re: Škoda 100
U nás na vesnici ji měl jeden, co bydlel na poště, přesněji nad poštou. Ale zřejmě nebyla pojízdná, poněvadž zarůstala travou na dvorku. Škoda, věčná škoda...
Re: Škoda 100
A taky byla dvoukarburátorová MBG a několik prototypů kombi "hajaja"....
Honda ACCORD 2.4 i-VTEC Type-S 148kW, sedan, manuál.
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Zima: Ravenol SSL 0w40, Hankook W330 Winter i*cept evo3
Léto: Repsol Competicion 5w40, Vredestein Ultrac Satin
Převodovka: Honda Genuine HG - MTF
Re: Škoda 100
Představ si jak dobře se dvojkarburace musela seřizovat, nemluvě o postupném opotřebení táhel... sotva se tam vešla. Zajímavý detail zaslepeného sytiče a druhý má pružinu
Ten kombík byl už úplný Frankenstein, každá automobilka by dala motor dopředu (jak to měla i Octávia Combi), ale škodná musela mít prostě vše vzadu, tak vznikla takové perverznost.
Ten kombík byl už úplný Frankenstein, každá automobilka by dala motor dopředu (jak to měla i Octávia Combi), ale škodná musela mít prostě vše vzadu, tak vznikla takové perverznost.
Naposledy upravil(a) skodovkar dne sob črc 07, 2018 21:03, celkem upraveno 1 x.
Re: Škoda 100
Sedan, ac jsem 99%ni vyznavac tridvirek, u techto Skoduli byla bomba v rámci doby a značky. U eRka se trochu pocitalo, ze sportovni auto. U 110LS ne. Bohužel 2101,02. Tedy i základní Zigulici jim vyprasily kozich.
Re: Škoda 100
A tohle mi bavilo. Trvalo to třeba dve hodiny. Vyladit rozdelovac, cely. A pak to cely sladit a zkoušet.
Jedna z podmínek, volný pohyb vseho co se hybat má.
Jedna z podmínek, volný pohyb vseho co se hybat má.
- BigBang
- Příspěvky: 1880
- Registrován: ned zář 15, 2013 21:30
- Bydliště: Dux & Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Škoda 100
Ona to až taková perverznost nebyla, VW vyráběl Typ 3 Variantskodovkar píše:...Ten kombík byl už úplný Frankenstein, každá automobilka by dala motor dopředu (jak to měla i Octávia Combi), ale škodná musela mít prostě vše vzadu, tak vznikla takové perverznost
A2 1.4TDI - Rav VMO
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
T5 2.5TDI - Cas Edge FST LL2 0W30
Fabia 1.2TSI - Rav SSL
KLE500 - Rep MotoSint 10w40
TnT899 - Rep MotoR 15W50
MX-5 - HPR 10w50, Technyx 75w85, Yac BVX 75w90
vyjeto: Rep El 505.01TDI 5w40, MO XF 5w40, XF, XFS 5w50, XF 0w40, EE 5w40
Re: Škoda 100
Perverznost to byla bez ohledu jestli to udělal někdo jiný či ne. Navíc němci tam měli (hádám) vzduchem chlazený boxer.
Zadní prostor byl stejně plytký a s dalším zatížením bys jen zhoršil přetáčivost vozu https://fr.wikipedia.org/wiki/Fichier:S ... a_boot.JPG
Uložení motoru https://commons.wikimedia.org/wiki/File ... gine_1.JPG
https://www.skodahome.cz/2013/12/30/nov ... 990-combi/
Ani si nedokáži představit jaké úpravy museli udělat, aby ten motor mohl v této poloze fungovat (a to nemluvím o životnosti) Navíc za horkých dní se musel celý prostor parádně rozžhavit.
Zadní prostor byl stejně plytký a s dalším zatížením bys jen zhoršil přetáčivost vozu https://fr.wikipedia.org/wiki/Fichier:S ... a_boot.JPG
Uložení motoru https://commons.wikimedia.org/wiki/File ... gine_1.JPG
https://www.skodahome.cz/2013/12/30/nov ... 990-combi/
Ani si nedokáži představit jaké úpravy museli udělat, aby ten motor mohl v této poloze fungovat (a to nemluvím o životnosti) Navíc za horkých dní se musel celý prostor parádně rozžhavit.
Re: Škoda 100
Připadal by sis jako za pecí (přesněji na peci).